WTC 2013 joukkueen listameta
Re: WTC 2013 joukkueen listameta
En jaska uskoa, että eGaspy tippuisi kovimmilta tiimeiltä pois rosterista tän takia. Atritiota ja skenuahan sillä pelataan pääasiassa ja assassinaatiot on vaan bonus. Ja jos otat 10 banea casterin naamalle, niin kyl mua ainakin pikkasen hirvittäisi, kun yksikin osuma voi tappaa.
Se pitäis mun mielestä huomioida, että cryxiltä voi tulla myös vähän epätavanomaisia buildeja esim. Krakenilla. Tää muutos ehkä just rohkaisee hakemaan uusia näkökulmia faktioon ainakin jossain määrin. Tästä(kin) syystä jonkun casterin valkkaaminen pelkästään yhtä faktiota vastaan on huono juttu, koska sitten kun sitä ei tulekaan vastaan (tai se tulee erilaisena mitä on odotettu), homma kusee. Molemmilla listoilla kun pitää se yks peli saada pelatuksi.
Se pitäis mun mielestä huomioida, että cryxiltä voi tulla myös vähän epätavanomaisia buildeja esim. Krakenilla. Tää muutos ehkä just rohkaisee hakemaan uusia näkökulmia faktioon ainakin jossain määrin. Tästä(kin) syystä jonkun casterin valkkaaminen pelkästään yhtä faktiota vastaan on huono juttu, koska sitten kun sitä ei tulekaan vastaan (tai se tulee erilaisena mitä on odotettu), homma kusee. Molemmilla listoilla kun pitää se yks peli saada pelatuksi.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
-
Der Dexter
noh, sen takia oonkin metannu pKruegeriä sellaseks jalkaväkilistojen turmaksi, eli 1-2 heavyä tai 1 collossaalikin melkeen menee, sillä kuitenkin ilman screeniä/supporttia ne joutuu pelaamaan peliä mitä ne ei halua, ja tietyllä tasola myös Harbyt voi olla vähän ongelmissa, kun martyrdomi alkaa maksaa liikaa käyttää, etenkin kun usein noissa buildeissä on sen 1-2 heavyä, jolloin jalkaväessä alkaa ne menetykset tuntua (kun niitä sitten saa lopulta...)
Ja joo, uskon että helldiveristä tulee yksi vakiovalinta noihin eGaspyn listoihin kyl, ja ehkä vähän enempi gruntteja, ehkä...
Ja joo, uskon että helldiveristä tulee yksi vakiovalinta noihin eGaspyn listoihin kyl, ja ehkä vähän enempi gruntteja, ehkä...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Ei mun puolesta tarvii väkisin vääntää Circleä Terolle jos ei siltä tunnu. Musta vaan eAspyä (ja Cryxiä ylipäänsä) otettiin tiimiin koska se oli niin överi, vaikka Terolla ois enempi kokemusta Circlen pyörittelystä. Nyt lähtöasetelmat on vähän muuttunut, niin musta on ainakin ihan hyvä miettiä vaihtoehtona tota, ettei vaan mennä autopilotilla Aspyyn. Jos Terosta tuntuu että Aspyllä päästään edelleen parempiin tuloksiin kuin Circlellä niin totta munassa Cryxiä kehiin. Ei mua mitenkään varsinaisesti haittaa että meillä on Aspy tiimissä.
Lähinnä siis mietin että onko hyvin pelattu Aspy edelleen parempi kuin tosi hyvin pelattu Circle. Vai joko Terolla on niin paljon Cryxpelejä alla, että Circle alkaa tuntua kakkosfaktiolta? :)
(Voi olla että tässä vaikuttaa että katson maailmaa vähän retrilasien läpi. Paljon enemmän mua pelottaa joku Circlen kakkanaama ku joku läppäaspy.)
