Malifaux Slow Grow liiga (Pk-seutu)
Re: Malifaux Slow Grow liiga (Pk-seutu)
Ei se Colette ole mitenkään epäreilu niin kauan, kun model pooli pysyy rajoitettuna, mikä on kuitenkin tarkoituksena ilmeisesti ainakin ekat 2-3 kierrosta vähintään. Kyllä sillä pelejä voittaa hyvällä pelaamisella, mutta ei sillä mitään board swipejä tehdä helposti. Showgirl modelit keskimäärin ei ole kauhean huikeita. (Tilanne saattaa tietenkin hieman muuttua rajoittamattomissa 50ss peleissä ^^).
Niin.. Voisi kai sitä pelata ystävällisesti loppuunkin asti? :PMyyra kirjoitti:Ei se Colette ole mitenkään epäreilu niin kauan, kun model pooli pysyy rajoitettuna, mikä on kuitenkin tarkoituksena ilmeisesti ainakin ekat 2-3 kierrosta vähintään. Kyllä sillä pelejä voittaa hyvällä pelaamisella, mutta ei sillä mitään board swipejä tehdä helposti. Showgirl modelit keskimäärin ei ole kauhean huikeita. (Tilanne saattaa tietenkin hieman muuttua rajoittamattomissa 50ss peleissä ^^).
Something something Dangerzone!
Ehkä vähän vastustajasta riippuen...Fiend_ kirjoitti:Niin.. Voisi kai sitä pelata ystävällisesti loppuunkin asti? :PMyyra kirjoitti:Ei se Colette ole mitenkään epäreilu niin kauan, kun model pooli pysyy rajoitettuna, mikä on kuitenkin tarkoituksena ilmeisesti ainakin ekat 2-3 kierrosta vähintään. Kyllä sillä pelejä voittaa hyvällä pelaamisella, mutta ei sillä mitään board swipejä tehdä helposti. Showgirl modelit keskimäärin ei ole kauhean huikeita. (Tilanne saattaa tietenkin hieman muuttua rajoittamattomissa 50ss peleissä ^^).
- Hammerheart
Napit ei kerkeä saapua on se ongelma. October deliveryä lupailivat Kickstartterissa, eli ehkä marraskuussa, jos kaikki menee putkeen ;)Myyra kirjoitti:Napit ei kerkeä postissa vai et kerkeä kasaamaan? Maaleihin saaminen ei kuitenkaan ole iha ehdottoman pakollista. Vähän oli puhetta, että eka peli olisi kai tarkoitus pelata 7.-20.9. välillä, mutta ei kai tässä mitään ole kiveen hakattu viel.
No siis jos kevyttä halutaan, niin eikö Killan McMourning nyt ole ihan reilu? Vai olenko missannut jotain tosi ilkeää sillä? Ja en jaksa uskoa, että mun Somer myöskään mitään kauhean kamalaa olisi.Fiend_ kirjoitti:No siis niin, tarkoitushan tässä oli aloittaja ystävällisyys.. Mutta johan täällä on huudettu Colette ja Tara joten eiköhän tuo Som'er ja Molly siellä mene kanssa. Noista se reiluin olisi kyllä Mei Feng mun mielestä.Hammerheart kirjoitti:Halua osallistua tosiaan on.
Mieluiten tulisin Mei Fengillä, mutta jos alku on syyskuussa, niin ei napit kerkeä, eli sitten vaihtoehdot lienee Somer, Molly tai hassuhassutteluna Killan McMourning. Toiveita? Saattavat vaikuttaa päätökseeni tai olla vaikuttamatta ;)
Itsekin olen arponut juuri kyseisestä syystä millä tulen kun Perdita, Sonnia ja Rezzer McMourning voi olla hyvinkin epämiellyttäviä kohdata mutta ne löytyisi kotoa kohdaten liigan vaatimukset. Onko ne sitten kovin ystävällisiä aloittelijoille, siitä voidaan olla montaa mieltä. Pyytäisin nyt kuitenkin miettimään, kun te kaikki osaatte pelata jo, niin tarvitseeko vielä ottaa lisää etumatkaa mastereilla ja onko kaikkia mastereita vastaan niin kiva pelata :P
Mutta siis nuo vaihtoehdot nousee ihan vaan siitä mitä nappuloita mulla on maalaamattomana. Olisi mulla siis myös Colettekin, mutta ehkä ei kolmatta kuitenkaan.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Killan McMourning on mun mielestä ihan reilu. Se jäi mainitsematta.
