"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mordheim 2015: Kirottu kaupunki -kampanja

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Sergeant

Re: Mordheim 2015: Kirottu kaupunki -kampanja

Viesti Kirjoittaja Sergeant »

Barricade kirjoitti:Saattaa johtua mun muistihäiriöstäki, mutta mun herojen kokemuspisteissä mättää jokin. Oon pelannu kolme peliä: skirmish Teziä vastaan, mummy syrjaa vastaan ja se wyrdstone counterien kanssa talon puolustaminen sua vastaan. Näistä mä oon merkannu pelien aikana kirjoitettujen muistiinpanojen pohjalta heroille expaa:
Chief +6 (sis yhden voiton, 2 counteria ja ainaki 2 tappoa)
Shaman +6 (sis yhden tapon ja 2 counteria)
Bestigor +4 (sis muumion löytämisen, 3 tappoa)
Bestigor +3 (en muista, varmaan tapoista koska mä yritän keräillä niitä bestigoreille)
Centigor +4 (ainaki 3 tappoa)
Kysymys kuuluu, miten mun shamaanilla on noin paljon expaa verrattuna muihin? En mä varmaan turhasta ole sille expaa merkkaillut, mutta oonko vain unohtanu merkitä muille jotain. Shamaanilta puuttuu nimittäin 1 advanceki jos kaikki muu on oikein.
Syrjan kanssa pohdittiin tätä 40k:n äärellä ja se epäili että mun sankareilta puuttuu selviytymisexpat.
Kunkin heron tappojen määrää en pysty kyllä mitenkään muistamaan, mutta shamaanilla on mielestäni vain 1 (tomb guard).

EDIT: Kännykällä runoilua ...
En ole pitänyt kirjaa, mutta olet pelannut kolme peliä, joten sun heroilla pitäisi olla kaikilla +3 xp. Sitten OOA iskut, jos sellaisia olet tehnyt ja viime pelistä sait wyrdstone countereista xp:tä.

Eli ihan oikein olet merkannut shamaanin. 3 peliä + 1 OOA +2 counteria = 6. Sahamin aloitus xp on 11 joten pitäisi olla 17 ja 4 ja 17 tasoista saa levelin. Eli kaksi advanced rollia pitäisi olla. Voit vaikka heittää tuon levelin sitten seuraavan pelin alussa.

Selviytynis xp:tä saa vaikka hero / hencmen ryhmä joutuisi OOA taistelussa, kunhan ei kuole kokonaan pois.

Hencmenit ei saa yleensä OOA:Sta xp:tä. Herot voi saada. Riippuu tehtävästä. Sulta on varmaan jäänyt ehkä noita selviytymis xp:tä pois tai sun hencmenit on teilannut vihollisia eikä herot.

Vaikea sanoa koska en ole nyt ihan varma kuka teilasi mun kääpiöitä. Tais olla tuo centigor. Joten, jos sillä on 3 tappoa(OOA) +3 peliä niin pitäisi olla vähintään 6 xp:tä eikä neljä.

En nyt pysty ihan varmasti varmistamaan kuka nyt teilasi niitä mun kääpiöitä pois. Siinä jotain häsää oli ja varmasti joku sai xp:tä.

Laitat vähintään sen 3xp kaikille peleistä ja tapot ton mukaan mitä oot listannut. Ellei jollain ole asiaan mitään vastaan. En usko, että kovin menee metsään, kun multa putos 4 ukkoa OOA viime pelissä sua vastaan.
Sergeant

Marraskuu kirjoitti:Hienoa settiä! Hauska nähdä, että saitte kunnon Mordheim-kampanjan täyteen vauhtiin.
Kiitos kommentista!

Hei pelaajat!

En muista yhtään mitä satuilin viimeksi, mutta rentoudun tämän illan lukemalla tarinoitanne ja jatkamme aamulla Mordheimin parissa... Tulkaahan siinä 10.00-10.30 aikaan niin pääsee harkkari pelaamaan. Laitan kahvit silloin tulille. Valmistautukaa sillai, että kykenette pelamaanaa tarvittaessa kaksi peliä. Yritän itse selvitä ylös myös siksi!

Samoin joku pääsee antamaan tulikasteen uudelle pelipöydälle...
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

En tosiaan tiiä viel varmaks pääsenkö. Laitan viestiä/soittelen, kun päivällä heräilen. Katotaan mikä tilanne sit on ja mitä kello on. Tarvii kuitenkin mennä myös seuraavaks yöks töihin
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Sergeant

syrja kirjoitti:En tosiaan tiiä viel varmaks pääsenkö. Laitan viestiä/soittelen, kun päivällä heräilen. Katotaan mikä tilanne sit on ja mitä kello on. Tarvii kuitenkin mennä myös seuraavaks yöks töihin
Juu soittele kun kerkiät. Ei mitään kiirettä ja katsotaan silloin mikä tilanne on.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Joo mun osallistumiselle tänä päivänä kävi vähän heikosti. Heräsin jo myöhässä siihen, että avokki kertoi vanhempiensa olevan tulossa piakkoin kylään. Ei siinä auttanut kun siivoilla parin edellispäivän pelisettien jälkiä ja muutenkin. Jäi sitten pelailut välistä.
Kalat meni kotio...
Sergeant

Hear me! Hear Me! Mordheimissa kuului tänään laukauksia ja kuolleiden korinaa silakkatorilla.

Kuva
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Jumaleisson et tosta pöydästä tuli siisti!!! Epäilyttää jo et kehtaako siihen päälle laittaa omia siskoja enää lainkaan :D On huikee pöytä nyt
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
harkkari

Joo on kyllä komea! Toivottavasti pääsisi seuraavalla kerralla edes messiin. Vaikka tää alkava viikko vaikuttaa sangen huonolta jo ropeconinkin takia.
Kalat meni kotio...
Sergeant

Keskiviikko 13.5 suunnitelmissa. Klo 18 aloitus. Tai vaikka hiukan aikaisemmin. Kuka pääsee?
harkkari

Vasta joskus klo 23.00 onnistuisi ja silloinkin vähän myöhä taitaa olla.
Kalat meni kotio...
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Okei nyt alkaa maasto taas pyörryttää toi uusi katukivetys parantaa ilmettä ihan uudelle tasolle.
Sergeant

Perjantai 15 päivä? Klo 18 aloitus?
harkkari

Viikonloppuna alkaa ropecon :) Eli se on kokonaan poissa laskuista ainakin multa ja syrjältä.
Kalat meni kotio...
Sergeant

Huomio!

Keskiviikko 13. päivä tai torstai 14. Päivä peliä alkaen klo 17-18.

Laittakaa viestiä asap, niin tiedän kumpana päivänä järkkään peliä.

Lähinnä Harkkarin ja Jeijon pitäisi päästä pelaamaan toinen peli. Mahdollisesti voi tulla sitten muitakin vastuksia.
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Torstai toimii mulle paremmin. Keskiviikkona pelailemassa 17 aikaan pelikaupalla 40k:ta, joten vähän vaikeampi sieltä sit tulla järkevään aikaan.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

Kumpi vaan onnistuu, torstai olis parempi.

Ja viikonloppu passaa kans.
Make love, not peace.
harkkari

Mulla on tosiaan ihan perhanasta tää viikko. Työpaikan risteily tiistaina, iltavuoro ke ja to, perjantaina ropeconiin. Eli oikeastaan koko viikko ihan no can doota myyn.
Kalat meni kotio...
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Kaipa mä sitten pelaan jotain muuta vähemmän kehittynyttä vastustajaa vastaan jos ei onnistu?
Soi viulu
harkkari

Juu ei mun takia tarvi stallailla. Saan sitten extra expaa isommista vastustajista :)
Kalat meni kotio...
Sergeant

Ok. Pelataan torstaina aloitus siinä klo 17-18.

Jeijolle arvotaan vastustajaksi, joku joka on pelannut vasta kaksi peliä.

1. pelipöytä: Jeijo VS Ookami_Tez / syrja

Toiselle pöydälle arvotaan sitten paikalla olijoista vastukset. Samoin sitten seuraavat pelit jos aikaa riittää. Eli varautukaa, niin että voitte pelata kaksi peliä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”