Lähinnä siis mietin että onko hyvin pelattu Aspy edelleen parempi kuin tosi hyvin pelattu Circle. Vai joko Terolla on niin paljon Cryxpelejä alla, että Circle alkaa tuntua kakkosfaktiolta? :)
(Voi olla että tässä vaikuttaa että katson maailmaa vähän retrilasien läpi. Paljon enemmän mua pelottaa joku Circlen kakkanaama ku joku läppäaspy.)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Cryx on kuitenkin faktio, joka antaa pikkasen enemmän anteeksi derppailuja. Ja ohan eGaspyllä ihan överi valikoima kaikkea muutakin featin lisäksi. Tero mun mielestä on tuota feattia käyttänyt muutenkin hyvin esimerkiksi ottamalla skenupinnoja. Objektiiveihin osuu mat6:lla oikein hyvin...
Se on tietysti jonkinlainen ongelma, että miten me pelataan Legioonaa vastaan, koska tuossa matsissa eGaspy voi olla aiempaa heikompi. Tuota kannattaa kunnolla testata, mutta noita Tatunkin juttuja lukiessa ei se Circlekään mikään superfaktio Legioonaa vastaan ole.
Niin ja retardeja vastaan voi pelata tarvittaessa pDennyä ja nauraa räkäisesti.
Se on tietysti jonkinlainen ongelma, että miten me pelataan Legioonaa vastaan, koska tuossa matsissa eGaspy voi olla aiempaa heikompi. Tuota kannattaa kunnolla testata, mutta noita Tatunkin juttuja lukiessa ei se Circlekään mikään superfaktio Legioonaa vastaan ole.
Niin ja retardeja vastaan voi pelata tarvittaessa pDennyä ja nauraa räkäisesti.
-
Der Dexter
siis tällä hetkellä legioona on se ainoa akilleen kantapää mulle, muut menee kivasti, en oo missään välissä ollut kauheen luottavainen siinä matsissa, oot varmaan ymmärtäny väärinpäin mun metat?
Ja oonkin yrittäny kartottaa miten me paritetaan legioonaa vastaan, kun toistaiseksi ainoa joka tässä tuntee olonsa kivaksi on Teppo, kaikille muille se tuntuu olevan ongelma. Tämän takia oon kanssa pyöritellyt mielessä omaa kakkoslistaa enempi legioonaa vastaan, jolloin siten dodgeisin enempi Cryxejä, jota vastaan meillä on sitten muita pelaajia enempi. Tälle ei vaan oo liikaa tullu vastakaikua kun oon yrittäny faktiopohjasia vertailuita hakea, niin ollut vähän hiljasta.
Oon vähän aatellu eBalduria countteroimaan legioonan rasitusta, lähinnä tupla-fulcrumilla, niin sen ainaisen ravagoren harassin saa negatoitua, ja boostittava ampuminen on aina pop, eikä sen armori-buffia saa purificoitua.
Lähtökohtaisesti tossa ois alkua listalle, mutta toisaalta se haluaa megaliitin, joka on no go, ja eBaldurilta puuttuu killswitch/attritio, vähän vaikea casteri mulla nähdä että mitä sillä pitäs sitten tehdä, kun attritiota saan pelattua morvyillä tosi paljon paremmin...
Ja oonkin yrittäny kartottaa miten me paritetaan legioonaa vastaan, kun toistaiseksi ainoa joka tässä tuntee olonsa kivaksi on Teppo, kaikille muille se tuntuu olevan ongelma. Tämän takia oon kanssa pyöritellyt mielessä omaa kakkoslistaa enempi legioonaa vastaan, jolloin siten dodgeisin enempi Cryxejä, jota vastaan meillä on sitten muita pelaajia enempi. Tälle ei vaan oo liikaa tullu vastakaikua kun oon yrittäny faktiopohjasia vertailuita hakea, niin ollut vähän hiljasta.
Oon vähän aatellu eBalduria countteroimaan legioonan rasitusta, lähinnä tupla-fulcrumilla, niin sen ainaisen ravagoren harassin saa negatoitua, ja boostittava ampuminen on aina pop, eikä sen armori-buffia saa purificoitua.
Lähtökohtaisesti tossa ois alkua listalle, mutta toisaalta se haluaa megaliitin, joka on no go, ja eBaldurilta puuttuu killswitch/attritio, vähän vaikea casteri mulla nähdä että mitä sillä pitäs sitten tehdä, kun attritiota saan pelattua morvyillä tosi paljon paremmin...
