"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Malifaux Slow Grow liiga (Pk-seutu)

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Myyra

Re: Malifaux Slow Grow liiga (Pk-seutu)

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Ei se Colette ole mitenkään epäreilu niin kauan, kun model pooli pysyy rajoitettuna, mikä on kuitenkin tarkoituksena ilmeisesti ainakin ekat 2-3 kierrosta vähintään. Kyllä sillä pelejä voittaa hyvällä pelaamisella, mutta ei sillä mitään board swipejä tehdä helposti. Showgirl modelit keskimäärin ei ole kauhean huikeita. (Tilanne saattaa tietenkin hieman muuttua rajoittamattomissa 50ss peleissä ^^).
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Myyra kirjoitti:Ei se Colette ole mitenkään epäreilu niin kauan, kun model pooli pysyy rajoitettuna, mikä on kuitenkin tarkoituksena ilmeisesti ainakin ekat 2-3 kierrosta vähintään. Kyllä sillä pelejä voittaa hyvällä pelaamisella, mutta ei sillä mitään board swipejä tehdä helposti. Showgirl modelit keskimäärin ei ole kauhean huikeita. (Tilanne saattaa tietenkin hieman muuttua rajoittamattomissa 50ss peleissä ^^).
Niin.. Voisi kai sitä pelata ystävällisesti loppuunkin asti? :P
Something something Dangerzone!
Myyra

Fiend_ kirjoitti:
Myyra kirjoitti:Ei se Colette ole mitenkään epäreilu niin kauan, kun model pooli pysyy rajoitettuna, mikä on kuitenkin tarkoituksena ilmeisesti ainakin ekat 2-3 kierrosta vähintään. Kyllä sillä pelejä voittaa hyvällä pelaamisella, mutta ei sillä mitään board swipejä tehdä helposti. Showgirl modelit keskimäärin ei ole kauhean huikeita. (Tilanne saattaa tietenkin hieman muuttua rajoittamattomissa 50ss peleissä ^^).
Niin.. Voisi kai sitä pelata ystävällisesti loppuunkin asti? :P
Ehkä vähän vastustajasta riippuen...
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Myyra kirjoitti:Napit ei kerkeä postissa vai et kerkeä kasaamaan? Maaleihin saaminen ei kuitenkaan ole iha ehdottoman pakollista. Vähän oli puhetta, että eka peli olisi kai tarkoitus pelata 7.-20.9. välillä, mutta ei kai tässä mitään ole kiveen hakattu viel.
Napit ei kerkeä saapua on se ongelma. October deliveryä lupailivat Kickstartterissa, eli ehkä marraskuussa, jos kaikki menee putkeen ;)
Fiend_ kirjoitti:
Hammerheart kirjoitti:Halua osallistua tosiaan on.

Mieluiten tulisin Mei Fengillä, mutta jos alku on syyskuussa, niin ei napit kerkeä, eli sitten vaihtoehdot lienee Somer, Molly tai hassuhassutteluna Killan McMourning. Toiveita? Saattavat vaikuttaa päätökseeni tai olla vaikuttamatta ;)
No siis niin, tarkoitushan tässä oli aloittaja ystävällisyys.. Mutta johan täällä on huudettu Colette ja Tara joten eiköhän tuo Som'er ja Molly siellä mene kanssa. Noista se reiluin olisi kyllä Mei Feng mun mielestä.

Itsekin olen arponut juuri kyseisestä syystä millä tulen kun Perdita, Sonnia ja Rezzer McMourning voi olla hyvinkin epämiellyttäviä kohdata mutta ne löytyisi kotoa kohdaten liigan vaatimukset. Onko ne sitten kovin ystävällisiä aloittelijoille, siitä voidaan olla montaa mieltä. Pyytäisin nyt kuitenkin miettimään, kun te kaikki osaatte pelata jo, niin tarvitseeko vielä ottaa lisää etumatkaa mastereilla ja onko kaikkia mastereita vastaan niin kiva pelata :P
No siis jos kevyttä halutaan, niin eikö Killan McMourning nyt ole ihan reilu? Vai olenko missannut jotain tosi ilkeää sillä? Ja en jaksa uskoa, että mun Somer myöskään mitään kauhean kamalaa olisi.

Mutta siis nuo vaihtoehdot nousee ihan vaan siitä mitä nappuloita mulla on maalaamattomana. Olisi mulla siis myös Colettekin, mutta ehkä ei kolmatta kuitenkaan.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Fiend_

Killan McMourning on mun mielestä ihan reilu. Se jäi mainitsematta.
Myyra

Killan McMourning on varmaan samalla tasolla killan McCaben kanssa, eli ihan reilu. Voihan sillä ainakin koittaa kaikenlaista pöljää kuten saada executioneria tekemään jotain fiksua.
Fiend_

Myyra kirjoitti:Killan McMourning on varmaan samalla tasolla killan McCaben kanssa, eli ihan reilu. Voihan sillä ainakin koittaa kaikenlaista pöljää kuten saada executioneria tekemään jotain fiksua.
Totta. Nyt mulla lyö sen verran tyhjää tän valinnan kanssa, että heittääkö joku jotain ehdotuksia Masterista? :P
Hammerheart

Fiend_ kirjoitti:
Myyra kirjoitti:Killan McMourning on varmaan samalla tasolla killan McCaben kanssa, eli ihan reilu. Voihan sillä ainakin koittaa kaikenlaista pöljää kuten saada executioneria tekemään jotain fiksua.
Totta. Nyt mulla lyö sen verran tyhjää tän valinnan kanssa, että heittääkö joku jotain ehdotuksia Masterista? :P
Ota Somer =D
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Fiend_

Hammerheart kirjoitti:
Fiend_ kirjoitti:
Ota Somer =D
Haha. En tosiaan :D mitä mieltä oot(te) TT Misakista? Mun mielestä se ois just hyvä hakuammus tähän :)
varhaisdementia

Viesti Kirjoittaja varhaisdementia »

Mä osallistun kanssa tähän. Otan Lilithin, nii sitten on hyvä moti saada näitä faux-nappeja maaleihin.

