Porin seudun kaffe paussi(t)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Porin seudun kaffe paussi(t)
Mikä siellä Isokarhun yläkerrassa on? Se on ihan näppärä paikka näköalalla. Vai onko se baari kanssa?
Mitä hankaluuksia muuten tuo Jarmo on saanut aikaan? Villehän se tässä hankaloittaa kaikista eniten hommaa. Vai pystymmekö kokoontuman ilman hänen iloista seuraansa?
Mitä hankaluuksia muuten tuo Jarmo on saanut aikaan? Villehän se tässä hankaloittaa kaikista eniten hommaa. Vai pystymmekö kokoontuman ilman hänen iloista seuraansa?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
syrja karsi kaikki päivät pois paitsi sunnuntain mut javy ryöväsi siitä viimeisestäkin päivästä tuon aikaisemman kellonajan pois ;) No joo okei Hapidil ei sovi mikää jote koko juttu on peruttu. No ei vaiskaa pakkohan täs on säätää ei se mikää yllätys oo :D
Minä mitään hommaa hankaloita, seurailen sivusta mitä väki päättää ja katson sitten pääsenkö paikalle vai en. Oma aikatauluni on kuitenkin suhteellisen muuttuva eli mennään hieman muun perheen aikataulujen mukana. Turhaan rustailen päiviä ja kellon aikoja kun en varmaksi tiedä tuloani.
EDIT:Kävin nyt jotain ruksaamassa tuonne kuitenkin.
EDIT:Kävin nyt jotain ruksaamassa tuonne kuitenkin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Päättäkää te junnut vaan se paikka. Meikäläinen on sen verran vanha mettäläispappa. Et en tiiä noist nykyajan riskoteekkipaikoist mittää...Mut kuis kauan tuo äänestys on voimas? Eiköhän se sunnuntai klo 16/17 ole selkein ehdokas? Saahan sinne (paikkaan X) innokkaimmat mennä vaiks heti aamusta.Furinji kirjoitti:Löytyykös niitä paikkatoiveita ja tällä kertaa oikeesti kahvilatoimintaa ettei lapsia hävetä. Petra's Cafe, Cafe Solo, Havanna...dumdumdum
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Ei minun takiani tartte alkaa liikaa säätää aikatauluja, menkää vain kaffittelemaan päiväsellä kerran se suurimmalle osalle sopii. Pääsette sitten vaikka seuraavalla kerralla esittämään missaamani kahvituokion tapahtumat dramaattisena käsinukke-esityksenä.
Ei täs tartte säätää. Sunnuntai klo 17 lukkoon, kun kerta kaikkein paras. Vai mitä diktaattori? Äänestetäänkö seuraavaks paikasta??
Jos ei muita ideoita tule niin miten olis että kaikki tuo termarinsa/taskumattinsa ja istutaan tai seistään piirissä siinä torilla?
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Mieluusti ei. Mulla on jalka paketissa :) seisoskelu ei ideana erityisesti lämmitä. Meitähän on tulossa aika paljon? Joten mikä olisi sellainen paikka missä edes jotenkin pystyisi koko porukan kesken puhumaan?ManAtArm kirjoitti:Jos ei muita ideoita tule niin miten olis että kaikki tuo termarinsa/taskumattinsa ja istutaan tai seistään piirissä siinä torilla?
Jos menee hankalaksi paikan valinnan suhteen, niin täälläkin minun kämpillä voidaan miitata. Voin kahvit tarjota ja pullatkin ehkäpä. Kyytihommat kannattaa siinä tapauksessa varmaan hoitaa niin, että autolla olijat tapaavat autottomat vaikka Porin torilla klo 16.45. Ketkä olisi autolla? Ja onko tää ihan paska idea? Mulle käy ihan joku muukin tietenkin. Oma lehmä tässä ojassa myös ton jalan takia :) kepeillä klinkkaaminen on ikävää.
Kalat meni kotio...
No isommalle porukalle tulee mieleen lähinnä Petran alakerta tai Havanna ja jälkimmäisessä olisi enemmän pöytärykelmiä, joten isompi todennäköisyys löytää sellainen vapaana. Sitäpaitsi Petran portaat alas on perseestä normaalistikin saati keppien kanssa :D Että Havanna on ainoa minkä keskustasta keksin, mutta enpä mä kaikkia kaffiloit oo kiertäny..
Ja kait se kellonaika toi neljä sitten on kun kerran se kaikil muil paitsi hapsul sopii...
Ja kait se kellonaika toi neljä sitten on kun kerran se kaikil muil paitsi hapsul sopii...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Havannaan siis käy matkamme tää. Laittakaamme myös musta surunauha Hapidin vuoksi käsivarsiimme.
- Sinitähti
- Sinitähti
Jep. Mä käyn hakemas ton Ulvilan jalkapuoli jopin ja päräytetään sit Havannan ikkunast sisään....red ones go fasta...
Sounds like a plan.
Kahvittelu ensi sunnuntaina kello 16.00 Havannassa
Ps. Tämä on edelleen syrjan syytä.
Kahvittelu ensi sunnuntaina kello 16.00 Havannassa
Ps. Tämä on edelleen syrjan syytä.
Niin mikä? Kahvinjuonti, tapaaminen, Havanna, sunnuntai, klo 16....Vai mikä? Ei silti mulla riittää rahkeita ottaa syyllisyyttä harteille :DFurinji kirjoitti:Ps. Tämä on edelleen syrjan syytä.
No, sä et furre vielä vastannu? Joka tapauksessa mä ajattelin ennakoida tulevaa juhlaa ja ilosanomaa oikeen kuvalla :D
Tää on Pasin mukaan sitä swagia syrja, hyvän kuvan löysit.syrja kirjoitti:No, sä et furre vielä vastannu? Joka tapauksessa mä ajattelin ennakoida tulevaa juhlaa ja ilosanomaa oikeen kuvalla :D
Vai swagia...onkos se jottain tämmöstä...http://www.youtube.com/watch?v=A7d3ykUrnVo ??
Mulla ei ole mitään käryä mitä täällä tapahtuu...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Emmääkään, mutta kummasti lantio alkaa liikkumaan.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Kardinaali
- Viesti:
Tänää neljältä sit! Myöhästyneet lynkataa (paitsi mut).