Challenget
Challenget
Eli mä tiedän että champpa voi ottaa haasteen vastaan mut voiko se ite semmosen tehä?
- The Captain
- Valvoja
Kannattaa kysyä myös "kavereilta" sääntökirjan sivunumeroa tms., johon tämä väitteensä perustaa. Monta kertaa minäkin olen sanonut jotain, ja sitten kun olen myöhemmin sääntökirjaa selaillut, olen joutunut toteamaan olleeni väärässä.Runefang kirjoitti:Noniin nyt selvis! kattokaas kun mun yks kaveri sano et ne ei voi tehä niitä :x
Olisihan herkkusieniparkoja kohtaan epäreilua, jos ne saataisiin haastaa, mutta ne itse eivät saisi haasteita esittää.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Ghoul King
Runefangin ja tämän kaverin tiedoksi:
"Champions are subject to the following rules which govern characters: they can accept and issue challenges and benefit from the 'look out, Sir!' rule"
-The Kirja, The sivu 109.
Jos vaikka selvittäisitte perussäännöt... *syvä huokaus*
Championien pääasiallinen tehtävä on sitoa vihollisen mättöcharrut kaksintaisteluun, kun taas omat charrut pääsevät tekemään selvää vihollisen rivimiehistä. Sillä ei ole merkitystä, että tuleeko se combat resu over killistä vai rivimiehistä, mutta rivimiehiä tarvitaan rank -bonusten ja outnumberin aikaan saamiseen. Champion pystyy myös pelastamaan yhden kierroksen ajaksi oman charrun vihollisen esittäessä haasteen omalla huomattavasti paremmalla sankarillaan.
On huomattavaa myös, että omalla master Necromancerillani, joka oli Ethereal sidoin vastustajan championin kaksintaisteluun, jolloin tämä hävisi vuorossa kaksi hyökkäystä Grave Guardiin.
"Champions are subject to the following rules which govern characters: they can accept and issue challenges and benefit from the 'look out, Sir!' rule"
-The Kirja, The sivu 109.
Jos vaikka selvittäisitte perussäännöt... *syvä huokaus*
Championien pääasiallinen tehtävä on sitoa vihollisen mättöcharrut kaksintaisteluun, kun taas omat charrut pääsevät tekemään selvää vihollisen rivimiehistä. Sillä ei ole merkitystä, että tuleeko se combat resu over killistä vai rivimiehistä, mutta rivimiehiä tarvitaan rank -bonusten ja outnumberin aikaan saamiseen. Champion pystyy myös pelastamaan yhden kierroksen ajaksi oman charrun vihollisen esittäessä haasteen omalla huomattavasti paremmalla sankarillaan.
On huomattavaa myös, että omalla master Necromancerillani, joka oli Ethereal sidoin vastustajan championin kaksintaisteluun, jolloin tämä hävisi vuorossa kaksi hyökkäystä Grave Guardiin.