EDIT: Kuudes viikonloppu Ordon kerhohuoneella Turussa 20.-21.syyskuuta.
...
EDIT: Toisen viikonlopun 24.-25.5. info:
...ja sit vanhempaa juttua.TheEmu kirjoitti:Aloitetaas nimenhuuto tohon Turun treeniviikonloppuun että ketkä on tulossa. Etuajo-oikeus on tietty WTC-tiimeillä ja HP:lla, mutta kyllä meillä tilaa on muillekin. 16 pelipaikkaahan Rypäleelle saadaan, eli vaikka kaikki tiimiläiset innostuis lähtemään niin kuus+ paikkaa on muilleki, eikä tietty ihan kaikkien täytyy pelata koko aikaa.
Alotetaan lauantaina kybältä ja lopetetaan sunnuntaina ku väsytään? Majoitus jossain (Hebellä?).
Mä oon luonnollisesti mukana ja pistän läskin tummumaan sellaisella eHaley-listalla, että vieraspaikkakuntalaiset ei löydä käsittelyn jälkeen edes kotiinsa. Mikäs väellä on fiilis ton edeltävän sunnuntain osalta? Mulla ei oikein oo käsitystä kerhon todellisesta varaustilanteesta, mutta ite oon kyl vapaana pelaamaan sillonkin.Ensimmäinen WTC-treenipäivä 21.4. pääsiäismaanantaina Nopat ja Taktiikan kerhohuoneella. Ollaan koko päivä, pelataan paljon, metataan ja mietitään. Saa tulla jo viikonloppuna metailemaan jos joku majoittaa ja haluaa isännöidä metasessiot.