"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hienoin voittosi?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Asavarkull

Viesti Kirjoittaja Asavarkull »

hienoin voittoni on tontoni vastaa munTemplarit vs se CSM 1500 pts ekalla kiekalla predikka bassu ja lantikka paskaks ton tonilta ja tokalla perimarinee ja 2 bikee sen jälkee tontoni louvutti multa immobbas lantikka ja razoerbackki.
"Life is pain, pain is illusion, life is an illusion."
quiritzen

Viesti Kirjoittaja quiritzen »

Pelasin Lotr:in Amon-hen scenua (se 2 osainen) urukeilla. Legolas ja Gimli paloiteltiin kun vasta 4 vuoroa oli pelattu. Aragorn kuoli pari vuoroa myöhemmin. Itse menetin 6 urukkia 18:sta.
Hellbender
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellbender »

Kun voitin Salamantereilla Necronit, jotka ovat olleet kohtuu paha vastus tankkipainotteiselle armeijalleni.

Tuhosin ylimääräisellä (salamander spec.) seitsemännellä kierroksella monolithin vindyllä ja sain vikan woundin pois Nightbringeriltä, jota olin paukuttanut koko pelin ajan.

Tämä tapahtui viimeisimmän Turun turnauksen viimeisessä pelissä ja viimeisellä kierroksella. Siihen oli hyvä lopettaa :D
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Trip

Viesti Kirjoittaja Trip »

mä sain yhessä pelissä huimat 270pistettä ja kaveri sai 2000pistettä et meni vähän huonosti ja se oli viel turnaus peli
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

itselläni on ollut parikin murskavoittoa mutta mileen juolahti nämä ekaksi:

SOB vs tau 1000pts pitched battle
oi se on niin suloista kun armeija kuin SOB outshoottaa taukit. siihen voi kyllä vaikuttaa se että mulla oli 12xautocannonia ja 12x heavyboltteria. taut tappo multa 80pts eestä tyyppejä...

Eldat vs space wolfs vs eldar vs eldar vs chaos vs dark angels vs catachans 7x1000pts last man standing/ kaikki *askaks

tuo oli kyllä minulle uskomaton murskavoitto. tuhosin alussa 2xwarithlordilla koko crapachanit pois kentältä. ketään ei kuollut minulta. kaikille (3x) wraithlordeilla jäi vain yksi woundi. spacewuffet hajosivat jo 2 vuorolla (kiitos reappereitten ristitulen) mutta yksinäinen wuffe lord heroili viimeselle vuorolle asti. se tappoi ainakin 1500pts edestä porukka yhteensä...
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Ihmeellistä kun herra Ahneman ei ole vielä vastannut tähän foorumiin...
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

Tänään tuli hieno voitto khornea vastaan woodelffeillä. 2000pts ja minun ohjastamilta wood elffeiltä kuoli vain yksi ainut haltia kun taas khornelta kuoli koko armeija ennen viimeistä vuoroa. :D
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Sakcris

Viesti Kirjoittaja Sakcris »

Tau vastaan catacan (en oo varma miten kirjoitetaan) olisko ollu 1000 pts multa kuoli O`Shovah ja niiltä kaikki
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Temenius

Viesti Kirjoittaja Temenius »

Trip kirjoitti:mä sain yhessä pelissä huimat 270pistettä ja kaveri sai 2000pistettä et meni vähän huonosti ja se oli viel turnaus peli
No eilen pelattiin kaverin kaa semmonen 1000pst örkit vs helf niin kaveri tappo mun koko armeijan ja mä en saanu yhtään victory pointtia!!!
Kantti

Viesti Kirjoittaja Kantti »

Ei hienoin voitto tule siitä kun voittaa sata nolla vaan siitä että taistelu o tasaväkistä ja tulee tosi tiukkiakin tilanteita ja sitten voittaa. Hirmuvoitot on yleensä ihan tosi tylsiä pelejä. Iloa se antaa siks aikaa kunnes peli päättyy. Mutta oonhan mäkin voittanu 550 pisteen DE vs. Empire niin että mä menetin 3 tai 4 figua (siis pelaan DE:llä). No jees...
If u give a man a sword
He will have a self-confidence
If u teach him how to fight
He will be dammed for life
John-Gary

Viesti Kirjoittaja John-Gary »

