Celebdae kirjoitti:Kertokaa nyt taustatietona kuinka moni pelasi Fanaticissa ADR:ää. Entä kuinka moni olisi tulossa pelaamaan ADR:ää vaikka nyt tohon Teron Mika-turnaukseen? Onko näille kaikille täysin poissuljettu ajatus kokeilla jotain muuta? Ainakin omaan silmään toi Suomen ADR tarjoaa huomattavasti enemmän mahdollisuuksia sen käyttöön kaikki faktiot mukaanlukien, vaikka mahdollisesti pari yksittäistä faktiota (ainakin joidenkin yksittäisten pelaajien osalta) voi saada vähän huonommat lelut käyttöön.
Minä pelasin ja olisin tullut pelaamaan Barnabas/Arkadiusta jos olis normi ADR käytössä, suomi ADR ei kiinnosta mun kolmella faktiolla (legioona/cryx/minions) pätkän vertaa. Jouduin kylläkin feidaamaan työsyistä enkä tuon ADR perusteella, olisin sitli tullut mukaan siis, mutta sit ilman ADR kun on Suomi ADR käytössä. Ja mun mielipide on kyllä päinvastainen sun omaas useamman faktionin mahdollistamisesta.
petskules kirjoitti:Mun mielestä on aika hakemista et jos jollain mielivaltaisella listalla castereita saa jotain tiettyä etua, se kusee pelaajien suunnitelmia ja listoja ja turnausta ja kaataa maailman. Jos oon tehny niin paskan listan, ettei kukaan halua käyttää sitä, niin turnaus on käytännössä normisteamroller. Ja jos 10% pelaajista käyttää sitä, niin se vaikuttaa lähinnä niihin pelaajiin.
Voin ihan henkilökohtaisella kokemuksella sanoa ADR:n olleen suuri syy mun 5-0 tilastoon Fanatikissa, se ei oo mitenkään triviaali etu. Mainittakoon esimerkiksi Axis theme force missä swappasin tupla slaughterhousesit sisään, Empun retri ja sun body & soul mihin otin sacral vaultin mukaan. Kaikki noi matsit oli triviaalisti plussan puolella sen jälkeen. Perinteisellä nature of the beast / Maelok listalla oisin pelannu paljon huonompia matseja. On tää nyt varmaan käyny jo jokaiselle selväks täs vaiheessä, että mulla on oma lehmä ojassa, siks mä täällä huutelen.
petskules kirjoitti:Enemmän tosiaan toi pelkkien tierien vaatiminen rajoittaa pelaajakuntaa, olkoon SR:n mukainen tai ei.
Tää on ihan totta, mutta Kouvola nyt ei muutenkaan mikään sykkivä masiinan metakeskus ole. Jos tää turnaus ei saa kannatusta niin järkkään ens kerralla jotain normaalimpaa tai jätän järkkäämättä. Mun tavotteena onkin ollut antaa jotain vähän kasuaalimpaa vaihtoehtoa ja ylipäänsä edistää masiinan pelaamist lähialueilla (vaikkakin melko tuloksetta). Mun käsityksen mukaan Masters ois tarkotus olla se kilpailullisempi sääntösetti ja Suomi ADR vaikuttaa mun mielestä vähän enemmän läppäsetiltä.
petskules kirjoitti:Mut tarkoitus oli tehdä jotain hauskaa ja kokeiluluontoista, jos se ei jotain miellytä, sille ei oikein voi mitään. Mieluummin mä sit jatkossa jätän panostamisen minimiin kuin otan dakkaa siitä hyvästä. Vaikka onhan se toki kivaa mitä randomeimmista syistä mut nyt ollaan dakkaamassa tosi jännin perustein.
En mä sua henk.kohtasesti oo naulaamassa ristille, kiva kun viitit yrittää tehä jotain siistiä. Mun mielestä tää sääntösetti vaan on huonompi kuin alkuperänen ja virallinen. Nähdään sitten Mika Ketola turnauksen jälkeen dataa miten kansan syvät rivit ottaa sen vastaan, saatan olla ihan väärässäkin.
Pora on miehen sielu.