Juuh, ekan aallon Dire Foe -hahmojen ja Anacondan statit on sitten julkaistu. Ihan jänniä, tosin parin hahmon kohdalla hinta ihmetyttää. Esim. Bipandra on oudon mitään sanomaton hintaansa nähden näillä näkymin (medkit + doctor combo on varsin outo nykyisillä säännöillä) ja Thrasymedes on aikas hyvä verrattuna vaikka lrl-thorakitaihin.
Gorgos on ihan hieno, vaikka asento onkin aika jäykkä:
ITS4:n palkintofiguuri. Kuuleman mukaan Max Scorpio julkaistaan geneerisenä julkaisuna uusilla käsillä. ITS4 sisältää uusien skenaarioisen lisäksi formaait eri pistekooille 200-400.
Hommasin näitä ukkeleita parikin startterilootaa, ja pelaamaan hotsittaisi päästä. Oisko kellään kiinnostusta kyykyttää meikäläistä? Sääntöjä en oo ihan kokonaan lukenut, mutta tossahan toi etenee, lisäksi oon pelannut joskus yhden demopelin. Pelipaikkana voisi olla esim. Noppakerhon tilat Lauttasaaressa.
Käyn säännöllisesti pelaamassa Noppa kerholla sunnuntaisin joko 40k:ta tai sitten vain maalaamassa, joten jos sunnuntait käy niin voin tulla vastustajaksi. Huutele vaikka YV:nä jos haluat pelata ja minä päivänä niin katon kalenterista pääsenkö paikalle.
En ole koskaan Noppien jäsenmaksua maksanut, kun en ole ehtinyt ryhtyä jäseneksi, mutta kyllähän minäkin joku viikonloppu saattaisin ehtiä pelaamaan, tuskin kuitenkaan sunnuntaina. Mitä paketteja tulit hankkineeksi?
Muuten, ITS 2014 toi mukanaan tuplasti skenaarioita ja turnee -muotoja entiseen verrattuna, sekä Escalation League -paketin. Lisäksi entisen 300 pisteen "virallisen" koon lisäksi 200 ja 400 tulivat vaihtoehdoiksi ihan talon puolelta. Tosin "Top tier Joint Operation" -turnaus koettelee jo rajoja. Neljän pelaajan pelejä 400 pisteen listoilla, siis 800 per puoli. Menee siinä jo neljän jalan pöytä tupaten täyteen Tageillakin.
Sekbanit. Nämä eivät olekkaan herra Giraldezin siveltimestä, vaan uuden kaverin nimeltä Daf:
Hyvin on samankaltainen maalaustyyli, ehkä vähän tiukempi kontrasti ellei se sitten johdu vain kuvauksesta. Nätit on figutkin.
Itselleni parhaat pelipäivät on sunnuntait, kun käytännössä kaikkina muina päivinä yleensä on jotain muuta. Hyvin harvoin on vapaata lauantaisin ja arkisin reissaamisen duunin-kerhon-kämpän välillä menee vain liikaa aikaa.
Minullekin sopisi sunnuntait. Asun tulevan kevään viikot Lappeenrannassa, joten arkipäivät on poikkeustapauksia lukuunottamtta mahdottomia. Minulla on n. 200 pistettä Haqqislamia maaleissa, ja enemmän Ariadnaa osin työn alla.
Edit. Pelituntumakin varmaan kevään mittaan paranee, kun ainoa kaveri jonka olen ehtinyt saamaan houkuteltua Infinityn pariin asuu Lappeenrannassa :)
Mun pitää siis selkeesti alottaa Combined Army, kun Nomadit tuli nyt kaikki maalattua CA:ta ei kovin monella tunnu olevan :)
Himottais ajatus Mnemonics teemaisesta armeijasta ja paljon mörköjä...
Morze kirjoitti: Mitä paketteja tulit hankkineeksi?
Yu Jingin perusstartterin ja Japanese Sectorial Army -startterisetin. Noiden figuja voi kai käyttää sekasinkin samassa listassa? Viikonloput (täten myös sunnuntai) on itselleni myös tosi sopivia.
Drakthar kirjoitti:Olisiko 9.2 (sunnuntai) hyvä päivä pelailulle?
Morze kirjoitti: Mitä paketteja tulit hankkineeksi?
Yu Jingin perusstartterin ja Japanese Sectorial Army -startterisetin. Noiden figuja voi kai käyttää sekasinkin samassa listassa? Viikonloput (täten myös sunnuntai) on itselleni myös tosi sopivia.
Juu, kyllä noilla jotain syntyy, vaikka erikoisaseita ei oikein löydy ilman proxeja (ei suuri synti näissä piireissä). Menet vaikka armybuilderiin (pelin sivut, pieni linkkii oikeassa alakulmassa Toolsin alla nimellä Infinity army) ja yritä tehdä 100, 150 ja 200 pisteen listaa.