"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Laina-armeija Fanaticiin

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Sopuli

Re: Laina-armeija Fanaticiin

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Charad kirjoitti:Graylen kenneli! 1mies, yks lista, unleash the dogs of war! Sen jälkeen siat tuntuu taas kovilta.
Täältä saa casterin ja 2 argusta ;)
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
MaSSacRe

Viesti Kirjoittaja MaSSacRe »

Saat sä hp retrilläkin pelaa:) Sit meit ois kaks. Viel ku tulis issyria ja sais se maaleihin...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Charad kirjoitti:Graylen kenneli! 1mies, yks lista, unleash the dogs of war! Sen jälkeen siat tuntuu taas kovilta.
Väitän et vaik toi yhdistelmä ei välttämättä oo paras niin ainakin Graylella on voitettu turnauksiakin ja kyl mä luulen et pKayan argus-spammikin on helposti vaikeempi voittaa ku possut. Mut emmä voi circlee pelaa, jos en oo viel yli 2 vuoden pelikokemuksella oppinu et miten ne sudet tulee kivillä AINA kiinni mun casteriin niin tuskin mä niit voisin pelaakkaa.

Edit. Katoin just Graylen tierin ni joo, myönnän et se ei oo ehkä kilpailullisin mahollisuus mut toisaalt siin yht monta vaihtoehtoo petoja ku possuilla (Ja en sit tiiä, kyl mä arguksii ottaisin mieluummin ku razorboarei), yks vähemmän unitti (Koska razorback crew antaa possuille sen kilpailullisen edgen), 3 UA:ta (possuil 0) ja 2 vähemmän sooloi (jos laskee kaikki ihmiset, vaik saxonii ja pendrakee ei toki samassa listassa pelatakkaan).
Viimeksi muokannut GreenMeanie, Ti 18.02.2014 15:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

ei hätää Graylen tieri ei saa kiviä. Eikä paljoa muutakaan mistä circle on tunnettu.
Väitän et vaik toi yhdistelmä ei välttämättä oo paras niin ainakin Graylella on voitettu turnauksiakin ja kyl mä luulen et pKayan argus-spammikin on helposti vaikeempi voittaa ku possut. Mut emmä voi circlee pelaa, jos en oo viel yli 2 vuoden pelikokemuksella oppinu et miten ne sudet tulee kivillä AINA kiinni mun casteriin niin tuskin mä niit voisin pelaakkaa.

Edit. Katoin just Graylen tierin ni joo, myönnän et se ei oo ehkä kilpailullisin mahollisuus mut toisaalt siin yht monta vaihtoehtoo petoja ku possuilla (Ja en sit tiiä, kyl mä arguksii ottaisin mieluummin ku razorboarei), yks vähemmän unitti (Koska razorback crew antaa possuille sen kilpailullisen edgen), 3 UA:ta (possuil 0) ja 2 vähemmän sooloi (jos laskee kaikki ihmiset, vaik saxonii ja pendrakee ei toki samassa listassa pelatakkaan).
Graylehan on itsessään ihan jees casteri, mut sen tieri on sellainen yksisarvinen, et ei vaan tajuu miten sen sais kiinni (toimiin). pKayan arguksilla on selvää synergiaa ja ees jotain battleplania. Grayle ei anna niille juuri mitään.

Stormrager on kova, mut tieri ei saa Lotfia tai whitemanea. Morraig tosi kova, mut ei se kaikkea pysty yksin tekemään.

Ideana Tooth and Claw on vaan niin siisti, susimiehiä, jotka juoksee susien kanssa. Harmi vaan, et siinä ei oo paljoo muuta.
Viimeksi muokannut Charad, Ke 19.02.2014 08:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rats keep running!
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Koko Suomesta ei löydy tarpeeksi susia. Ja miks löytyiskään..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Prkl

Swordie kirjoitti:Enhän mää ny tosissani oo mun röllejä kenellekkään lainaamassa. Oon lapissa sillon ja en mitenkään saa valvottua mitä napeille tapahtuu.
Et sit vissiin tuu meidän tiimiin? Mitä sä Lapissa teet?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

Swordie

Viesti Kirjoittaja Swordie »

Mie lomailen lapissa. Väistelen poroja ja sillee.
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Pistetään nyt tähän samaan koska miks ei.

Voisko joku lainata (täyttä 12-miehen) Wolves of Orboros -yksikköä fanaan? Muu elämä puskee päälle eikä figut meinaa maalaantua, mut ois siisti silti testailla miten noi rokkaa.

Voin lahjoa jollain pienellä, jos siitä on kiinni.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Mitkä maalausrajotukset siellä oli?
Basic paintista mun yksikön pitäs sujahtaa, mutta hardcoresta ei kyl, ja ittelläkään ei oo aikaa noita enempäää maalailla ennen fanaa...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Prkl

TheEmu kirjoitti:Pistetään nyt tähän samaan koska miks ei.

Voisko joku lainata (täyttä 12-miehen) Wolves of Orboros -yksikköä fanaan? Muu elämä puskee päälle eikä figut meinaa maalaantua, mut ois siisti silti testailla miten noi rokkaa.

Voin lahjoa jollain pienellä, jos siitä on kiinni.
Joo voin.

(sattuisko sul olee Ravagerit +UA +WA maaleissa vai tuleeko itellä kiire?)

Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Der Dexter kirjoitti:Mitkä maalausrajotukset siellä oli?
Basic paintista mun yksikön pitäs sujahtaa, mutta hardcoresta ei kyl, ja ittelläkään ei oo aikaa noita enempäää maalailla ennen fanaa...
Hardcorehan tuolla Fanassa oli.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

petskules kirjoitti:Joo voin.

(sattuisko sul olee Ravagerit +UA +WA maaleissa vai tuleeko itellä kiire?)
Jees ihanaa.

Ravagerit ei oo maaleissa :/
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Prkl

TheEmu kirjoitti:
Jees ihanaa.

Ravagerit ei oo maaleissa :/[/quote]

Mua saa sit tietty muistuttaa ennen tapahtumaa ku oon 100 % varma et unohdan. Mikä on sillain harmi ku sä oot aina muistanu tuoda mulle nyssit ja / tai boomikset sillon ku tarvii..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”