Inouj kirjoitti:20+ nopan psychic spämmi death starit, 30 tuumaa liikkuvat 3+ cover super scoring Wave serpentit.
Siinä pari esimerkkiä jotka on aivan rikki. Niistä täällä kohta itketään. Ja muakin itkettää tällä kertaa.
Deathstarit jotka eivät voi heittää yhtä poweria kuin kerran vuorossa, tuolla noppamäärällä perilsoivat puolet joukostaan hengiltä vuoroon 3 mennessä, ja jokainen psyykkeri tuo enemmän powereita kentälle kuin noppia joilla heittää niitä? Ja Vastustaja voi silti kountteroida ne pari kriittisintä poweria jos omaa yhtään psyykkereitä? Vaikea sitä on tietysti sanoa pelaamatta kuinka toimiva se on, mutta itsestä ainakin tuntuu liian epävarmalta että siitä gamewinneria tulee. 2+++ Seercouncil on nyt yhtä jäätävä varmaan kuin ennenkin kunnes deldarit saavat uuden kirjan loppukesästä, mutta se ei nyt ole mitään uutta.
Enkä tiedä, niin kauan kun ne serpentit voivat vain lennellä ympäriinsä mutta eivät itse asiassa ampua takaisin mitenkään järkevästi, eivät ne niin pahalta vastukselta tunnu kuin ennen. Varsinkin kun voin parkkeerata monoliitin sille objektiiville ja eldarien on pakko pysäyttää hippaleikkinsä jos haluavat tehdä sille yhtään mitään ja silloinkin se on aika hikistä.
Ja kuinka järkevää nuo dragonit venomissa edes on? Venomin saa hajalle helposti oli sillä 4+ cover tai ei, ja joudut silti istuttamaan ne viisi kabaliitia jonnekin tuhlaamaan aikaansa ja olemaan täysin hyödyttömiä, ja jos venomi haluaa coverin niin snapshotteja splinttereistä, tai maksaa pisteitä flickerfieldistä.
Saatan olla nyt vähän vajaa, mutta en minä ymmärrä miten eldarit olisivat nyt niiiiiiiin paljon pahempi vastus kuin aikaisemmin, ja olen sentään pelannut aika säännöllisesti sekä venom että wave serpent spämmiä vastaan o.O
Bep.