Poista
-
baretul
Kaiken a ja o on nimenomaan toi mithril ennen kultaa. Itse olen vetänyt ne pari kerrosta kultaa hiukan ohuempina kerroksina, vähän niinkuin washeina, niin että mithriliä jää juuri sopivasti vain korkeimpiin kohtiin. Sen jälkeen vain wash ruskealla (mä olen itse asiassa laimentanut sitä ruskeaa ja lisännyt tipan W&N flow improveria)
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
baretul
-
baretul
-
maddog
Jahas, tuli neuvo hyvään aikaan. Aamulla rupesin kullittelemaan (hyi rumasana
) mun Torquemada (vai mikä ihme se oli) Coeteazin armoria. Pitää pistää siihen ekan kerroksen päälle mitriliä, jos vaikka onnistuis paremmin.
Itse olen huomannut että Chestnut Ink toimii paremmin kuin Brown ink, ohan ne aika saman sävyiset, mutta omaan silmään tsestnat toimii paremmin.
Itse olen huomannut että Chestnut Ink toimii paremmin kuin Brown ink, ohan ne aika saman sävyiset, mutta omaan silmään tsestnat toimii paremmin.
-
maddog
-
maddog
Jes! Tässä olen maalaillut lizardmanien kultaosia, ja kokeilin huvikseni VJ:n metodia koska oma näytti vähän laimealta.
Tulos oli loistava. Kun laittaa mithril pohjan ja siihen päälle sitten kultaa, niin lopputuloksena on todella hohtava kulta joka näyttää upealle. (siis ruskean inkin jälkeen)
Kiitoksia VJ. -Kyllä se Maddogkin joskus älyää toisten neuvoja noudattaa!
Tulos oli loistava. Kun laittaa mithril pohjan ja siihen päälle sitten kultaa, niin lopputuloksena on todella hohtava kulta joka näyttää upealle. (siis ruskean inkin jälkeen)
Kiitoksia VJ. -Kyllä se Maddogkin joskus älyää toisten neuvoja noudattaa!