Jaakko sano et sä et oo varma, eli sä vissiin ymmärsit Jaakon väärin?Der Dexter kirjoitti:siis tällä hetkellä legioona on se ainoa akilleen kantapää mulle, muut menee kivasti, en oo missään välissä ollut kauheen luottavainen siinä matsissa, oot varmaan ymmärtäny väärinpäin mun metat?
Mä ainakin otan supermielelläni legioonaa vastaan, sehän on ihan tunkki koko poppoo. Niin mä oon koko ajan sanonutkin. eLyly on ainoa kyssäri, mut viilaan listaa siten et voin ajaa huoletta senkin yli.Ja oonkin yrittäny kartottaa miten me paritetaan legioonaa vastaan, kun toistaiseksi ainoa joka tässä tuntee olonsa kivaksi on Teppo, kaikille muille se tuntuu olevan ongelma.
Mä en ainakaan pelaa mitään cryxiä vastaan, ihan rikki koko faktio. Mut turhaan sä lähdet tekemään listoja, millä on tarkoitus haastaa sitä faktiota, mitä vastaan oot omien sanojes mukaan heikoilla. Koita tehdä jotain millä osaat parhaiten pelata, äläkä tee mitään hulluja techejä hävittyjä matseja varten. Etenkin joukkueturnauksessa jossa voidaan suuresti vaikuttaa et pelaat mieluummin niitä sulle vahvoja matseja.Tämän takia oon kanssa pyöritellyt mielessä omaa kakkoslistaa enempi legioonaa vastaan, jolloin siten dodgeisin enempi Cryxejä, jota vastaan meillä on sitten muita pelaajia enempi. Tälle ei vaan oo liikaa tullu vastakaikua kun oon yrittäny faktiopohjasia vertailuita hakea, niin ollut vähän hiljasta.
En todellakaan lähtis metaamaan mitään uutta. Tuttua ja turvallista. Oot vissiin ainoa jolla on vielä listat auki. Nyt pitäis saada jo pelattua finaalilistoja Suomen kovatasoisimmat turnaukset läpi ennen WTC:tä.Oon vähän aatellu eBalduria...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ei mulla mitään hätää ole legioonaa vastaan. Jos tulee Saeryn / Lylyth -kombo vastaan niin se on ainoa ongelma, mutta en usko että näitä paljon on (0-2 koko turnauksen listoista).Celebdae kirjoitti:Se on tietysti jonkinlainen ongelma, että miten me pelataan Legioonaa vastaan, koska tuossa matsissa eGaspy voi olla aiempaa heikompi.
Lylythiä vastaan pärjään eGaspyllä. Murjon oman noden ja lollottelen DEF 19 kanssa. 21 jos pöydällä on yksikin mäki. Sit feattaan kun ne saa tarpeeksi tapettua ja voitan pelin.
Saeryn ahdistaa Gaspyä vähän kun sitä ei saa lyödä meleessä. pDenny tosin raiskaa tämän aika suvereenisti casterkilliin, koska se tykkää pelata kohtalaisen keskellä pöytää. Voi olla että tässä matsissa joutuu juoksemaan noden keskelle kenttää vuorolla yksi, taikoa jonkun grippling graspin sisään, kuolla nohevan legioonalaisen ampumiseen ja sit juosta denny siihen wreckiin feattaamaan (mahdollisimman moni battlegroupista hengilta, jatketaan seuraavalla vuorolla).
Lylyth sit taas ahdistaa pDennyä ihan huolella. pDennyä ei paljon stealthi lämmitä. Coveri ehkä, mut se kuolee yhteen osumaan, eli sekään ei oo superhienoa vaikka osumiseen tartteekin vissiin 15. Jos mäen saa niin auttaa taas aika paljon.
Eli kaksi casteria, jotka ahdistaa jompaa kumpaa mun listaa, muut menee kivasti, mut jos molemmat löytyy samalta pelaajalta niin se on ainoa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
-
Der Dexter
joo, pointtina näissä metailuissa onkin, että saeryn/elyly voi olla oikeen validi kombo, ja jos 3-4 pelaajaa joukkueesta ei sitä halua haastaa, on se parituksessa ongelma. Mutta jos legioona menee, nini sittenhän meillä ei pahemmin hätää ole, on meillä jo 2 pelaajaa sitä matsia varten. Kyllä ois sillain kiva, että meidän mahdolisimman vähän tarttee varoa mitään matseja, se helpottaa paritusta tosi paljon, ettei siitä tule sellasta tilkkutäkkiä sen leikin kanssa. Ja jos kerta muilla on listat jo iskostunut mieleen ja kentälle, niin miksen sitten metaisi juurikin sitä asiaa ja setuppia vastaan, missä meillä on joukkueena isoin aukko?
Eikös tää ole nimenomaan hyvää joukkuepelaamista?
ja miten niin metaaminen sitä omaa huonoa matsia varten on huono tech? Toihan mun logiikan mukaan antaa mulle hyvän option, jos tarvii haastaa joku huonompi setuppi, niin sen takia sitä matsia varten haen siihen paremman listan kuin mitä eRunchesteri pelaisi.
Ja ei nyt kande ymmärtää väärin, mietin 2. listaani, en listojani, 1. casteri mulla on ollut lukittuna jo kohta vuoden päivät, ja melkeen listakin, ja on sillä pelejä alla. Nyt haluan 2. listalta tukea juuri niihin matseihin, joita ei sillä ekalla listalla ole niin varmana, ja sen takia sen tehtävänä on oll niin spesifinen kuin vaan olla voi. Jos vois, voisin mennä tonne yhdellä listalla, oon sen verran vakuuttunu, mutta ei voi...
Metaan uutta sen takia kans, että sillä on aina arvoa kun naapuri ei saa sitä tuttua kuraa ja kauraa eteensä. Muutenkin joku eBaldur on sen verta oudompi tech ettei sitä ihan heti metata oikein, saksalaiset ehkä, mutta niitä ei metailussa hakata, ne pitää ottaa haltuun pelikentällä hyvillä suorituksilla. voin selittää pitkästi sen listan konseptin joskus, mutta eBaldur fulcrumeilla saa shiftarit ehjänä perille, jonka jälkeen ne elävät pedot 2 Hugen takaa teleportaten voi olla melko ikävä pala legioonalle. Legioonan iso vahvuus Circleä vastaan on yhtäläiset threatit, sekä kyky poistaa shiftareita helposti, ja tää setuppi ei anna sille helppoa kummalakaan osa-alueella, joten lähtökohtana tää on ihan kiva, ja mulla ainaskin riittää boostattavaa ampumista tän jälkeen vaikka kuinka paljon, jolla tehdä hyvää lämää legioonan petoihin, jotka ei lyö arm 20-23 alueelle ihan mittän mahdotonta lämää.
Opetella uutta? gunlinet on melkko helppoja pelata, target priority kuntoon ja feattaa kun on damage tulossa armeijaan, niin homma on aika paketissa.
Eikös tää ole nimenomaan hyvää joukkuepelaamista?
ja miten niin metaaminen sitä omaa huonoa matsia varten on huono tech? Toihan mun logiikan mukaan antaa mulle hyvän option, jos tarvii haastaa joku huonompi setuppi, niin sen takia sitä matsia varten haen siihen paremman listan kuin mitä eRunchesteri pelaisi.
Ja ei nyt kande ymmärtää väärin, mietin 2. listaani, en listojani, 1. casteri mulla on ollut lukittuna jo kohta vuoden päivät, ja melkeen listakin, ja on sillä pelejä alla. Nyt haluan 2. listalta tukea juuri niihin matseihin, joita ei sillä ekalla listalla ole niin varmana, ja sen takia sen tehtävänä on oll niin spesifinen kuin vaan olla voi. Jos vois, voisin mennä tonne yhdellä listalla, oon sen verran vakuuttunu, mutta ei voi...