Tuli aika murskaava voitto kun pelaisin 1000 pst high elffeillä örkkejä vastaan.. vastustaja sai tapettua minulta 3 spearmenia.. eli ei saanut yhtään victory pointteja.. se oli maukasta
Thorgrim

Viesti Kirjoittaja Thorgrim »

Onhan noita murska voittoja kertynyt useampikin tilille. Vamppyyrit ei tunnu millään pärjäävän minun kääpiöilleni. Viime peli taisi päättyä siinä vuorolla 5, kun koko armeija oli pyyhkäisty olemattomiin ja kääpiöitä oli kuollut yhdeksän. Niistä yhdeksästä kaksi oli vielä slayereitä joita ei tietenkään voi laskea kuolleisiin. :roll:

Hienoin voitto tuli kuitenkin high elveseistä. Pelattiin WoB peliä, minä olin tehnyt vahvalla magia puolustuksella varustetun yleisarmeijan vastustajan marssitaessa kentälle kääpiöitä vastaan räätälöidyn hth armeijan. Tiukka peli oli aina sinne puoleenväliin asti jolloin onnistuin tekemään hienon manooverin 700p swordmaster yksikön selkään, kyseinen yksikkö panikoi ja juoksi ulos kentältä, kun lopussa ruvettiin laskemaan pisteitä selvisi, että olin voittanut massacrella. Alusta lähtien näytti, että selkään tulee oikein reilusti mutta niin vaan se yksi nopan heitto ratkaisi koko pelin. Upea päätös turnaus viikonlopulle.
Thorgrim, Admiral of the Dwarf navy
Atsu

Viesti Kirjoittaja Atsu »

Thorgrim kirjoitti:Onhan noita murska voittoja kertynyt useampikin tilille. Vamppyyrit ei tunnu millään pärjäävän minun kääpiöilleni. Viime peli taisi päättyä siinä vuorolla 5, kun koko armeija oli pyyhkäisty olemattomiin ja kääpiöitä oli kuollut yhdeksän. Niistä yhdeksästä kaksi oli vielä slayereitä joita ei tietenkään voi laskea kuolleisiin. :roll:
No nythän se sillä tietenkin täällä kehuskelee :wink:

Hienoin on varmaankin voittoni Skaveneita vastaan. Black Knightit chargeevat steam tankin kimppuun, jolloin sen tuhouduttua lähes puolet rotista juoksee karkuun. Knightit sitten viimeistelivät koko homman..
Kuolleita taisi minulle tulla 1 Knighti ja massacrellahan tuo voitettiin.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Hienoimmat voitot on just niitä kun on 2 tuntii pelattu eikä pyödällä oo kun 2 äijää. Kumpi tahansa niistä voittakaan niin se on hieno voitto.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Mun paras voitto tuli empire vastaan h-haltioijat kummalki 2500.p
peli loppu kolmannel vuorol ja mä en menettäny yhtään figuu en edes woundii ja `kaverilt´ meni kaikki! sitten pelin jälkeen vielä huomasin et se oli käyttäny sen commanderia princenä
The small boys have come to see me hang
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Aijai, mulle ei oo koskaan tullu sellasta voittoo ettei oo ketään kuollut. Scaeffer, miten oikein teit sen?
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Salo-x

Viesti Kirjoittaja Salo-x »

Hienoinpia voittoja on varmaankin ollut Warzonen 2. laitoksen pelit. Bauhausilla jyräsin Imperialit 3000 pisteen pelissä aika lailla 100-0. Iteltä kuoli muistaakseni muutama mies, perus Ducal Militioita. Hoch hoo!
Rishadan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rishadan »

Hienoin voittoni on ehkä ollut kun voitin massacrella örkit 1000pts pelissä dwarffeilla. itseltäni ei kuollut ainuttakaan tyyppiä
"Vade retro, alter ego!"
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Thunderi kirjoitti: Black Knightit chargeevat steam tankin kimppuun,
Hmm? Ovat tainneet armeijat seota, steam tankki kun taitaa kuulua empiren varustuksiin... :wink:
Thor

Viesti Kirjoittaja Thor »

Amazing Slug kirjoitti: Hmm? Ovat tainneet armeijat seota, steam tankki kun taitaa kuulua empiren varustuksiin... :wink:
Kyllä Skavenitkin sen saa, säännöt löytyvät GW:n sivuilta.

http://www.gamesworkshop.com/warhammerw ... tone05.htm

edit: linkki lisätty
Let the Hammer Fall
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”