WTC2014 - Tiiminvalintaäänestys 1
WTC2014 - Tiiminvalintaäänestys 1
Okei, on aika äänestää tiimistä... tai ainakin siitä miten se valitaan. Vaihtoehdot on (lisäinfot toisessa topicissa):
A) Valitsijamiehet
B) Ranking
C) Turnausvoittajat = valitsijamiehet
D) Viis Circleä
E) Valintakomitea
F) Valitsijamiehistä koostuva lievästi rankingille alistettu pseudokomitea
Äänestysaikaa on vaikkapa keskiviikkoona (klo 24:00) asti, koska kaikki varmaan seuraa sotua suht aktiivisesti kuitenkin. Tai lopetetaan aikasemmin jo jos on selvää mikä voittaa.
Jokaisella masiinapelurilla on yksi ääni ja äänestetään tässä topicissa. Eniten ääniä saanut valintatapa valitaan, ja tarvittaessa sen sisällä äänestetään valitsijamiesten/komiteanjäsenten lukumäärästä myöhemmin.
A) Valitsijamiehet
B) Ranking
C) Turnausvoittajat = valitsijamiehet
D) Viis Circleä
E) Valintakomitea
F) Valitsijamiehistä koostuva lievästi rankingille alistettu pseudokomitea
Äänestysaikaa on vaikkapa keskiviikkoona (klo 24:00) asti, koska kaikki varmaan seuraa sotua suht aktiivisesti kuitenkin. Tai lopetetaan aikasemmin jo jos on selvää mikä voittaa.
Jokaisella masiinapelurilla on yksi ääni ja äänestetään tässä topicissa. Eniten ääniä saanut valintatapa valitaan, ja tarvittaessa sen sisällä äänestetään valitsijamiesten/komiteanjäsenten lukumäärästä myöhemmin.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Re: WTC2014 - Tiiminvalintaäänestys 1
Äänestän vaihtoehtoa A.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Vaihtoehto A
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
E, koska mä oon erilainen.
(Tässä taisi olla erilaista vain se, että valitsijamiehet eivät vältsy itse ole tiimissä)
(Tässä taisi olla erilaista vain se, että valitsijamiehet eivät vältsy itse ole tiimissä)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Correct.petskules kirjoitti:(Tässä taisi olla erilaista vain se, että valitsijamiehet eivät vältsy itse ole tiimissä)
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Äänestän vaihtoehtoa E.
Ero A:n ja E:n välillä on sikäli vähän teoreettinen, että E:ssä komitean jäsenet voivat toki laittaa itsensä pelaamaan, mutta ei ole pakko. Vaihtoehto A "sitoo" pelaajat myös pelaamaan. E mahdollistaisi periaatteessa valmentaja-valitsijamiehen, joka hoitaa järjestelyjä jne. mutta ei itse pelaisi. Ilmeisesti määrä olisi molemmissa sama noin 2-3 henkilöä yhteensä ja nämä henkilöt äänestettäisiin ilmeisesti yhteisön keskuudesta?
Ero A:n ja E:n välillä on sikäli vähän teoreettinen, että E:ssä komitean jäsenet voivat toki laittaa itsensä pelaamaan, mutta ei ole pakko. Vaihtoehto A "sitoo" pelaajat myös pelaamaan. E mahdollistaisi periaatteessa valmentaja-valitsijamiehen, joka hoitaa järjestelyjä jne. mutta ei itse pelaisi. Ilmeisesti määrä olisi molemmissa sama noin 2-3 henkilöä yhteensä ja nämä henkilöt äänestettäisiin ilmeisesti yhteisön keskuudesta?