Metaan uutta sen takia kans, että sillä on aina arvoa kun naapuri ei saa sitä tuttua kuraa ja kauraa eteensä. Muutenkin joku eBaldur on sen verta oudompi tech ettei sitä ihan heti metata oikein, saksalaiset ehkä, mutta niitä ei metailussa hakata, ne pitää ottaa haltuun pelikentällä hyvillä suorituksilla. voin selittää pitkästi sen listan konseptin joskus, mutta eBaldur fulcrumeilla saa shiftarit ehjänä perille, jonka jälkeen ne elävät pedot 2 Hugen takaa teleportaten voi olla melko ikävä pala legioonalle. Legioonan iso vahvuus Circleä vastaan on yhtäläiset threatit, sekä kyky poistaa shiftareita helposti, ja tää setuppi ei anna sille helppoa kummalakaan osa-alueella, joten lähtökohtana tää on ihan kiva, ja mulla ainaskin riittää boostattavaa ampumista tän jälkeen vaikka kuinka paljon, jolla tehdä hyvää lämää legioonan petoihin, jotka ei lyö arm 20-23 alueelle ihan mittän mahdotonta lämää.
Opetella uutta? gunlinet on melkko helppoja pelata, target priority kuntoon ja feattaa kun on damage tulossa armeijaan, niin homma on aika paketissa.
Ootko pelannut paljon eBalduria? Paperilla näyttää musta kivalta, muta käytännössä aktivaatiojärjestys ja muu on vähän hankalaa.Der Dexter kirjoitti:Opetella uutta? gunlinet on melkko helppoja pelata, target priority kuntoon ja feattaa kun on damage tulossa armeijaan, niin homma on aika paketissa.
Sun gunlinella on lisäksi 8" - 12 " RNG ja SPD 5, joten sen pelaaminen ei ole mitenkään supertriviaali. Legioonaa vastaan tosin voi pärjätä, kun ne on immuuneja elementeille, mut muuten tulee aika heikkoa.
Mun molemmat listat poistaa kaksi fulcrumia vuorossa vaikka ne alottaskin ARM 21:stä.
Teemun Ossy taitaa tehdä niin kanssa.
Jaakon eHaley poistaa ainakin toisen meleessä ilman pelkoa vastaiskusta (ja sen jälkeen ampuu niiden takaa paljastuvaa mömmöä).
Tepolla lienee vaikeuksia eniten jos kovat ranged attackit on elementillisiä, mut heti kun joku jaska on meleessä ni se poistaa yksin molemmat, koska Menoth.
Tästä tiimistä löytyy jo aika paljon listoja jotka pärjää kahdelle fulcrumille. Niiden camppaamisvoimaan en lähtisi ehkä listaa tekemään. Mut voi tietty olla et oon väärässä.
Niin tosiaan mä sanoin, että eGaspyn featin nerffaus vaikuttaa lähinnä Legioonaa vastaan, mutta koska Circle ei myöskään ole erityisen vahvoilla Legioonan kanssa, niin kovin kummoista hyötyä ei ois Teron siirtyä pois Cryxistä. Olettaen siis, että motivaattorina on tuo featin nerffaus, mistä puhe oli. Ja edelleen, kun Tero näyttää olevan yhäkin ihan vakuuttunut Legioonaa vastaan pelaamisesta, niin mikäs sit siinä. Kai sitä Saeryaniakin vastaan voi pelata eGaspylla tosi passiivisesti hirveellä camppauksella vihulaisen fiittivuoron ja sit vastapalloon pistää Angeliukset palasiksi. Kunhan ei ihan kaikkea ota sisään casteriin...
Mun nähdäkseni meidän tiimissä faktiot ja casterivalinnat on ollu nyt suht pitkään selkeitä poislukien toi Tatun toinen lista. Varmaan jokainen voi vielä pientä viilausta tehdä sen mukaan, mitä (toivottavasti runsaat) testipelit osoittaa.
