Hienoin voittosi?
-
Asavarkull
-
Hellbender
- Viesti:
Kun voitin Salamantereilla Necronit, jotka ovat olleet kohtuu paha vastus tankkipainotteiselle armeijalleni.
Tuhosin ylimääräisellä (salamander spec.) seitsemännellä kierroksella monolithin vindyllä ja sain vikan woundin pois Nightbringeriltä, jota olin paukuttanut koko pelin ajan.
Tämä tapahtui viimeisimmän Turun turnauksen viimeisessä pelissä ja viimeisellä kierroksella. Siihen oli hyvä lopettaa
Tuhosin ylimääräisellä (salamander spec.) seitsemännellä kierroksella monolithin vindyllä ja sain vikan woundin pois Nightbringeriltä, jota olin paukuttanut koko pelin ajan.
Tämä tapahtui viimeisimmän Turun turnauksen viimeisessä pelissä ja viimeisellä kierroksella. Siihen oli hyvä lopettaa
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
-
Brightstar
itselläni on ollut parikin murskavoittoa mutta mileen juolahti nämä ekaksi:
SOB vs tau 1000pts pitched battle
oi se on niin suloista kun armeija kuin SOB outshoottaa taukit. siihen voi kyllä vaikuttaa se että mulla oli 12xautocannonia ja 12x heavyboltteria. taut tappo multa 80pts eestä tyyppejä...
Eldat vs space wolfs vs eldar vs eldar vs chaos vs dark angels vs catachans 7x1000pts last man standing/ kaikki *askaks
tuo oli kyllä minulle uskomaton murskavoitto. tuhosin alussa 2xwarithlordilla koko crapachanit pois kentältä. ketään ei kuollut minulta. kaikille (3x) wraithlordeilla jäi vain yksi woundi. spacewuffet hajosivat jo 2 vuorolla (kiitos reappereitten ristitulen) mutta yksinäinen wuffe lord heroili viimeselle vuorolle asti. se tappoi ainakin 1500pts edestä porukka yhteensä...
SOB vs tau 1000pts pitched battle
oi se on niin suloista kun armeija kuin SOB outshoottaa taukit. siihen voi kyllä vaikuttaa se että mulla oli 12xautocannonia ja 12x heavyboltteria. taut tappo multa 80pts eestä tyyppejä...
Eldat vs space wolfs vs eldar vs eldar vs chaos vs dark angels vs catachans 7x1000pts last man standing/ kaikki *askaks
tuo oli kyllä minulle uskomaton murskavoitto. tuhosin alussa 2xwarithlordilla koko crapachanit pois kentältä. ketään ei kuollut minulta. kaikille (3x) wraithlordeilla jäi vain yksi woundi. spacewuffet hajosivat jo 2 vuorolla (kiitos reappereitten ristitulen) mutta yksinäinen wuffe lord heroili viimeselle vuorolle asti. se tappoi ainakin 1500pts edestä porukka yhteensä...
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
-
Andromedus
No eilen pelattiin kaverin kaa semmonen 1000pst örkit vs helf niin kaveri tappo mun koko armeijan ja mä en saanu yhtään victory pointtia!!!Trip kirjoitti:mä sain yhessä pelissä huimat 270pistettä ja kaveri sai 2000pistettä et meni vähän huonosti ja se oli viel turnaus peli
KIKKOMAN ON KOVIS
http://yoga.tripod.co.jp/flash/kikkomaso.swf
http://yoga.tripod.co.jp/flash/kikkomaso.swf
Ei hienoin voitto tule siitä kun voittaa sata nolla vaan siitä että taistelu o tasaväkistä ja tulee tosi tiukkiakin tilanteita ja sitten voittaa. Hirmuvoitot on yleensä ihan tosi tylsiä pelejä. Iloa se antaa siks aikaa kunnes peli päättyy. Mutta oonhan mäkin voittanu 550 pisteen DE vs. Empire niin että mä menetin 3 tai 4 figua (siis pelaan DE:llä). No jees...
If u give a man a sword
He will have a self-confidence
If u teach him how to fight
He will be dammed for life
He will have a self-confidence
If u teach him how to fight
He will be dammed for life
Onhan noita murska voittoja kertynyt useampikin tilille. Vamppyyrit ei tunnu millään pärjäävän minun kääpiöilleni. Viime peli taisi päättyä siinä vuorolla 5, kun koko armeija oli pyyhkäisty olemattomiin ja kääpiöitä oli kuollut yhdeksän. Niistä yhdeksästä kaksi oli vielä slayereitä joita ei tietenkään voi laskea kuolleisiin.
Hienoin voitto tuli kuitenkin high elveseistä. Pelattiin WoB peliä, minä olin tehnyt vahvalla magia puolustuksella varustetun yleisarmeijan vastustajan marssitaessa kentälle kääpiöitä vastaan räätälöidyn hth armeijan. Tiukka peli oli aina sinne puoleenväliin asti jolloin onnistuin tekemään hienon manooverin 700p swordmaster yksikön selkään, kyseinen yksikkö panikoi ja juoksi ulos kentältä, kun lopussa ruvettiin laskemaan pisteitä selvisi, että olin voittanut massacrella. Alusta lähtien näytti, että selkään tulee oikein reilusti mutta niin vaan se yksi nopan heitto ratkaisi koko pelin. Upea päätös turnaus viikonlopulle.
Hienoin voitto tuli kuitenkin high elveseistä. Pelattiin WoB peliä, minä olin tehnyt vahvalla magia puolustuksella varustetun yleisarmeijan vastustajan marssitaessa kentälle kääpiöitä vastaan räätälöidyn hth armeijan. Tiukka peli oli aina sinne puoleenväliin asti jolloin onnistuin tekemään hienon manooverin 700p swordmaster yksikön selkään, kyseinen yksikkö panikoi ja juoksi ulos kentältä, kun lopussa ruvettiin laskemaan pisteitä selvisi, että olin voittanut massacrella. Alusta lähtien näytti, että selkään tulee oikein reilusti mutta niin vaan se yksi nopan heitto ratkaisi koko pelin. Upea päätös turnaus viikonlopulle.
Thorgrim, Admiral of the Dwarf navy
No nythän se sillä tietenkin täällä kehuskeleeThorgrim kirjoitti:Onhan noita murska voittoja kertynyt useampikin tilille. Vamppyyrit ei tunnu millään pärjäävän minun kääpiöilleni. Viime peli taisi päättyä siinä vuorolla 5, kun koko armeija oli pyyhkäisty olemattomiin ja kääpiöitä oli kuollut yhdeksän. Niistä yhdeksästä kaksi oli vielä slayereitä joita ei tietenkään voi laskea kuolleisiin.![]()
Hienoin on varmaankin voittoni Skaveneita vastaan. Black Knightit chargeevat steam tankin kimppuun, jolloin sen tuhouduttua lähes puolet rotista juoksee karkuun. Knightit sitten viimeistelivät koko homman..
Kuolleita taisi minulle tulla 1 Knighti ja massacrellahan tuo voitettiin.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
Andromedus
- Amazing Slug
Kyllä Skavenitkin sen saa, säännöt löytyvät GW:n sivuilta.Amazing Slug kirjoitti: Hmm? Ovat tainneet armeijat seota, steam tankki kun taitaa kuulua empiren varustuksiin...
http://www.gamesworkshop.com/warhammerw ... tone05.htm
edit: linkki lisätty
Let the Hammer Fall