"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WTC-treenipäivät 2014, seuraava 20.-21.9. Turuus

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Celebdae

WTC-treenipäivät 2014, seuraava 20.-21.9. Turuus

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Eiköhän tää aihe ansaitse oman topiccinsa. Ajatuksena siis, että WTC-tiimien lisäksi kaikki innokkaat sparraajat ovat ehdottoman tervetulleita.

EDIT: Kuudes viikonloppu Ordon kerhohuoneella Turussa 20.-21.syyskuuta.

...

EDIT: Toisen viikonlopun 24.-25.5. info:
TheEmu kirjoitti:Aloitetaas nimenhuuto tohon Turun treeniviikonloppuun että ketkä on tulossa. Etuajo-oikeus on tietty WTC-tiimeillä ja HP:lla, mutta kyllä meillä tilaa on muillekin. 16 pelipaikkaahan Rypäleelle saadaan, eli vaikka kaikki tiimiläiset innostuis lähtemään niin kuus+ paikkaa on muilleki, eikä tietty ihan kaikkien täytyy pelata koko aikaa.

Alotetaan lauantaina kybältä ja lopetetaan sunnuntaina ku väsytään? Majoitus jossain (Hebellä?).
...ja sit vanhempaa juttua.
Ensimmäinen WTC-treenipäivä 21.4. pääsiäismaanantaina Nopat ja Taktiikan kerhohuoneella. Ollaan koko päivä, pelataan paljon, metataan ja mietitään. Saa tulla jo viikonloppuna metailemaan jos joku majoittaa ja haluaa isännöidä metasessiot.
Mä oon luonnollisesti mukana ja pistän läskin tummumaan sellaisella eHaley-listalla, että vieraspaikkakuntalaiset ei löydä käsittelyn jälkeen edes kotiinsa. Mikäs väellä on fiilis ton edeltävän sunnuntain osalta? Mulla ei oikein oo käsitystä kerhon todellisesta varaustilanteesta, mutta ite oon kyl vapaana pelaamaan sillonkin.
Viimeksi muokannut Celebdae, Ti 16.09.2014 21:25. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Vonrichthofen
Viesti:

Re: WTC-treenipäivät 2014, eka 21.4. Lauttasaaressa

Viesti Kirjoittaja Vonrichthofen »

Celebdae kirjoitti:Eiköhän tää aihe ansaitse oman topiccinsa. Ajatuksena siis, että WTC-tiimien lisäksi kaikki innokkaat sparraajat ovat ehdottoman tervetulleita.
Ensimmäinen WTC-treenipäivä 21.4. pääsiäismaanantaina Nopat ja Taktiikan kerhohuoneella. Ollaan koko päivä, pelataan paljon, metataan ja mietitään. Saa tulla jo viikonloppuna metailemaan jos joku majoittaa ja haluaa isännöidä metasessiot.
Mä oon luonnollisesti mukana ja pistän läskin tummumaan sellaisella eHaley-listalla, että vieraspaikkakuntalaiset ei löydä käsittelyn jälkeen edes kotiinsa. Mikäs väellä on fiilis ton edeltävän sunnuntain osalta? Mulla ei oikein oo käsitystä kerhon todellisesta varaustilanteesta, mutta ite oon kyl vapaana pelaamaan sillonkin.
Lauantaina leikitään Lahtelaisten kanssa sotaa koko päivä, muusta en tiedä.
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho

"Stuff breaks, people die"
-CP2020-

VonRichthofen's Lounge
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Itse olen tulossa paikalle. Vois tulla jo sunnuntaina illalla vaikka jauhaan paskaa metaa tms., mutta katsotaan mitä muut on suunnitellu.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Celebdae

Vonrichthofen kirjoitti: Lauantaina leikitään Lahtelaisten kanssa sotaa koko päivä, muusta en tiedä.
Lauantai on toki selvillä ja silloin ei oo masiinaporukka tulossa tunkemaan sekaan. Sunnuntaille laajentamisesta on puhe.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Itte voisin sunnuntaina pelailla, ei pitäisi olla estettä, ja katotaan nyt uuden kämpän kanssa, josko mulla olis mahista avittaa jengiä majotuksessakin, se riippuu toki paremmasta puoliskosta jne...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Sillon on 4ok pelipäivä kerholla. Käsittääkseni on kuitenkin 3-4 pöytää vapaana, etenkin jos itse kasaa pari.

Paskaa voi myös puhua, metailu on ihan kivaa WTC:nkin kannalta.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Mä lupauduin majottaan poitsuja tarvittaessa Su-Ma välillä ja voin mä toki myös pelailla jos kertsiltä löytyy napit matseihin mitä haluutte kokeilla. Tai jos koette et haluutte testaa kuka tiimistä koppaa kaikki Arkadiukset WTC:ssä.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Juu, tulossa ollaan jos ilmoittautumisia piti huudella.
Rats keep running!
Celebdae

Charad kirjoitti:Juu, tulossa ollaan jos ilmoittautumisia piti huudella.
Hyvähyvä, molemmat päivät? Kiva tosiaan tietää keitä olisi tulossa; tän hetken tietojen perusteella mitä ilmeisimmin Tero maanantaina, mä+Samu su-ma, Tatu sunnuntaina(?) ja HP kai myös su-ma.

EDIT: Päivät fiksattu... vaikee tää pääsiäinen.
Viimeksi muokannut Celebdae, Ma 14.04.2014 10:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Kyl maar määki. Mielellään lähtisin jo joskus sunnuntaina aamulla/päivällä tulemaan niin sais kunnolla matsoria ja metaa.

Lisäks meinattiin Teron kanssa että 24.-25.5. ois seuraava treenivkloppu täällä päässä.

TheEdit:
Celebdae kirjoitti:la-su
La-su varmaan tarkottaa su-ma?

TheEdit2: Lisätään vielä, että torilla liikkui huhua että Nousiaisten Peikkokin vois olla innostumassa lähtemään. Mikä tietty tarkoittais että joku kopla usual hangaroundeja varmaan kans.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Celebdae

TheEmu kirjoitti: Lisäks meinattiin Teron kanssa että 24.-25.5. ois seuraava treenivkloppu täällä päässä.
Asiaa! Mä jo vähän mietin et vois Noppakerholla pitää toisenkin turneen tuolloin, kun kiinnostuneita on paljon, mut tää käy ihan passelisti myös.

TheEmu

Mäki vielä pompottelen turnauksen ja treeniviikonlopun välillä, mutta tällä hetkellä toinen treeniviikonloppu oikeestaan tuntuis houkuttelevan enempi.

Regards, Scissors. "
Prkl

Hyvä!

Yleisen hypen nostattamiseksi tässä vielä mun tämänhetkiset superlistat. En oo päässyt näitä kokeilemaan ja toi pDenny etenkin elää tosi paljon.

Lich Lord Asphyxious (*6pts)
* Defiler (5pts)
* Helldiver (3pts)
Bane Knights (Leader and 9 Grunts) (10pts)
Bane Thralls (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Bane Thrall Officer & Standard (3pts)
Bile Thralls (Leader and 5 Grunts) (5pts)
Satyxis Raiders (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Satyxis Raider Sea Witch (2pts)
Bane Lord Tartarus (4pts)
Darragh Wrathe (4pts)
Satyxis Raider Captain (2pts)

Pari pinnaa vajaa, joku soolo? Bilejen superUA hotsittaisi, kun se on niin supertricki excarnaten kanssa mut sit jäis ylimääräinen pinna.

Warwitch Deneghra (*5pts)
* Deathripper (4pts)
* Deathripper (4pts)
* Skarlock Thrall (2pts)
Cylena Raefyll & Nyss Hunters (Cylena and 9 Grunts) (10pts)
Greygore Boomhowler & Co. (Boomhowler and 5 Grunts) (6pts)
Mechanithralls (Leader and 5 Grunts) (3pts)
Necrosurgeon & 3 Stitch Thralls (2pts)
Necrosurgeon & 3 Stitch Thralls (2pts)
The Withershadow Combine (5pts)
Aiakos, Scourge of Meredius (3pts)
Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist (2pts)
Master Gunner Dougal MacNaile (2pts)
Pistol Wraith (3pts)
Pistol Wraith (3pts)
Warwitch Siren (2pts)
Warwitch Siren (2pts)

Tuolla nyt on vaihtunut lähinnä combine listasta toiseen (pDennylle). Dennyllä kiinnostaisi edelleen kokeilla Leviathan. Tosin tuntuu, että se vie vähän listan ideaa, eli tarjoaa kovaa lyötävän kohteen, muuten korkean DEF:n listassa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

Crescent

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Mä oon tulossa. Varmaan pelkästään ma, mut katotaan nyt, et millaset kyydit Turusta lähtis.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

sunnuntaina on siis 40k/infinity pelipäivä su, joten kannan molemmat pelisysteemit mukaan, katotaan kumpaa sitten päätyy pelaan, mutta maanantai ainaskin kokonaan masiinaa.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Prkl

Nyt varmistu että pääsen tosiaan vaan maanantaina. Ja sunnuntaina aamupäivällä ehkä..

Mun tarkoitus on videokuvata mahd monta peliä. Uploadaan ne sit juutuubiin, ni voidaan analysoida omia ja muiden pelejä, et miltä se peli näyttää ja mitä siinä ois parannettavaa (ajankäyttö, placement, takebackit?). Torstaina ja/tai lauantaina(?) voisin jonkun testipelin jo kuvata testatakseni välineet kuntoon.

TheEmu

Kai tähän topicciin voi huudella että mitä vastaan haluis erityisesti pelata? Mua kiinnostais:

1) Butcher3 / Khador ylipäänsä (mikä tämmönen faktio on?)
2) Peikot, erityisesti Runes of War tai muu armor-spämmi (riittääkö eMorvyllä lyöntivoima)
3) Cryx (riittääkö eKrueger Cryx-dropiksi)
4) Cygnar (mikä tämmönen faktio on?)
5) Poffut (mikä tämmönen epäfaktio on?)

Regards, Scissors. "
MaSSacRe

Viesti Kirjoittaja MaSSacRe »

Ketään ei kiinnosta pelaa Retrii vastaan? Hyvä :D (ei sitä issyriaa kannata pelätä, oikeesti...)
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
MaSSacRe

Viesti Kirjoittaja MaSSacRe »

petskules kirjoitti:Nyt varmistu että pääsen tosiaan vaan maanantaina. Ja sunnuntaina aamupäivällä ehkä..

Mun tarkoitus on videokuvata mahd monta peliä. Uploadaan ne sit juutuubiin, ni voidaan analysoida omia ja muiden pelejä, et miltä se peli näyttää ja mitä siinä ois parannettavaa (ajankäyttö, placement, takebackit?). Torstaina ja/tai lauantaina(?) voisin jonkun testipelin jo kuvata testatakseni välineet kuntoon.
Meinaatko ruveta tahkoo rahaa joutubella?
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
TheEmu

MaSSacRe kirjoitti:Ketään ei kiinnosta pelaa Retrii vastaan? Hyvä :D (ei sitä issyriaa kannata pelätä, oikeesti...)
Noh, kyl must eKrueger vs Retri tuntuu ihan hyvältä matsilta (vaik oonki onnistunu häviämään 100% noista peleistä koska oon niin hyvä). Pitäiskö jonkun Ravynin kuumottaa kun pääsee yli RNG14:n? Muuta en oikeen osaa kunnioittaa.

Regards, Scissors. "
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”