Ja kannatan kyllä aivan täysin sitä, että jokainen yrittää vaikka sillä kakkoslistallaan parantaa omia huonoja matsejaan, koska ei edes tiimiturnauksessa kaikkea pysty välttämään. Tai no yhdellä pelaajalla yhden vastustajan voi välttää, mutta sen jälkeen tuleekin sitten enempi ongelmia ja tuokin voi vaikuttaa heikentävästi muihin pareihin. Eli kyl Tatun mun mielestä kannattaa kakkoslistaksi joku sellainen löytää, jolla pystyy Legioonaa vastaan pelin saamaan aikaan, mutta pitäen mielessä, että johonkin peliin se lista pitää joka tapauksessa tuutata. Sitä en tiedä kannattaako eBalduria hirveemmin metata, jos se lista ei Megaliitin takia ole mahdollinen kuitenkaan.
Pakko kysyä, että eikö sillä eMorvahnalla oikeesti pysty Legioonaa vastaan pelaamaan? Ohan tuo niin huikean hyvä attritiossa, että luulisi tuolla lähestymistavalla jotain saavan aikaan. Tuota voisi kai samalla lähestymistavalla käyttää niissä skenuissa, joissa eKruegerillä on vaikeampaa (Destruction?).
Mun nähdäkseni meidän tiimissä faktiot ja casterivalinnat on ollu nyt suht pitkään selkeitä poislukien toi Tatun toinen lista. Varmaan jokainen voi vielä pientä viilausta tehdä sen mukaan, mitä (toivottavasti runsaat) testipelit osoittaa.
Ja kannatan kyllä aivan täysin sitä, että jokainen yrittää vaikka sillä kakkoslistallaan parantaa omia huonoja matsejaan, koska ei edes tiimiturnauksessa kaikkea pysty välttämään. Tai no yhdellä pelaajalla yhden vastustajan voi välttää, mutta sen jälkeen tuleekin sitten enempi ongelmia ja tuokin voi vaikuttaa heikentävästi muihin pareihin. Eli kyl Tatun mun mielestä kannattaa kakkoslistaksi joku sellainen löytää, jolla pystyy Legioonaa vastaan pelin saamaan aikaan, mutta pitäen mielessä, että johonkin peliin se lista pitää joka tapauksessa tuutata. Sitä en tiedä kannattaako eBalduria hirveemmin metata, jos se lista ei Megaliitin takia ole mahdollinen kuitenkaan.
Pakko kysyä, että eikö sillä eMorvahnalla oikeesti pysty Legioonaa vastaan pelaamaan? Ohan tuo niin huikean hyvä attritiossa, että luulisi tuolla lähestymistavalla jotain saavan aikaan. Tuota voisi kai samalla lähestymistavalla käyttää niissä skenuissa, joissa eKruegerillä on vaikeampaa (Destruction?).
Mun nähdäkseni ainakin eMorvahnan tier voisi olla vahva legioonaa vastaan. Tuuttaat kamaa yli puolen kentän heti ekalla vuorolla. Sit sen pitää feattaa jos haluaa olla turvassa ja sit eMorvy feattaa kaiken takaisin ja peli alkaa nollasta, paitsi et legioonalta on isoin temppu hävinnyt. Ja eMorvy on skenualueella. Jokainen legioonacaster menee musta ihan solmuun kun niillä on P+S 15 (tai 11 weaponmaster) trooppeja naamalla ekalla kiekalla.Celebdae kirjoitti:Pakko kysyä, että eikö sillä eMorvahnalla oikeesti pysty Legioonaa vastaan pelaamaan? Ohan tuo niin huikean hyvä attritiossa, että luulisi tuolla lähestymistavalla jotain saavan aikaan. Tuota voisi kai samalla lähestymistavalla käyttää niissä skenuissa, joissa eKruegerillä on vaikeampaa (Destruction?).
Mut testannut en oo. Tästä tulee mun loppusyksyn ja talven juttu.
Hyvä keskustelu circlen anti-cryx anti-legioonalistoista:
http://privateerpressforums.com/showthr ... on-options
Jos ei tuolta suoraan listaa irtoa, niin mietteitä varmasti.
http://privateerpressforums.com/showthr ... on-options
Jos ei tuolta suoraan listaa irtoa, niin mietteitä varmasti.
