Semmosen tempun vois kyllä tehä, että sunnuntai aamuna pistetään pöydät uusiks, niin meidän ei tarvi pelata samoilla pöydillä kahta kertaa.

Antilla on mun lappunen, mutta päästä sanoisin, että pikkasen yli 700 oli mulla victorypointteja.Der Dexter kirjoitti:Miten meni tiebreakkerit, siis pinnat, sulla oli 790 ja antilla oli 680-ish, mutta oliko takana olevilla minkäkokoisia potteja, vai laskeeko ne luontaisesti sijojen mukana, koska usein tapoilla saa parempaa tulosta pöydällä (doh!)
toki jos kukaan ei palauttanut niitä lappuja, ei ole dataa saatavilla.
Mä lasken huomenna noista lapuista mitä mulle tuli mukaan.Der Dexter kirjoitti:Miten meni tiebreakkerit, siis pinnat, sulla oli 790 ja antilla oli 680-ish, mutta oliko takana olevilla minkäkokoisia potteja, vai laskeeko ne luontaisesti sijojen mukana, koska usein tapoilla saa parempaa tulosta pöydällä (doh!)
toki jos kukaan ei palauttanut niitä lappuja, ei ole dataa saatavilla.
Lopputuloksen kannalta sillä ei onneks olis ollut merkitystä. Vaikka olisit saanut sen viimeisen antennin, olisin mennyt tasoihin Antin kanssa ja voittanut victory pointeilla. Sun sijotus ei olis noussu.jamovoima kirjoitti:Martial artsista tuli mieleeni, että asawiralla on kanssa stealth. Elis itä ei välttämättä olisi voinut hakkeroida siinä vikassa antennisyöksyssä. En nyt ihan tarkkaan muista sitä tilannetta, näkikö se zoey sinne ylös. Mutta meni nyt miten meni.
Dr. Icchan kirjoitti:Lopputuloksen kannalta sillä ei onneks olis ollut merkitystä. Vaikka olisit saanut sen viimeisen antennin, olisin mennyt tasoihin Antin kanssa ja voittanut victory pointeilla. Sun sijotus ei olis noussu.jamovoima kirjoitti:Martial artsista tuli mieleeni, että asawiralla on kanssa stealth. Elis itä ei välttämättä olisi voinut hakkeroida siinä vikassa antennisyöksyssä. En nyt ihan tarkkaan muista sitä tilannetta, näkikö se zoey sinne ylös. Mutta meni nyt miten meni.