En ole pitänyt kirjaa, mutta olet pelannut kolme peliä, joten sun heroilla pitäisi olla kaikilla +3 xp. Sitten OOA iskut, jos sellaisia olet tehnyt ja viime pelistä sait wyrdstone countereista xp:tä.Barricade kirjoitti:Saattaa johtua mun muistihäiriöstäki, mutta mun herojen kokemuspisteissä mättää jokin. Oon pelannu kolme peliä: skirmish Teziä vastaan, mummy syrjaa vastaan ja se wyrdstone counterien kanssa talon puolustaminen sua vastaan. Näistä mä oon merkannu pelien aikana kirjoitettujen muistiinpanojen pohjalta heroille expaa:
Chief +6 (sis yhden voiton, 2 counteria ja ainaki 2 tappoa)
Shaman +6 (sis yhden tapon ja 2 counteria)
Bestigor +4 (sis muumion löytämisen, 3 tappoa)
Bestigor +3 (en muista, varmaan tapoista koska mä yritän keräillä niitä bestigoreille)
Centigor +4 (ainaki 3 tappoa)
Kysymys kuuluu, miten mun shamaanilla on noin paljon expaa verrattuna muihin? En mä varmaan turhasta ole sille expaa merkkaillut, mutta oonko vain unohtanu merkitä muille jotain. Shamaanilta puuttuu nimittäin 1 advanceki jos kaikki muu on oikein.
Syrjan kanssa pohdittiin tätä 40k:n äärellä ja se epäili että mun sankareilta puuttuu selviytymisexpat.
Kunkin heron tappojen määrää en pysty kyllä mitenkään muistamaan, mutta shamaanilla on mielestäni vain 1 (tomb guard).
EDIT: Kännykällä runoilua ...
Eli ihan oikein olet merkannut shamaanin. 3 peliä + 1 OOA +2 counteria = 6. Sahamin aloitus xp on 11 joten pitäisi olla 17 ja 4 ja 17 tasoista saa levelin. Eli kaksi advanced rollia pitäisi olla. Voit vaikka heittää tuon levelin sitten seuraavan pelin alussa.
Selviytynis xp:tä saa vaikka hero / hencmen ryhmä joutuisi OOA taistelussa, kunhan ei kuole kokonaan pois.
Hencmenit ei saa yleensä OOA:Sta xp:tä. Herot voi saada. Riippuu tehtävästä. Sulta on varmaan jäänyt ehkä noita selviytymis xp:tä pois tai sun hencmenit on teilannut vihollisia eikä herot.
Vaikea sanoa koska en ole nyt ihan varma kuka teilasi mun kääpiöitä. Tais olla tuo centigor. Joten, jos sillä on 3 tappoa(OOA) +3 peliä niin pitäisi olla vähintään 6 xp:tä eikä neljä.
En nyt pysty ihan varmasti varmistamaan kuka nyt teilasi niitä mun kääpiöitä pois. Siinä jotain häsää oli ja varmasti joku sai xp:tä.
Laitat vähintään sen 3xp kaikille peleistä ja tapot ton mukaan mitä oot listannut. Ellei jollain ole asiaan mitään vastaan. En usko, että kovin menee metsään, kun multa putos 4 ukkoa OOA viime pelissä sua vastaan.