Rankingit + WM/H
- Cor Leonis
Re: Rankingit + WM/H
Ai joo, ja sit joku tämmönenkin vallanvaihdos. Mut kyl meillä kaikilla on kuitenkin ensisijaisesti se CoC mielessä.Cor Leonis kirjoitti:#suomenparascryx
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
#teroeiooparasmissään
#loveu
#loveu
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Top3 faktiot (voittoprosentilla viimeisen 12kk aikana):
1. Cryx 59,9%
2. Circle 57,3%
3. Trollbloods 56,7%
Ainoana edes vähän lähellä Khador (53,2%). Myös Cygnar (50,5%) juuri ja juuri yli 50:n voittoprosentissa. Muut sitten ei.
1. Cryx 59,9%
2. Circle 57,3%
3. Trollbloods 56,7%
Ainoana edes vähän lähellä Khador (53,2%). Myös Cygnar (50,5%) juuri ja juuri yli 50:n voittoprosentissa. Muut sitten ei.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Viime viikonloppu oli myös peikkojen ensimmäinen turnausvoitto Suomessa. #trollsOP
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Rankingiin päivitetty muutama Vaasalainen turnaus, minkä ansiosta muutama kaveri hypähti ihan urakalla. :)
Pelaajarankingiin päivitetty Kouvolan turnaus:
http://www.nopat.fi/8-rankings/#wmhrankings
Kun me muut oltiin nyyppäilemässä Smogconissa, Kouvolassa nostettiin ahkerasti mm. Kalluksen (viikonloppuna 4-0) Ja Graylen (2-0) statseja.
Kallus on nyt (tietysti!) Suomen kolmanneksi paras caster. Grayle on Suomen turnauksissa vielä voittamaton.
Lisäksi joku isohko turnaus vanhentui rankingpisteissä joten pelaajarankingissäkin tapahtui liikettä.
http://www.nopat.fi/8-rankings/#wmhrankings
Kun me muut oltiin nyyppäilemässä Smogconissa, Kouvolassa nostettiin ahkerasti mm. Kalluksen (viikonloppuna 4-0) Ja Graylen (2-0) statseja.
Kallus on nyt (tietysti!) Suomen kolmanneksi paras caster. Grayle on Suomen turnauksissa vielä voittamaton.
Lisäksi joku isohko turnaus vanhentui rankingpisteissä joten pelaajarankingissäkin tapahtui liikettä.
Sija 64!! Olen niiiiiin hyvä tässä pelissä.
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
- GreenMeanie
Joonas ja Pauli vaan kiitää tuol rankingis.petskules kirjoitti:Pelaajarankingiin päivitetty Kouvolan turnaus
Onks Mika siistii ku 65% Ruotsin väestöstki on sun yläpuolel?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Sil ett pärjää ulkomaan turnauksis ja feidaa kotimaan turnaukset ei kyl pal heru Suomen rankingpistei, ett ylläri sinänsä.Swordie kirjoitti:Sija 64!! Olen niiiiiin hyvä tässä pelissä.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Älähän nyt, kyllähän Mika pelasi yhden turnauksen viimekin vuonna. Ilmoittautui toki 23:een (sekin tieto löytyi rankingistä).TheEmu kirjoitti:Sil ett pärjää ulkomaan turnauksis ja feidaa kotimaan turnaukset ei kyl pal heru Suomen rankingpistei, ett ylläri sinänsä.Swordie kirjoitti:Sija 64!! Olen niiiiiin hyvä tässä pelissä.
Meillä on muuten ihan asiaan liittymättä paikka auki meidän fanatiimissä. Tällä hetkellä pidetään placeholderina siinä yhtä Nousiaislaista, mut viime vuoden tilastojen perusteella paikka vapautuu 22/23, eli 95,6 % todennäköisyydellä.
Lainaat Chromeoolle cryxiä ni eiköhä tiimi täyty. Sehä jo viime fanassa huuteli paikkaavansa mynistä :)petskules kirjoitti:Meillä on muuten ihan asiaan liittymättä paikka auki meidän fanatiimissä. Tällä hetkellä pidetään placeholderina siinä yhtä Nousiaislaista, mut viime vuoden tilastojen perusteella paikka vapautuu 22/23, eli 95,6 % todennäköisyydellä.
Fanavapaa taas pyydetty ja lupa myönnetty, mut välitön feidi jos juho olis tulossa.
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
- Cor Leonis
Vuodessa rankkaamattomasta seitsemänneks, ei tää figuilu kai ihan huonosti ole mennyt, nyt kun vielä lopettais finaaleissa häviämisen.
Pora on miehen sielu.
- GreenMeanie
Ja kaiken lisäks viel vaatimaton!Cor Leonis kirjoitti:Vuodessa rankkaamattomasta seitsemänneks, ei tää figuilu kai ihan huonosti ole mennyt, nyt kun vielä lopettais finaaleissa häviämisen.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
- The Captain
- Valvoja
Vaatimattomuus on niille, joilla on syytä olla vaatimaton.GreenMeanie kirjoitti: Ja kaiken lisäks viel vaatimaton!
Nimim. Rankingin mukaan olen parempi kuin Rickard. Vähänkö olen hyvä tässä pelissä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ranking päivitetty (myös Caster- ja Faktiorankingin osalta!)
Suuria muutoksia odotetusti pelaajarankingeihin, mm. uusi Suomen paras pelaaja.
Suomen paras casteri on tietysti pCaine!
Ja Suomen parhaaksi merkkipelaajaksi nousin Juhon aika-arvon myötä vähentyvien turnauspisteiden ansiosta kahdenkymmenen pisteen marginaalilla minä. Buahhahhahhaaa! (Täysin odotettu tulos..)
Suuria muutoksia odotetusti pelaajarankingeihin, mm. uusi Suomen paras pelaaja.
Suomen paras casteri on tietysti pCaine!
Ja Suomen parhaaksi merkkipelaajaksi nousin Juhon aika-arvon myötä vähentyvien turnauspisteiden ansiosta kahdenkymmenen pisteen marginaalilla minä. Buahhahhahhaaa! (Täysin odotettu tulos..)
- Cor Leonis
En ole enää suomen paras cryx pelaaja, mut toisaalt oon kaikista paras minion pelaaja, ou jee. Minionit on nyt myös virallisesti kaikista vahvin faktio (60,7%) ja Arkadius nousi top 10 cästereihin kärkkymään pCainen titteliä. POSSUT OP!
Pora on miehen sielu.
Pyynnöstä faktioiden TOP4 -sijoitukset pisteineen (en jaksa formatoida hienommin):
Circle of Orboros
Pelaaja Pisteet
Teemu Aro 7550
Tero Särkijärvi 7452
Janne Mikkola 6327
Samu Järvinen 5373
Convergence of Cyriss
Pelaaja Pisteet
Mikael Kuivalainen 2269
Teppo Aro 774
Aleksi Koskinen 700
Ville Kylmänen 622
Cryx
Pelaaja Pisteet
Olli Reunanen 7455
Pauli Lehtoranta 6781
Tero Särkijärvi 6278
Sami Suikki 6156
Cygnar
Pelaaja Pisteet
Jaakko Uusitupa 8238
Teppo Aro 6144
Eetu Jokinen 3929
Per Nilsson-Sandin 3109
Khador
Pelaaja Pisteet
Tatu Purhonen 7858
Toni Åfelt 5754
Antti Rauti 3665
Marko Eerola 1884
Legion of Everblight
Pelaaja Pisteet
Mikko Heinola 6236
Fredrik Söderman 4683
Hermanni Raatevaara 4534
Ilari Väkiparta 4171
Mercenaries
Pelaaja Pisteet
Tero Särkijärvi 2940
Juho Auer 2920
Sami Suikki 2429
Chisse Berg 1665
Minions
Pelaaja Pisteet
Pauli Lehtoranta 5282
Matias Väätäinen 4695
H-P Henttonen 2092
Arto Lampila 1771
Circle of Orboros
Pelaaja Pisteet
Teemu Aro 7550
Tero Särkijärvi 7452
Janne Mikkola 6327
Samu Järvinen 5373
Convergence of Cyriss
Pelaaja Pisteet
Mikael Kuivalainen 2269
Teppo Aro 774
Aleksi Koskinen 700
Ville Kylmänen 622
Cryx
Pelaaja Pisteet
Olli Reunanen 7455
Pauli Lehtoranta 6781
Tero Särkijärvi 6278
Sami Suikki 6156
Cygnar
Pelaaja Pisteet
Jaakko Uusitupa 8238
Teppo Aro 6144
Eetu Jokinen 3929
Per Nilsson-Sandin 3109
Khador
Pelaaja Pisteet
Tatu Purhonen 7858
Toni Åfelt 5754
Antti Rauti 3665
Marko Eerola 1884
Legion of Everblight
Pelaaja Pisteet
Mikko Heinola 6236
Fredrik Söderman 4683
Hermanni Raatevaara 4534
Ilari Väkiparta 4171
Mercenaries
Pelaaja Pisteet
Tero Särkijärvi 2940
Juho Auer 2920
Sami Suikki 2429
Chisse Berg 1665
Minions
Pelaaja Pisteet
Pauli Lehtoranta 5282
Matias Väätäinen 4695
H-P Henttonen 2092
Arto Lampila 1771