Tarinakisa 2013

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Goblinoid

Re: Tarinakisa 2013

Viesti Kirjoittaja Goblinoid »

Diogenes kirjoitti:
Goblinoid kirjoitti:
Diogenes kirjoitti:Ensimmäinen tarina jo kolahtanut sähköpostiluukusta! Mites muu kirjoittajisto? :D
Venytä sitä deadlinea hyvä mies.. Minulla on tällä viikolla täydennettävän proseminaarin palautus eikä ajatukset ja näppäimistö juuri muussa liiku. Jo viikon kuluttua olisi tilanne toinen, kahden viikon kuluttua täysin eri tilanne.
Deadline on viiden ja puolen viikon päästä päästä, eli ei kai tässä nyt sitä vielä tartte alkaa venyttää :D

Ensimmäinen kirjoittaja oli vain super-nopea.
Jaa vasta silloin..

:D
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Mä pystyn tähän......
Hän on puhunut.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Veripallo kirjoitti:Mä pystyn tähän......
Mäkin pystyn. Vaikka viimeksi on paria kappaletta pitempää proosaa tullut kirjoitettua varmaan peruskoulussa.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Deadline merkittynä kalenteriin. Jahka saan parit folkkistentit ja metodihässäkät pois alta, voisin keskittyä viskipulloon ja tämän improamiseen.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Mie tahdon viskiä. Paljon viskiä ja päivän olla krapulassa. EI SIIS KAADU JUTUT PÄÄLLE STNTASJDGTNASDJKÖGN!!1
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Goblinoid

Gilaelin kirjoitti:Deadline merkittynä kalenteriin. Jahka saan parit folkkistentit ja metodihässäkät pois alta, voisin keskittyä viskipulloon ja tämän improamiseen.
Rune kirjoitti:Mie tahdon viskiä. Paljon viskiä ja päivän olla krapulassa. EI SIIS KAADU JUTUT PÄÄLLE STNTASJDGTNASDJKÖGN!!1
Blendiä vai singleä?
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Lähtökohtaisesti singleä koska olen aika tarkka mauista, mutta pari hyvää skottiblendiä on kyllä tullut vastaan.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Morze

Blendiä kai sitten. Pitäisi varmaan alkaa harjoittamaan viskinmaistelua vakavammin, kun sitä voi harrastaa silleen kohtuudella.
Veripallo

Morze kirjoitti:Pitäisi varmaan alkaa harjoittamaan viskinmaistelua vakavammin
Ei.
Hän on puhunut.
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

antaa olla, perkele...
Morze

Tarvitsen verryttelyä. Jatka tarinaa:

"Pena oli käyttänyt huolestuttavan paljon aikaa Taisteluleka-tietokonepelin parissa edellisellä viikolla. Syntistet sessiot kruunanneen huuruisen sunnuntailanin päätteeksi hänen hyvä ystävänsä Martti oli sivulauseessa todennut hänen lempihuumeensa perustuvan jonkilaiseen lautapeliin. Niinpä itseään tosifanina pitävä miehenalkumme oli päättänyt matkustaa ns. alkulähteelle ja tutustua tähän mystiseen tuotteeseen. Lyhyen nettisurffailun ja värikuvien pällistelyn jälkeen hän päätti matkustaa kotipaikkakuntansa Kylmölän ainoa jälleenmyyjän, Hiisiluolan(t) syvyyksiin.

Ja siinä hän nyt seisoo, nenä väristen keskitalven pakkasessa, liian pitkä kaulaliina ja farkut likaisena kuten aina. Kaupan näyteikkuna on synkkä, mutta sisältä loistaa valoa. Hetken epäröityään hän astuu kellon kilahduksen saattelemana sisään..."
Goblinoid

Gilaelin kirjoitti:Lähtökohtaisesti singleä koska olen aika tarkka mauista, mutta pari hyvää skottiblendiä on kyllä tullut vastaan.
Kerrohan ihmeessä blendien nimet niin tiedän laittaa ylös (blendeissä kun tulee harvemmin vastaan niitä aromikkailta maistuvia)!
Veripallo

Mä en enää ole varma pystynkö tähän...

Päässä mylvii inspiraatiota, mutta ei oikein mitään tähän kisaan :'(
Hän on puhunut.
Usermaatra

Viesti Kirjoittaja Usermaatra »

Onko tässä nyt siis rajattu väkivalta pois vai eikö? Milloin deadline on? Helpottaisi jos saisi tyyliin aloitusviestiin täntyyliset informaatiot ja sähköpostit ja kaikki muut.
Vilkku92

Viesti Kirjoittaja Vilkku92 »

Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.

Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Diogenes

Viesti Kirjoittaja Diogenes »

Usermaatra kirjoitti:Onko tässä nyt siis rajattu väkivalta pois vai eikö? Milloin deadline on? Helpottaisi jos saisi tyyliin aloitusviestiin täntyyliset informaatiot ja sähköpostit ja kaikki muut.
Kuten Vilkku92 tuossa linkittikin, olennaisin löytyy Tiedotteesta joka, yllätys yllätys, on Tarinat ja Novellit -alueen ensimmäisenä ketjuna, eli hankalasti löydettävissä :)

Tarinakisan keskusteluketjuhan ei perinteisesti liity itse kisaan, vaan kuvaa lähinnä kirjoittajien maailman- ja luomisentuskaa, ja siitä voi myös seurata miten alun innokas kirjoittajajoukko antaa yksi toisensa jälkeen periksi deadlinen lähestyessä vedoten toinen toistaan huonompiin tekosyihin :P
Usermaatra

Viesti Kirjoittaja Usermaatra »

Diogenes kirjoitti:
Usermaatra kirjoitti:Onko tässä nyt siis rajattu väkivalta pois vai eikö? Milloin deadline on? Helpottaisi jos saisi tyyliin aloitusviestiin täntyyliset informaatiot ja sähköpostit ja kaikki muut.
Kuten Vilkku92 tuossa linkittikin, olennaisin löytyy Tiedotteesta joka, yllätys yllätys, on Tarinat ja Novellit -alueen ensimmäisenä ketjuna, eli hankalasti löydettävissä :)

Tarinakisan keskusteluketjuhan ei perinteisesti liity itse kisaan, vaan kuvaa lähinnä kirjoittajien maailman- ja luomisentuskaa, ja siitä voi myös seurata miten alun innokas kirjoittajajoukko antaa yksi toisensa jälkeen periksi deadlinen lähestyessä vedoten toinen toistaan huonompiin tekosyihin :P
juu, olen vain jotenkin sokea kaikille noille ilmoituksille ja muille, ja tiedän kyllä keskusteluketjun idean.

Tällä viikolla tarina postituskuntoon, tavoitteeni on.
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Nyt alkaa olla warhammer tarinaa kaikille opiksi ja inspiraatioksi lujasti tarjolla : http://www.nopat.fi/2013/tapahtumat/3-3 ... ja-listat/
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Goblinoid

Miten tälle tarinakisalle nyt oikein kävi? Tuliko voittajia vai luovuttiinko arvonnasta vähäisen tarinamäärän vuoksi?
Diogenes

Viesti Kirjoittaja Diogenes »

Kisaan tuli tasan yksi kisatyö, joten kilpailu oli kohtuullisen laimea. Toki olin itse vielä deadlineä seuraavina päivinä reissussa, joten unohtui ikäänkuin mainita koko asiasta :-)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”