"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Challenget

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Ropetus
Valvoja

Challenget

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Eli mä tiedän että champpa voi ottaa haasteen vastaan mut voiko se ite semmosen tehä?
Mortai

Viesti Kirjoittaja Mortai »

jep.
John-Gary

Viesti Kirjoittaja John-Gary »

eiköhän, en ole vaan ite kyllä perehtynyt pahemmin tohon challenge juttuun joten en tiedä edes tarkalleen miten se toimii..
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Noniin nyt selvis! kattokaas kun mun yks kaveri sano et ne ei voi tehä niitä :x
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Runefang kirjoitti:Noniin nyt selvis! kattokaas kun mun yks kaveri sano et ne ei voi tehä niitä :x
Kannattaa kysyä myös "kavereilta" sääntökirjan sivunumeroa tms., johon tämä väitteensä perustaa. Monta kertaa minäkin olen sanonut jotain, ja sitten kun olen myöhemmin sääntökirjaa selaillut, olen joutunut toteamaan olleeni väärässä.

Olisihan herkkusieniparkoja kohtaan epäreilua, jos ne saataisiin haastaa, mutta ne itse eivät saisi haasteita esittää.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
joppu

Viesti Kirjoittaja joppu »

Championejahan ei kannata laittaa vastakkain herojen eikä varsinkaan lordien kanssa kerta championit ovat vain vähän parempia versioita omasta perusunittityypistään.
Ghoul King

Viesti Kirjoittaja Ghoul King »

Mutta silloin kaikki heron/lordin iskut kohdistuvat championiin ja perusheppuja säilyy hengissä enemmän....
It's good to be the king.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Runefangin ja tämän kaverin tiedoksi:
"Champions are subject to the following rules which govern characters: they can accept and issue challenges and benefit from the 'look out, Sir!' rule"
-The Kirja, The sivu 109.

Jos vaikka selvittäisitte perussäännöt... *syvä huokaus*

Championien pääasiallinen tehtävä on sitoa vihollisen mättöcharrut kaksintaisteluun, kun taas omat charrut pääsevät tekemään selvää vihollisen rivimiehistä. Sillä ei ole merkitystä, että tuleeko se combat resu over killistä vai rivimiehistä, mutta rivimiehiä tarvitaan rank -bonusten ja outnumberin aikaan saamiseen. Champion pystyy myös pelastamaan yhden kierroksen ajaksi oman charrun vihollisen esittäessä haasteen omalla huomattavasti paremmalla sankarillaan.

On huomattavaa myös, että omalla master Necromancerillani, joka oli Ethereal sidoin vastustajan championin kaksintaisteluun, jolloin tämä hävisi vuorossa kaksi hyökkäystä Grave Guardiin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”