Viral outbreak -boxin siviili on aika kiva:

Itsehän aloitin Combinella silloin aikoinaan juurikin tuolla logiikalla (siis, ei kaikkia Nomadeja maaleissa (pics or didn't happen!)).Dr. Icchan kirjoitti:Mun pitää siis selkeesti alottaa Combined Army, kun Nomadit tuli nyt kaikki maalattua CA:ta ei kovin monella tunnu olevan :)
Yu Jingin perusstartterin ja Japanese Sectorial Army -startterisetin. Noiden figuja voi kai käyttää sekasinkin samassa listassa? Viikonloput (täten myös sunnuntai) on itselleni myös tosi sopivia.Morze kirjoitti: Mitä paketteja tulit hankkineeksi?
Olen silloin kerholla 40k isännöintivuorossa, mutta kyllä sinne sekaan mahdu infinityäkin. Tervetuloa vaan.Drakthar kirjoitti:Olisiko 9.2 (sunnuntai) hyvä päivä pelailulle?
Minäkin voisin koittaa silloin tulla. Pitänee laittaa kalenteriin ylös...Dr. Icchan kirjoitti:Olen silloin kerholla 40k isännöintivuorossa, mutta kyllä sinne sekaan mahdu infinityäkin. Tervetuloa vaan.Drakthar kirjoitti:Olisiko 9.2 (sunnuntai) hyvä päivä pelailulle?
Juu, kyllä noilla jotain syntyy, vaikka erikoisaseita ei oikein löydy ilman proxeja (ei suuri synti näissä piireissä). Menet vaikka armybuilderiin (pelin sivut, pieni linkkii oikeassa alakulmassa Toolsin alla nimellä Infinity army) ja yritä tehdä 100, 150 ja 200 pisteen listaa.Drakthar kirjoitti:Olisiko 9.2 (sunnuntai) hyvä päivä pelailulle?
Yu Jingin perusstartterin ja Japanese Sectorial Army -startterisetin. Noiden figuja voi kai käyttää sekasinkin samassa listassa? Viikonloput (täten myös sunnuntai) on itselleni myös tosi sopivia.Morze kirjoitti: Mitä paketteja tulit hankkineeksi?