Killan McMourning on varmaan samalla tasolla killan McCaben kanssa, eli ihan reilu. Voihan sillä ainakin koittaa kaikenlaista pöljää kuten saada executioneria tekemään jotain fiksua.
Totta. Nyt mulla lyö sen verran tyhjää tän valinnan kanssa, että heittääkö joku jotain ehdotuksia Masterista? :PMyyra kirjoitti:Killan McMourning on varmaan samalla tasolla killan McCaben kanssa, eli ihan reilu. Voihan sillä ainakin koittaa kaikenlaista pöljää kuten saada executioneria tekemään jotain fiksua.
- Hammerheart
Ota Somer =DFiend_ kirjoitti:Totta. Nyt mulla lyö sen verran tyhjää tän valinnan kanssa, että heittääkö joku jotain ehdotuksia Masterista? :PMyyra kirjoitti:Killan McMourning on varmaan samalla tasolla killan McCaben kanssa, eli ihan reilu. Voihan sillä ainakin koittaa kaikenlaista pöljää kuten saada executioneria tekemään jotain fiksua.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Haha. En tosiaan :D mitä mieltä oot(te) TT Misakista? Mun mielestä se ois just hyvä hakuammus tähän :)Hammerheart kirjoitti:Ota Somer =DFiend_ kirjoitti:Totta. Nyt mulla lyö sen verran tyhjää tän valinnan kanssa, että heittääkö joku jotain ehdotuksia Masterista? :PMyyra kirjoitti:Killan McMourning on varmaan samalla tasolla killan McCaben kanssa, eli ihan reilu. Voihan sillä ainakin koittaa kaikenlaista pöljää kuten saada executioneria tekemään jotain fiksua.
-
varhaisdementia
Mä osallistun kanssa tähän. Otan Lilithin, nii sitten on hyvä moti saada näitä faux-nappeja maaleihin.
Suuret kiitokset myös Moljalle kärsivällisyydestä eilisessä pelissä. Oli tosi mukavaa pelata rauhassa loppuun yks kokonainen peli. Ja ensimmäinen kerta ku pääsin selkeästi kärryille tässä lajissa.
Suuret kiitokset myös Moljalle kärsivällisyydestä eilisessä pelissä. Oli tosi mukavaa pelata rauhassa loppuun yks kokonainen peli. Ja ensimmäinen kerta ku pääsin selkeästi kärryille tässä lajissa.
- Hammerheart
No on se varmaan tuosta sun arsenaalista ystävällisin. Aika yllättävä veto kyllä =) Mitä nappeja ajattelit?Fiend_ kirjoitti:Haha. En tosiaan :D mitä mieltä oot(te) TT Misakista? Mun mielestä se ois just hyvä hakuammus tähän :)
Mä tuun sitten varmaan sillä punaisella Douglaksella. Ihan suoraan päältäpäin en kyllä näe, että missä tilanteessa ottaisin mieluummin McMourningin kuin Lady Justicen tai Perditan, mutta ehkä se siitä valkenee, kun sillä pelaa. Toki Nurset on aina kivoja ja etenkin Witchling Stalkerien kanssa, eli on sillä se etu ainakin. Lawyerinkin sopivasti koppasin Waylandin alennuksista, niin on fluffikkuuskin kunnossa ("Ilkeämielistä panettelua - asiakkaani on mitä kunnianarvoisin kuolinsyyntutkija! Ai että miksikö tuo irtopää tarjottimella?")
Ja mahtavaa, että varhaisdementiakin tulet messiin! Tästähän tulee kunnon kööri kokoon.