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Mäkin voisin äänestää vaihtoehtoa E. Sitä en kyllä sitten tiedä pitäisikö olla jokin rajoitus itsensä valitsemiselle. Parasta varmaan olisi, että meiltä löytyisi innokkaita valitsijoita, jotka eivät halua olla tiimissä pelaamassa, mutta ovat valmiita tarjoamaan näkemyksensä parhaan mahdollisen tiimin valitsemiseksi. Onko tuo sitten realistista, en tiedä. Itse asiassa jos tällaisia henkilöitä ei ole, niin kai tuo vaihtoehto A olisi kuitenkin parempi ja taidan vaihtaa ääneni siihen, koska sitten ei ainakaan tule narinaa, että valitsijakomitea valitsi itsensä. Näistä ois kyl ehkä voinu vähän enempi vielä puhua ennen äänestykseen kiirehtimistä?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Sikäli mikäli äänestys on tiukka (niinku näyttäis), niin kuulostais iha hyvältä että otetaan uus kierros keskustelua ja sitten uus äänestys noiden kahden dominoivan tavan välillä. Mutta tällä saadaan ainakin rankingit sun muut hömpät veke keskusteluista.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Ihme_apina
E
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
asdasdasda
Viimeksi muokannut Arctico, Pe 14.03.2014 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sanon kanssa E, mutta kuten mainittua, niin lisäkeskustelu komitean itsensä valikoitumisesta tiimiin lienee paikallaan.
En lähde ottamaan nyt kantaa valintatavasta, mutta olen käytettävissä puolueettomana komitean jäsenenä, koska en aikataulusyistä hae tiimipaikkaa.
E
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Valitaan E. Painotus sillä, että kukaan yksittäinen henkilö ei päätä tiimiläisiä.
Pistetään F, vaikka se ei liian helposti tulekkaan enää toteutuun.
-
Der Dexter
diggaan enempi komiteatyyppisestä ratkasusta, sillä viimevuotinen valitsijamies-metodi lukitsi 40% joukkueesta jo heti alkuun. Eipä toikaan systeemi hirveesti vikaan mene, ei siellä kuitenkaan kauhean amatöörejä ole ratissa, mutta rajoittaa heti joukkuetta, tai siinä vapaana olevia paikkoja.
Tosin isoin ongelmahan nämä valinnat on ihmisille, joita vähemmän tuntee vanhat turnauspelaajat (lue ordon 4-6 vakinaamaa, sekä noppien 5-7), joilla on toisistaan tosi selkeä kuva jo valmiiksi, ja muiden on vähän vaikea siinä sitten kokea olevansa tulevansa kohdelluksi tasapuolisesti, vaikka näin oliskin. Kuitenkin siellä turnauksissa suomessa pyörii paljon samat naamat, ja kärkisijoilla myösen, vaikka masiinassa tulokset heittävätkin enemmän on/off pisteytyksen takia.
Mutta kyllä monet ihmiset tietää ketä vastaan se tiukkis peli pelataan, ja ketä vastaan voi ottaa hieman (ei paljoa) kasuaalimmin. (tiukkis ei tarkoita nillitystä, vaan jotain ihan muuta)
Tosin isoin ongelmahan nämä valinnat on ihmisille, joita vähemmän tuntee vanhat turnauspelaajat (lue ordon 4-6 vakinaamaa, sekä noppien 5-7), joilla on toisistaan tosi selkeä kuva jo valmiiksi, ja muiden on vähän vaikea siinä sitten kokea olevansa tulevansa kohdelluksi tasapuolisesti, vaikka näin oliskin. Kuitenkin siellä turnauksissa suomessa pyörii paljon samat naamat, ja kärkisijoilla myösen, vaikka masiinassa tulokset heittävätkin enemmän on/off pisteytyksen takia.
Mutta kyllä monet ihmiset tietää ketä vastaan se tiukkis peli pelataan, ja ketä vastaan voi ottaa hieman (ei paljoa) kasuaalimmin. (tiukkis ei tarkoita nillitystä, vaan jotain ihan muuta)
Aliquando Insanire Iucundum Est
E
Komitea on tasapuolinen, jos jäseniä ei voidella...
Komitea on tasapuolinen, jos jäseniä ei voidella...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience