IRiaD kirjoitti:Rune kirjoitti:Entä jos sillä ei tälleen kotiliigassa ole mitään väliä? Let the kids play. Metailu ja vääryyksien etsiminen muutenkin vie energian pelaamiselta ja paskanjauhannalta. Ne on kuitenkin ehkä ne pääasiat.
Vaikka tärkeintähän on löytää syyllinen! :D
Mutta kun sie nyt Peetu hupsutti tunnut taas ajattelevan että sillä ei ole (tai pitäisi olla) kellekkään väliä, vaikka esim. miulle sillä on :) Jos haluisin pelata kivaa fluffihötöstelyä niin ottaisin yhteyttä suhun tai Sebaan ja tietäisin heti millä meiningillä pelataan - ne pelit on aina ihan huippuja eikä mulla (tai toivottavasti teilläkään) ole koskaan ollut siitä valittamista. Liigoissa ja turnauksissa pelaisin mieluusti vaan vähän vakavammin, kun vastaan saattaa tulla tuntemattomia ihmisiä tai sellaisia persoonia joiden kanssa juttu ei lennä ihan samalla tasolla kuin teidän. Silloin yritän ettii nautintoa ihan itse pelaamisesta, eikä pari isoa aukkoa omaava komppipaketti sitä oikein tarjoa.
No enhän mie nyt niin hupsu kuitenkaan ole. Ethän sie tästä asiasta puhuisi jos sillä ei olis siulle mitään väliä. Varmasti sillä voi olla myös monelle muullekin väliä. Jos Faban tilanne Joensuussa ja Suomessa yleensä ei olisi näin kurja, niin silloin kiinnostaisi minuakin. Miun
mielipiteeni tällä kertaa pohjautuuki siis siihen että olen hyvin tyytyväinen siihen että viimein joku järkkää ainakin alkuunsa hyvin onnistuneen oloista Faba-liigaa, ja ihmisillä tuntuu olevan ihan kivaa. :D Olen siis vain tyytyväinen asiaan tältä kantilta, ja jos
itse olisin liigassa mukana niin tahtoisin ehkä keskittyä vain itse pelailuun ja sotimiseen. Mie kanssa nautin melkoista paljon siitä että yritän löytää mahdottomilta tuntuviin tilanteisiin ratkaisuja niillä resursseilla mitkä nyt sattuu olemaan näpeissä.
Ehkä oon tällä kertaa niin paljon höveliäämpi sen takia että Faba on niin kuollut Suomessa. Ihan melkein kaikki mitä organisoidaan käy. Varsinkin, jos jotkut uudet tyypit on järkkäämässä ja jopa pelaamassa! Meikä vaan tanssii. \o/
Oman tämänhetkisen mielipiteeni ulkopuolelta: joo, onhan se hölmöä että tankkeja ja aboja saa kun juustokkaita tykkivankkureita ei saa. Ne on ihan yhtä raivokkaita vermeitä. Onhan siinä piilevä ongelma, ja Aleksi varmasti on saanut tankista paljonkin hyötyä. Ehkä jos säätää sitten vähän lopullisemmin ajatellut komppaukset seuraavaan liigaan?
Niin siis, kukaan ei kiellä sitä ettetkö olis oikeassa. Kompit nyt ehkä ei osuneet Joonaksella ihan nappiinsa. :) Mutta voihan tuota varmaan silti pelailla vielä loppuun asti ja sotia uudemman kerran paremmilla kombauksilla?
Miun mielestä ei tarvitsekaan aloittaa keskustelua fluffipelaajista ja minmaxaajista. Se on turhauttava keskustelu joka harvoin vie mihinkään. Onhan tuota nähty. :D
Blood for the blood God and Steam tank for all! \o/
Kivinen matsi, jota pelatessa ainakaan itsellä tuskin oisi hirvittävän miellyttävää ellei vastustaja oisi tosi mahtavaa seuraa ja pelastaisi peliä pelkällä persoonalla.
A situation everyone should strive to achieve anyways. :)