-
Der Dexter
kattomatta nyt vielä tota topiccia, niin tosiaan eBaldur on nimenomaan gunline Legioonaa vastaan, ei sillä ole tarkotus haastaa mitään muuta. eKrueger on se millä mä pelaan tarvittaessa kaiken, paitsi tietyissä jutuissa joku tarkempi setuppi ois tarpeen, ja siksi tämä 2. listan avoimuus. eHale on yhtä perseestä joka kerta, mutta oikeestaan eMorvy on vaan vahvempi (ehkä pmorvy kans, en oo pelannu), mutta se jättää auki sitten pelit legioonaa ja Cryxiä vastaan, ja en kaipaa kuin yhtä vaikeeta matsia ton eHalen lisäks.
Ja nimenomaan listan on tarkotus ratsastaa tolla fulcrumien elementtiimmuunilla ja repairilla siellä takana, noilla saa ravagoret pois pelistä pitkälti, ja näkösuoja kiville ja battlegroupille. Myöskin fulcrumit menee eka, eBaldur on aina viimenen joka aktivoituu, koska rootsia ei halua castia vasta kun muut on liikkunu. Ei toi nopea olisi, mutta muutenkin ei killboxeihin sopii kivasti, koska eKrueger pelaa aggressiivista peliä jo valmiiksi.
Kyllä siellä on tilaa edetä, ja jos vaihdan jotain 9 pinnan fulcrumeita battlegroupin petoihin, enkä kärsi casualtya takasin, niin on se pitkän päälle aika tosi hyvä trade.
Toisaalta nyt eGaspyn nerffin jälkeen Cassiuskin vois toimia kivasti, ei tartte enää kun poistaa niitä gruntteja, eikä metsästää sitä tartarusta sieltä veke, ja muutenkin ihan sopivan kikka noihin skaboihin, kunhan saa sen listan kuosiin...
Ja nimenomaan listan on tarkotus ratsastaa tolla fulcrumien elementtiimmuunilla ja repairilla siellä takana, noilla saa ravagoret pois pelistä pitkälti, ja näkösuoja kiville ja battlegroupille. Myöskin fulcrumit menee eka, eBaldur on aina viimenen joka aktivoituu, koska rootsia ei halua castia vasta kun muut on liikkunu. Ei toi nopea olisi, mutta muutenkin ei killboxeihin sopii kivasti, koska eKrueger pelaa aggressiivista peliä jo valmiiksi.
Kyllä siellä on tilaa edetä, ja jos vaihdan jotain 9 pinnan fulcrumeita battlegroupin petoihin, enkä kärsi casualtya takasin, niin on se pitkän päälle aika tosi hyvä trade.
Toisaalta nyt eGaspyn nerffin jälkeen Cassiuskin vois toimia kivasti, ei tartte enää kun poistaa niitä gruntteja, eikä metsästää sitä tartarusta sieltä veke, ja muutenkin ihan sopivan kikka noihin skaboihin, kunhan saa sen listan kuosiin...
Ja se Cassius nappaa sen Legioonankin samalla niin kivasti.Der Dexter kirjoitti:Toisaalta nyt eGaspyn nerffin jälkeen Cassiuskin vois toimia kivasti, ei tartte enää kun poistaa niitä gruntteja, eikä metsästää sitä tartarusta sieltä veke, ja muutenkin ihan sopivan kikka noihin skaboihin, kunhan saa sen listan kuosiin...
-
Der Dexter
ei ole vieläkään tarkotus 2. listan ottaa kuin toinen noista matseista, jätetään se toinen heikommalle, ihan tarkotuksella...
Retrillä ei tosiaan oo sinänsä ongelmaa koko Legioonan kanssa, vaan pelkästään eLylyn kanssa. Toki eLyly on varmaan yks yleisimmistä Legioonalockeista, mutta kyllä siellä varmaan muitakin näkyy aika paljon. Kaikki muut matsit tuntuu olevan Rahnukalle suunnilleen ok+.
Miten muuten Cassius estää puun kuoleman fiittiin; pelataanko sitä vaan jossain huitsin kuusessa (hehe)? Kaupungilla liikkui huhu vaan, että vaikka Banet nerffattiin MAT6een fiitissä niin se riittää Stationary puuta vastaan...
Miten muuten Cassius estää puun kuoleman fiittiin; pelataanko sitä vaan jossain huitsin kuusessa (hehe)? Kaupungilla liikkui huhu vaan, että vaikka Banet nerffattiin MAT6een fiitissä niin se riittää Stationary puuta vastaan...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Der Dexter
eihän sitä pökkelöä tuoda lähellekkään mitään, vain fiittivuorolla, ja sitten taas taakse piiloon. sen takii ne pinnan gobot piilottelee sitä tarvitaessa sielä.
Toi Cassius on vaan listacompistaan vähä herkkä, ja sitä balanssia tartteis hakea runsaamman testin kautta. No, ens viikonlopun 666:en jäölkeen on enempi sanottavaa Circlen valinnoista, kun pelaan jokaista lockia siellä.
Tänään 2 peliä pKruegerilla, voitto Harbysta ja tappio eGorelle. eGoren stealth oli ahdistavampi, kun pelas wolfridereita eikä WoOta, mutta ne onkin tarkotus olla siellä satyxixixixia vastaan, ei stealthattuja knightejä. Mutta ihan kiitettävästi nekin teki poistoja kyllä tendrilseillä, mutta tavallaan kyllä WoO:t tekee samaa hyvin, vähän pienemmällä threatilla, ja voi tuplata ukkosenjohdattimina. Ne on tosin kans alttiimpia sitten purgeille...
Woldwrath on yllättävän hauska, ja saattaa olla jopa sen 20 pinnan arvonen, kyllä ainaskin Harppi joutu miettiseens että kuinka monta jalkaväkinappia niitten templaattien läpi voi mennä...
Tosin toi lista vois olla vaan kovempi sillä että siellä olis sen 2 wardenia, ja sitten talkkari ja ferali...
Toi Cassius on vaan listacompistaan vähä herkkä, ja sitä balanssia tartteis hakea runsaamman testin kautta. No, ens viikonlopun 666:en jäölkeen on enempi sanottavaa Circlen valinnoista, kun pelaan jokaista lockia siellä.
Tänään 2 peliä pKruegerilla, voitto Harbysta ja tappio eGorelle. eGoren stealth oli ahdistavampi, kun pelas wolfridereita eikä WoOta, mutta ne onkin tarkotus olla siellä satyxixixixia vastaan, ei stealthattuja knightejä. Mutta ihan kiitettävästi nekin teki poistoja kyllä tendrilseillä, mutta tavallaan kyllä WoO:t tekee samaa hyvin, vähän pienemmällä threatilla, ja voi tuplata ukkosenjohdattimina. Ne on tosin kans alttiimpia sitten purgeille...
Woldwrath on yllättävän hauska, ja saattaa olla jopa sen 20 pinnan arvonen, kyllä ainaskin Harppi joutu miettiseens että kuinka monta jalkaväkinappia niitten templaattien läpi voi mennä...
Tosin toi lista vois olla vaan kovempi sillä että siellä olis sen 2 wardenia, ja sitten talkkari ja ferali...
Mua ainaki ahdistais enemmän jos siel ei olis sitä Wrathia.Der Dexter kirjoitti: Tosin toi lista vois olla vaan kovempi sillä että siellä olis sen 2 wardenia, ja sitten talkkari ja ferali...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
WTC: circlelistojen spoilausthreadi:
http://privateerpressforums.com/showthr ... at-the-WTC
Cassius on kova. eMorvahna ei niinkään.. ;)
http://privateerpressforums.com/showthr ... at-the-WTC
Cassius on kova. eMorvahna ei niinkään.. ;)
Jos löydätte muita listojen spoilauksia, niin voitte linkata ne tähän. (voin tehdä jonkun ennakkojulkaisun listoista niin voidaan alkaa metaamaan matchuppeja (HUOM! HUOM! Tärkeää alkaa metaamaan ajoissa koska tulee kiire!!!!)