shiwan kirjoitti:HB, onko sulla nyt ihan oikeasti jotain jolla voit osoittaa olevasi oikeassa, muuta kuin mielipiteesi?
Minkä suhteen?
-
Escalation rikkoo pelistä sen vähäisenkin tasapainon.
Ai pitää olla omakohtaista kokemusta? No just olin Ordon tiloissa kääntymässä ja siellä pelattiin Cronit vs IG matsi. Shadowsword vs C'Tan. Eka rundi: C'Tan juoksee niin lähelle kuin voi, paskoo Lemanin ja tekee pari pojoa lämää Shadowswordiin, IG yrittää vastata, mutta ei saa mitään aikaan. Toka rundi: C'Tan juoskee Shadowswordin yli ja paskoo sen. Cronien tulitus tappaa kaiken IG:ltä paitsi n.15 äijää ja Lemanin. IG katsoo ettei Lemanin lisäksi pöydällä ole mitään joka voisi koskea C'Taniin, niin eiköhän se ollut siinä. Loppuaika oli sitten keskustelua siitä miten Escalationin paskaa voisi kompata kuntoon, tai edes vähemmän häiritseväksi. Lopputulos oli että vähänkin vakavaan pelaamiseen ne ei ole tarkoitettu, joten parasta vain bännätä koko roska.
- Peli on parempi kaikille kun pelaajia ei pakoteta käyttämään kaikkia juttuja pelissä, vaan pelaajat voivat pelata perussäännöillä ja halutessaan ottaa lisäjuttuja mukaan.
Olen siis sinun mielestäsi tässä väärässä, koska hammerien tarkoituksena on sinun mukaasi pitää hauskaa kaikella hulluudella mitä pelissä on, joten ergo tykkäisit varmasti myös siitä jos koriksen ammattilaisliigat purettaisiin ja tilalle pistettäisiin vain
Harlem Globetrotterssia? Et myöskään tajua miksi kukaan ei pitäisi tästä uudistuksesta ja pitäisit kaikkia jotka nauttivat itse pelaamisesta täysinä hulluina joilla ei ole mitään todisteita.
- Historia on turhaa huhupuheiden kertomista, eikä täten mitenkään rinnastettavissa tieteeseen.
Niin sillä sitähän ei opeteta yliopistoissa yhtenä tieteenä, vaan se on huuhaata kuten kaikki muukin pseudotiede ja se pidetään poissa yliopistoista...eiku.
Lisäksi vielä lopuksi haluaisin huomauttaa, että historian tiedon takia historian metodologia ja lähderiippuvuus on ehkä kaikista vaativin tieteissä. Koska muissa tieteenaloissa (Esmes luonnontieteissä) asiat voi todistaa kokeilla, niin todisteeksi/lähteeksi riittää "kato koetulokset". Historiassa näin ei ole, vaan tutkimuksen tuloksille on parempi löytyä usea hyvä lähde ja tutkimusmetodien on parempi olla kunnossa, sillä muuten homma kaatuu ja tehokkaasti. Huomauttaisin myös ettet ole selvästi lukenut historiaa sitä yläastetta pitemmälle suht selvästi, joten et oikeasti tiedä käytännössä yhtään historiantutkimuksesta, kuin sen mitä oletat siitä. Suosittelen tutustumaan historiantutkimuksen metodologiaan, sillä olet selvästi pahasti kujalla.
- Olen ainoa turneepelaaja joka tästä märisee.
En ole. Usea muukin pelaaja on sanonut samoja asioita kuin minä, ja ulkomaan, ja etenkin turneepelaajien suosimilla sivustoilla tästä on ollut kovaakin puhetta (Haluaisin oikeasti nähdä mitä sotun ETC-foorumilla on tästä pohdittu.), ja suurimmaksi osaksi kaikki puhe Escalationista on ollut kielteistä.
Eli mitä en muka ole todistanut?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.