Eikös nuo tankit saa Fast rulen jostain Engine juttu-upgradesta joka niille on valmiina? eli ne olis poistanu päällekäisyydenLord of Carcassonne kirjoitti:Juu, olihan tuo hiukan synkkä veto viedä BA tankeilta Fast. Etenkin kun hintalappu on vielkin korkea, En tiedä mitä on muutoksella haluttu mutta sen tekee sitten aika kun uusia fageja tulee.
40k ja balanssin pyhä lehmä
Re: 40k ja balanssin pyhä lehmä
"..But there is no wolves on Fenris.."
Tässä BA kirjasta ote: https://www.dropbox.com/s/0d163mfwng7q4 ... .06.03.png
Ja taas oli jätetty kirja lukematta kunnolla. ;)
Mun faq korjas Reinon tyypiksi pelkkä tank eikä tank, fast kuten alkuperäinen. Ad mech on nyt näköjään saanut stcn läpi myös ba lle
katoppa tätä
Kyllä mä ite sanoisin, että niillä se vielä on, toi sääntö kuitenkin sanoo että ne saa fastin, gw ei vaan halunnu siihen profiiliin niitä laittaa.Vasara_ kirjoitti:Mun faq korjas Reinon tyypiksi pelkkä tank eikä tank, fast kuten alkuperäinen. Ad mech on nyt näköjään saanut stcn läpi myös ba lle
shiwan kirjoitti:Tänään testattiin ne uudet draket. Synkkää, todella synkkää.

Rikkinäisten unittien korjaus on aina hyvä asia. Itselleni ei tullu mieleenkään ruveta pelastamaan Tau-armeijaani Riptideillä.
Kerro toki meille miten hadesdrake oli rikki ja kuinka nerffi sen korjasi tasapainoiseksi.Flogger kirjoitti:Rikkinäisten unittien korjaus on aina hyvä asia. Itselleni ei tullu mieleenkään ruveta pelastamaan Tau-armeijaani Riptideillä.shiwan kirjoitti:Tänään testattiin ne uudet draket. Synkkää, todella synkkää.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Pakkohan sen oli olla rikki, koska olet itse argumentoinut että CSM on kilpailukyvytön ja Heldraken rikkinäisyys on ollut ainoa asia joka on pitänyt sen edes jotenkin pinnalla.shiwan kirjoitti: Kerro toki meille miten hadesdrake oli rikki ja kuinka nerffi sen korjasi tasapainoiseksi.
Ja sit odottamaan et hän sanoo ettei hän ole koskaan väittäny sen olevan rikki vaan täysin 100% balanssissa ja muut täysin umpisurkeata.Flogger kirjoitti:Pakkohan sen oli olla rikki, koska olet itse argumentoinut että CSM on kilpailukyvytön ja Heldraken rikkinäisyys on ollut ainoa asia joka on pitänyt sen edes jotenkin pinnalla.shiwan kirjoitti: Kerro toki meille miten hadesdrake oli rikki ja kuinka nerffi sen korjasi tasapainoiseksi.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Missä se on pinnalla ollut? :D Mutta siis edelleen, miten Heldrake Hades Autocannonilla oli rikki ja miten se on nyt balanssissa? Sinähän sen väitteen esitit. Pyydän tässä nyt syytä uskoa sanaasi.Flogger kirjoitti:Pakkohan sen oli olla rikki, koska olet itse argumentoinut että CSM on kilpailukyvytön ja Heldraken rikkinäisyys on ollut ainoa asia joka on pitänyt sen edes jotenkin pinnalla.shiwan kirjoitti: Kerro toki meille miten hadesdrake oli rikki ja kuinka nerffi sen korjasi tasapainoiseksi.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Blood Angelien ajoneuvot muutettu takaisin Fasteiksi, kts. päivittynyt FAQ.
- Raaka-Arska
Tuo Blood Angelien ajoneuvojen korjaus takaisin fasteiksi oli kyllä kerrassaan erinomainen uutinen kahdestakin syystä. Poistaminen tuskin oli tarkoitus alunperinkään ja toisekseen GW korjanneen korjauksiaan lisääkin lähiaikoina.
We're so loud you wanna die
Go forth and amplify
Here come the Noise Marines
(From 'Noise Marines' by D-Rok)
Go forth and amplify
Here come the Noise Marines
(From 'Noise Marines' by D-Rok)
Eiköhän ollu aika selvää et oli copy%paste error. Ainakaan tietääkseni GK:t ei käytä vindicatoriakaan? Kummasti oli faqissa maininta.Raaka-Arska kirjoitti:Tuo Blood Angelien ajoneuvojen korjaus takaisin fasteiksi oli kyllä kerrassaan erinomainen uutinen kahdestakin syystä. Poistaminen tuskin oli tarkoitus alunperinkään ja toisekseen GW korjanneen korjauksiaan lisääkin lähiaikoina.
Ainu kysymys olikin jaksavatko päivittää faqia ja jos niin millä aikataululla.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi