"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Porin seudun kaffe paussi(t)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: Porin seudun kaffe paussi(t)

Viesti Kirjoittaja Runt »

Ehdoitan kahvepaussin siirtämissä, flunssa pöpö on ottanut vallan ja pitää minua vankina. Katsotaan olenko huomenna elävien kirjoissa jos vaikka väkisin pääsisi paikanpäälle raahautumaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Eikä mitään, kun sinne vaan. Hörppäät siellä lämmintä juomaa ja turistaan tärkeitä asioita. Ja kaikki muutkin mukaan.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Juu tulossa ollaan tosiaan jos en yski keuhkojani pöytään. Mutta päivä kerrallaan ja katsotaan mikä kunto on huomenna.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Jees totta totta toki "uusia" naamoja kaivataan paikalle, mutta ei oikein enää tässä vaiheessa viitsi siirelläkään päivän varoajalla. Pidetään sen verran enemmän miittejä, että joskus kaikki pääsee kyytiin vaikkei samalla kertaa :D
Runt

Juu en minä nyt tosissani tuon siirtämisen kanssa ollut.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Mitäs siellä tapahtui?
Kalat meni kotio...
syrja

Haukuttiin kaikki poissaolijat. Ja kehuttiin paikalla olijat; Eli minä, fury, kardi, m@a, kapu, runt, javy ja puolivahingossa paikalle eksynyt antrax :D

No joo, valtaosa ajasta lätistiin niitä näitä. Tuleva BBliiga herätti keskustelua, samoin maalauskisat. Ja viriteltiin hiljalleen taas vuoden kohokohtaa BMOP:ia. Ja myös ajatusta mahdollisesta konffikisasta. Siis viritelmä ilman maaleja. Seura asiassa nyt tarvisi kehittää ensimmäiseksi se logo. Jotta päästäs taas ettiin päin. Et kynät ja aivot sauhuumaan.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

BB-liigassa tosiaan oli pääpaino kun pohdittiin ketä kaikkia siellä tullaan näkemään ja miten juustoinen örkkien AV9 on. Vai mikä se panssari olikaan lyhennykseltään. Maalauskisoista puhuttiin ja siitä, miten sitä voisi laajentaa ettei jokainen vuosi tulisi olemaan samallaista touhuamista. Katsotaan, jos tänä vuonna tämän meidän seuran nimissä tehtäisiin sellainen konffaus + basetus kilpailu. Ei pisaraakaan maalia vaan ukosta otetaan kuva GS:n ollessa vihreä, fimmfoamin ollessa sinistä, pahvissa lukee "flush and go" ja muovi on harmaa ja metalli kiiltää. Eli toisin sanoin teemme kisan, jossa katsotaan kuka on saanut hienoimman Empiresotilaan pään iskettyä kaaos warrioirille.

Siinä sivussa sitten Timppelin kanssa juteltiin hieman Game of Thronesta ja haukuttiin sitä huonoksi.

Mie kanssa lupauduin harkitsemaan ja yrittämään toteuttamaan Jarkon toivetta vlogi tappeluraporteille. Nyt kun on uudenvuoden lupauksena yksi armeijalla kerrallaan maalattavana, niin voisi myös yrittää bloggailuakin uudestaan kun tuolla meidän seuran blogin laidalla on kiltisti ja houkuttelevasti esittelyssä Porilaisia blogeja.

Ei tuo mikään kokous ollut. Jengi vaan tuli pöydän äärelle juomaan ja ihmettelemään ja siinä sitten jakauduttiin keskeltä kahtia ja aina välissä kuunneltiin ja huudeltiin toiselle puolelle pöytää. Ihan normaalia baarikännäilyä siis oli tämän päiväinen.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Runt

Niin mistä me puhuttiin siellä? Flunssan puolesta oli hieman korvat lukossa joten puolet ainakin pääsi menemään ohitse =)
Seuran puolesta tosiaan päädyttiin siihen että logo olisi ensinmäinen mikä pitäisi saada tehdyksi jotta päästään viemään asioita eteenpäin "virallisen logon turvin". Luonnoksien tekijöitä meillä tuntuisi olevan yllin kyllin mutta nyt kaivattaisiin photoshop osaajaa jolla on aikaa tehdä logo viralliseen kuntoon. Onkos noita jotain ilmais ohjelmia millä voisi tuota logoa vääntää, voisin harkita kokeilemista jos tuollainen jostain löytyy? Photari olisi itselläni kyllä läppärillä mutta kun läppäri on penteleen hidas ja taidot on mitä on niin ei houkuta opetella läppärin kanssa photaria. Läppärikin lienee jossain kaapin perukoilla piilossa.
Niin taisihan tuohon logoon olla yksi ideanpoikanen, jos vain saamme kuvaan käyttöoikeudet. Ken sitten uskaltautuu kuvassa esiintyvältä henkilöltä tuota lähteä kyselemään niin on toinen juttu.

BB:stä tosiaan yhtä sun toista vähän laidasta laitaan, ei niin vakavalla mielellä. Tulevassa liigassa oli pääpaino ja arvailtiin mitä lopullinen sääntöpaketti peliaikoineen yms. tulee pitämään sisällään.
Pelikaupasta ja Askarteluporista myös rupateltiin, erityisesti ihmettelimme miten WD lehtinen saadaan eri kauppoihin ajoissa ja toisiin myöhässä jos silloinkaan.

Tiivistettynä keskustelimme seuran liikkeelle lähdöstä ja siitä miten figuharrastus näkyy porissa nyt ja tulevaisuudessa sekä siitä miten figupelaamisen näkyvyyttä voisi/tulisi lisätä porin maaperällä niin että harrastaja määrät lisääntyy ja vanhat parrat nousevat taas haudoistaan ihmisten keskuuteen.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Kyl tällä porukalla oli taas hyvä jauhaa paskaa :D Mitään kovin järisyttävää uutta ei keksitty, mutta saatiinpa pari uutta naamaa taas keskusteluun mukaan, niin se on aina eduksi. Saadaan ihmisiä samalle aaltopituudelle asioiden kanssa. Tän kokosellakin porukalla kahvilassa porukka jakaantuu vähän väkisinkin randomisti elävään 2-3 eri keskusteluun, mikä on ihan jees tälläseen rentoiluun, mutta jos jossain vaiheessa pitää jotain isompaa virallisempaa keskustelua pitää, niin sitten joudutaan kyllä kokoontumaan johonkin pyhään auditorioon leikkimään. Mut se on sit joskus aikanaan toinen tarina vallan...
Runt

Muistanko aivan vääri että meillä olis ollut tänään joku kahvi miitti havanassa 16.00 alkaen, vissiin figujakin pitäis napata mukaan banneri kuvia varten?
syrja

Jeps. Olinkin juuri muistuttamassa. Et tänään sit kaffetellaan klo 16 havannassa. Mukaan edustusfiguja, logopiirroksia ja valmius tehdä suuria päätöksiä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”