En tiedä onko kauheasti tilanteita, joissa killassa haluaisi valita mielummin jonkun muun masterin kuin Perditan, mutta McMourning pesee schemepainotteisemmassa pelissä Justicen ihan kuus-muna, ainakin jos vastassa ei o resserit.
Mennään sitten sillä. Ei muuta kun tilaamaan. En tiiä vielä, ajattelin kokeilla temaattista listaa, Yamaziko, Oirania jne. Kyllä mä sillä itteeni tarpeeks jalkaan ammun. Täytyy vielä kattoa mitä keksin. Hitto kun näkisi ne Oiranien uudet upgradet.Hammerheart kirjoitti:No on se varmaan tuosta sun arsenaalista ystävällisin. Aika yllättävä veto kyllä =) Mitä nappeja ajattelit?Fiend_ kirjoitti:Haha. En tosiaan :D mitä mieltä oot(te) TT Misakista? Mun mielestä se ois just hyvä hakuammus tähän :)
Mä tuun sitten varmaan sillä punaisella Douglaksella. Ihan suoraan päältäpäin en kyllä näe, että missä tilanteessa ottaisin mieluummin McMourningin kuin Lady Justicen tai Perditan, mutta ehkä se siitä valkenee, kun sillä pelaa. Toki Nurset on aina kivoja ja etenkin Witchling Stalkerien kanssa, eli on sillä se etu ainakin. Lawyerinkin sopivasti koppasin Waylandin alennuksista, niin on fluffikkuuskin kunnossa ("Ilkeämielistä panettelua - asiakkaani on mitä kunnianarvoisin kuolinsyyntutkija! Ai että miksikö tuo irtopää tarjottimella?")
Ja mahtavaa, että varhaisdementiakin tulet messiin! Tästähän tulee kunnon kööri kokoon.
Kyllä me HammerHeart näillä mastereilla hävitään ;)
Mutta joo, Varhaisdementia, tervetuloa ja hienoa että osallistut!
Jee, posti toi tänään Cassandran, Angelican ja kyyhkyset. Nyt on kaikki kasausta ja maalaamista vaille valmista turnailuun.
Sitten asiaan:
Koska toivotte, että aloitetaan? Järjestäjien toive oli syyskuun ensimmäinen tai toinen sunnuntai. Maalauspakkoa ei alussa ole. Mutta ajattelin, että laitetaan tähän boostia ja otetaan maalauskisa samalla? Paras crew palkitaan tms meininkiä. Mitä mieltä olette?
Sitten vielä jos loput lukittaisi masterit niin saataisin avoin peli kaikille masterien suhteen jos joku haluaa hieman ennakoida tms. Onko kaikilla jo startterit valmiina? Mulla ei ole. Postitettu kyllä on jo.
Tarvitseeko joku vielä demoa/lisäopettelua?
Koska toivotte, että aloitetaan? Järjestäjien toive oli syyskuun ensimmäinen tai toinen sunnuntai. Maalauspakkoa ei alussa ole. Mutta ajattelin, että laitetaan tähän boostia ja otetaan maalauskisa samalla? Paras crew palkitaan tms meininkiä. Mitä mieltä olette?
Sitten vielä jos loput lukittaisi masterit niin saataisin avoin peli kaikille masterien suhteen jos joku haluaa hieman ennakoida tms. Onko kaikilla jo startterit valmiina? Mulla ei ole. Postitettu kyllä on jo.
Tarvitseeko joku vielä demoa/lisäopettelua?
Masterina todennäköisesti Jacob Lynch itämaisittain. Masteri tulee as kusti pedals.
Avaatko vähän?Moca kirjoitti:Masteri tulee as kusti pedals.
"Posti kulkee kun Kusti polkee."Fiend_ kirjoitti:Avaatko vähän?Moca kirjoitti:Masteri tulee as kusti pedals.
Kiitos.Morze kirjoitti:"Posti kulkee kun Kusti polkee."Fiend_ kirjoitti:Avaatko vähän?Moca kirjoitti:Masteri tulee as kusti pedals.