Suuret kiitokset myös Moljalle kärsivällisyydestä eilisessä pelissä. Oli tosi mukavaa pelata rauhassa loppuun yks kokonainen peli. Ja ensimmäinen kerta ku pääsin selkeästi kärryille tässä lajissa.
Hammerheart

Fiend_ kirjoitti:Haha. En tosiaan :D mitä mieltä oot(te) TT Misakista? Mun mielestä se ois just hyvä hakuammus tähän :)
No on se varmaan tuosta sun arsenaalista ystävällisin. Aika yllättävä veto kyllä =) Mitä nappeja ajattelit?

Mä tuun sitten varmaan sillä punaisella Douglaksella. Ihan suoraan päältäpäin en kyllä näe, että missä tilanteessa ottaisin mieluummin McMourningin kuin Lady Justicen tai Perditan, mutta ehkä se siitä valkenee, kun sillä pelaa. Toki Nurset on aina kivoja ja etenkin Witchling Stalkerien kanssa, eli on sillä se etu ainakin. Lawyerinkin sopivasti koppasin Waylandin alennuksista, niin on fluffikkuuskin kunnossa ("Ilkeämielistä panettelua - asiakkaani on mitä kunnianarvoisin kuolinsyyntutkija! Ai että miksikö tuo irtopää tarjottimella?")

Ja mahtavaa, että varhaisdementiakin tulet messiin! Tästähän tulee kunnon kööri kokoon.
Myyra

En tiedä onko kauheasti tilanteita, joissa killassa haluaisi valita mielummin jonkun muun masterin kuin Perditan, mutta McMourning pesee schemepainotteisemmassa pelissä Justicen ihan kuus-muna, ainakin jos vastassa ei o resserit.
Fiend_

Hammerheart kirjoitti:
Fiend_ kirjoitti:Haha. En tosiaan :D mitä mieltä oot(te) TT Misakista? Mun mielestä se ois just hyvä hakuammus tähän :)
No on se varmaan tuosta sun arsenaalista ystävällisin. Aika yllättävä veto kyllä =) Mitä nappeja ajattelit?

Mä tuun sitten varmaan sillä punaisella Douglaksella. Ihan suoraan päältäpäin en kyllä näe, että missä tilanteessa ottaisin mieluummin McMourningin kuin Lady Justicen tai Perditan, mutta ehkä se siitä valkenee, kun sillä pelaa. Toki Nurset on aina kivoja ja etenkin Witchling Stalkerien kanssa, eli on sillä se etu ainakin. Lawyerinkin sopivasti koppasin Waylandin alennuksista, niin on fluffikkuuskin kunnossa ("Ilkeämielistä panettelua - asiakkaani on mitä kunnianarvoisin kuolinsyyntutkija! Ai että miksikö tuo irtopää tarjottimella?")

Ja mahtavaa, että varhaisdementiakin tulet messiin! Tästähän tulee kunnon kööri kokoon.
Mennään sitten sillä. Ei muuta kun tilaamaan. En tiiä vielä, ajattelin kokeilla temaattista listaa, Yamaziko, Oirania jne. Kyllä mä sillä itteeni tarpeeks jalkaan ammun. Täytyy vielä kattoa mitä keksin. Hitto kun näkisi ne Oiranien uudet upgradet.

Kyllä me HammerHeart näillä mastereilla hävitään ;)

Mutta joo, Varhaisdementia, tervetuloa ja hienoa että osallistut!
Myyra

Jee, posti toi tänään Cassandran, Angelican ja kyyhkyset. Nyt on kaikki kasausta ja maalaamista vaille valmista turnailuun.
Fiend_

Sitten asiaan:

Koska toivotte, että aloitetaan? Järjestäjien toive oli syyskuun ensimmäinen tai toinen sunnuntai. Maalauspakkoa ei alussa ole. Mutta ajattelin, että laitetaan tähän boostia ja otetaan maalauskisa samalla? Paras crew palkitaan tms meininkiä. Mitä mieltä olette?

Sitten vielä jos loput lukittaisi masterit niin saataisin avoin peli kaikille masterien suhteen jos joku haluaa hieman ennakoida tms. Onko kaikilla jo startterit valmiina? Mulla ei ole. Postitettu kyllä on jo.

Tarvitseeko joku vielä demoa/lisäopettelua?
M0ca

Viesti Kirjoittaja M0ca »

Masterina todennäköisesti Jacob Lynch itämaisittain. Masteri tulee as kusti pedals.
Fiend_

Moca kirjoitti:Masteri tulee as kusti pedals.
Avaatko vähän?
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Fiend_ kirjoitti:
Avaatko vähän?
"Posti kulkee kun Kusti polkee."
Fiend_

Morze kirjoitti:
Fiend_ kirjoitti:
Avaatko vähän?
"Posti kulkee kun Kusti polkee."
Kiitos.
GreenOwl2

Viesti Kirjoittaja GreenOwl2 »

Mukana
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”