"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rankingit + WM/H

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
TheEmu

Re: Rankingit + WM/H

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Mä tosiaan visioin että pisteitä jaettais niinkuin Teron kakkosvaihtoehdotuksesta. Jos 10 tiimin turnauksesta jaetaan pojoja kuin 10 hengen turnauksesta, niin aika sama mulle miten niitä likinollapisteitä jaetaan...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Rankingit päivitetty pelaaja- ja faktiorankingin osalta.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

näköjään oli livahtaneet jo NOT:in tulokset tonne kertsin sivuille, ja oli toi riksun maelokki saanut väistyä suomen parhaan casterin tittelistä...

Edit: eka suomalainen turnee yli puoleen vuoteen, ja heti 3-5 sijaa ylöspäin, tämäpä helppoa, näköjään osallistuminen kannattaa.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Der Dexter kirjoitti: Edit: eka suomalainen turnee yli puoleen vuoteen, ja heti 3-5 sijaa ylöspäin, tämäpä helppoa, näköjään osallistuminen kannattaa.
Melkein väittäisin, että oot ainakin kolmeen muuhun suomalaiseen turnaukseen osallistunut viimisen 6kk:n sisällä =)

Mut joo suosiihan toi ranking turnauksiin osallistumista, mikä ei varmaan kellekään tuu yllärinä!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Der Dexter

muistaakseni edellinen oli henrys cup jossain alkuvuodesta, tai se helmikuun turnee.

Oonhan sen jälkeen ollut eka ruotsissa ja sitten saksassa pelaileens, mutta en oo suomessa pelejä alle saanut turnauksissa.
Prkl

Joo rankingit päivitetty siis jo eilen. Ruotsin foorumilla tästä jo kerroinkin, täällä en jostain syystä vaivautunut.

Maelok ei ole enää Suomen paras caster. Rickard on takaisin top10:ssä.

Suomen paras Skornepelaaja on vaihtunut! Onneksi olkoon Vilho!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

perus +9 sijaa ylös ku käy pelaamassa :D
Taas o vähä paremmin mielin lähössä ulkomaille.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Celebdae

Der Dexter kirjoitti:muistaakseni edellinen oli henrys cup jossain alkuvuodesta, tai se helmikuun turnee.

Oonhan sen jälkeen ollut eka ruotsissa ja sitten saksassa pelaileens, mutta en oo suomessa pelejä alle saanut turnauksissa.
Koska en osaa olla väärässä:

viewtopic.php?f=11&t=104657
viewtopic.php?f=11&t=104382
viewtopic.php?f=11&t=103947

=)

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Der Dexter

Jee, wuhuu, 6 kk sitten...

Oon vaan hämillään kun noissakin oli ruottareita messissä, oon vissiin luullut olevani ruotsissa...
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

petskules kirjoitti: Maelok ei ole enää Suomen paras caster.
:)
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Prkl

The_Edge kirjoitti::)
Huomasithan sä jo, että Suomen paras caster on eGoreshade?

Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

petskules kirjoitti:
The_Edge kirjoitti::)
Huomasithan sä jo, että Suomen paras caster on eGoreshade?
Siksi hymyilen :))
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Prkl

Rankingit päivitetty Tampereen karkeloiden pohjalta, kärkipaikoilla jotain shuflaamista. Sen lisäksi rankingissa sekä uusia pelaajia että pitkästä aikaa listalle palanneita. Tulkaa vaan ihmeessä Mansesterista muuallekin Suomeen pelailemaan!

http://www.nopat.fi/8-rankings/#wmhrankings

Faktio- ja casterrankingin koodin mä oon saanut jotenkin paskaksi, joten niiden päivittämiseksi mun pitää tutkailla vielä pidempään.

Celebdae

Tero keksiny hyvän tavan nousta rankingissa - pitää vaan osallistua turnauksiin, missä muut on enemmän casual-osastoa =)

Mut jotain pientä mätää tossa lienee kyl ihan oikeesti. 16 pelaajan turnauksessa maksimipisteet on mun käsittääkseni 16/20 x 25 = 20. Parin päivän aikavähennys on kai vähemmän kuin 0,71, eli toi vika turnaus on joku muu kuin tämä Tampereen turnee?

Prkl

Celebdae kirjoitti:Tero keksiny hyvän tavan nousta rankingissa - pitää vaan osallistua turnauksiin, missä muut on enemmän casual-osastoa =)

Mut jotain pientä mätää tossa lienee kyl ihan oikeesti. 16 pelaajan turnauksessa maksimipisteet on mun käsittääkseni 16/20 x 25 = 20. Parin päivän aikavähennys on kai vähemmän kuin 0,71, eli toi vika turnaus on joku muu kuin tämä Tampereen turnee?
Meinasin pistää sulle jauhot suuhun, mut ootkin oikeassa. Tulosliuskan mukaan kyseessä 18 hengen turnaus:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/155 ... iivit.html

Mutta kun tarkastin, niin huomasin, että kaksi viimeistä ei osallistunut turnaukseen Antti ei ainakaan, Tuukka K vissiin oli se yksi perunut?

Sitä paitsi mun pelit oli Suomen parhaita Circlejä ja Antti Ilmavirtaa vastaan. (Ja sit finaalipeli siihen mennessä) tappiotonta eLylyth-Artoa vastaan, joka oli kuulemma pelannut mk.1:ssä, mutta ilmeisesti ainakin viime vuosina turnauskäyntien määrä jäänyt vähäiseksi.)

Hyvää treeniä kuitenkin oli koko tapahtuma, kolme peliä ratkesi mun voittoon joko yhden tietyn hyvän nopanheiton takia tai ainakin viimeisellä mahdollisella modelilla. Kahden legioonapelin kokemuksella laitoin WTC-metaan kaikki legioonat plussaksi (true story)...

EDIT: Ranking päivitetty, nyt myös caster- ja faktiorankingit.

Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Joo tuo lista minkä ohjelma tulosti sisälsi minut ja tuon dropanneen Tuukankin koska olin tehnyt listan valmiiksi jo edellisenä iltana mutta Tuukka ei sitten päässytkään mukaan ja itse en osallistunut sitten koska olin vain varapelaajana jos ei saada tasapareja. Mutta on se Tero silti ovela kun ei ottanut edes omia Boomhowlereita mukaan vaan luotti että löytyy lainaan :)
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Celebdae

petskules kirjoitti: Meinasin pistää sulle jauhot suuhun, mut ootkin oikeassa. Tulosliuskan mukaan kyseessä 18 hengen turnaus:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/155 ... iivit.html
Mä oon yleensä hyvä näissä =)

Ja tulosliuskan yläreunassa lukee "top16 players".

Niin ja tavallisestihan Tero käyttää mun boomiksia...

Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Vein Kaelyssan Ossyanista ohi rankingissä! Oon niin ylpeä hänestä <3
Hän on puhunut.
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Eilen tuli postissa Cyrissin aloitusboksi, pitäisiköhän ottaa tavoitteeksi CoC:n best of faction pelaajan titteli tulevaisuudessa...
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Pariah kirjoitti:Eilen tuli postissa Cyrissin aloitusboksi, pitäisiköhän ottaa tavoitteeksi CoC:n best of faction pelaajan titteli tulevaisuudessa...
Mä vähän luulen että jos corollary (ja lucant?) pamahtaa tammikuulle niin kilpailu voi kasvaa kovemmaks aika nopeestikin.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”