Millä mittakaavalla? Katsos kun homma on niin, että ellei se kaadu ennen kuin ampuu, sitä ei ole enää mikään kaatamassa.Lord of Carcassonne kirjoitti:Vaikka revenantin aseet ovatkin erittäin kovat niin itse revenant on aika heppoinen kun se saa itse osumaa.
Olen tässä viimeiset kaksi päivää pyöritellyt päässäni komboja joilla sen saisi nurin CSM-listalla. Pyöreät nolla vaihtoehtoa on toistaiseksi kasassa. Kaikki DS-joukot on suoraan pois laskettu koska niillä ei voi taata sijoittumista oikeaan paikkaan. Draket ovat täysin turhia koska liekki ei sitä kiinnosta eikä vektoroimaan pääse. Mikään lentävä ei myöskään toimi koska lennosta ei juosta lähitaisteluun. Psyykkiset eivät sille pärjää. Loput ovat yksinkertaisesti niin hitaita ja/tai huonoja siihen hommaan ettei yrittäminen edes kannata. Vaihtoehdoksi jää koittaa tuhota kaikki muut joukot vastustajalta jolloin voi päästä tasapeliin ja homma jää kiinni siitä kuka sai first bloodin.Pelkääkö ihmiset sitä sen takia myös että eivät halua kokeilla uusia taktiikoita ja listoja vaan ovat jääneet siihen yhteen samaan kaavaan jolla ovat aina pärjänneet?
Juu, mutta pakenemalla ei voiteta taisteluja eikä sitä sotaa ja voitostahan tässä pelataan.D aseet ovat kovat mutta niitäkin osaa välttää kunhan osaa pelata.
Tuota, jos nyt otetaan se SM lasc tähän niin osuma tulee 66% todennäköisyydellä, pene 16% todennäköisyydellä ja sen jälkeen joka kolmas tuottaa räjähdyksen. Todennäköisyydet tälle ovat noin 3.5%. Revenantilla todennäköisyys on aika lähellä yhtä per ase per kierros.Tosta revenantista pisteistä 600pts uskoisin on pulsareiden hinnat yhteensä niin kyl se hintansa arvoinen on. Jos te siitä hermoilette että pulsar pystyy lantikan tuhoon niin pystyyhän space marine lascannonilla(Maksaa viel sen 35pts yhteensä) tuhoamaan lantikan kerrasta tai Fire warrior EMP kranaatilla ja maksaa vain 11pts.
Kuten sanottu, aikaa sen tuhoamiseen on joko niin kauan kuin omia trooppeja on hengissä (eli kokonainen vuoro jos saa itse aloittaa). Siihen pystyy vain IG ja Cronit tällä hetkellä. Muuton tapellaan first bloodista jonka eldarit saavat varmuudella jos pääsevät aloittamaan ja hyvin todennäköisesti vaikka eivät pääsisi.Se on myös paljon omista pelitaidoista kinni miten pelaat revenantilla tai sitä vastaan.
Tuosta voidaan olla montaa mieltä. Minä pärjäsin Taulla loistavasti vaikka en tajua niistä mitään muuta kuin ilmeisimmän: Paljon tykkejä pöydälle.Miksi tau pärjää? Koska sillä pelaa pelaajat jotka osaa pelata.
Jos tällainen kädettäjä pärjää niillä niin mitään todellista taitoa niiden käyttämiseen ei tarvita.
Niin pitää. Se vaan, että realiteetitkin pitää ymmärtää. Säännöt eivät enää anna pitää kaikkea reservissä joten ei ole mahdollista suojata sekä trooppeja että niitä joukkoja joilla tuo kaatuu. Toisen menettäminen tietää jo pelin häviämistä.Mä ymmärrän pelon mutta se pitää voittaa. Mutta annanpa miettimisen aihetta sen verran lisää että katsokaas Warhound titaanin aseistusta ja huom! Sen saa normipeliin.
Mitä sinulta puuttuu. Muista, että se ei riitä että revenant kaatuu. Sen jälkeen on oltava vielä scoring unitteja pöydällä ottamassa niitä objectiveja.Jos annat mulle jokaisen olevan armeijan kirjat niin teen jokaiselle armeijalle listan joka tekee hakkelusta revenantista.
Koska todennäköisyydet ovat toisella melkein sata ja toisella melkein nolla prosenttia. Kaiken lisäksi se jolla todennäköisyydet ovat korkeammalla on vaikeampi pistää lihoiksi.Se huvittaa että SH joka maksaa mitä yli 3:n lantikan hinnan sitä pelätään kuin ruttoa koska se voi tuhota heidänlantikkansa mutta ei Space marinea joka pystyy tuhoamaan lantikan kerrasta ja maksaa 14% YHDEN lantikan hinnasta. Tää kummastuttaa...