"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Poista

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
maddog

Poista

Viesti Kirjoittaja maddog »

poista
Viimeksi muokannut maddog, To 09.10.2003 11:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Jos hilemaaleilla maalaan niin laitan ekaks shining goldin sittes chestnut inkin ja linet black inkillä sittes maalaan siihe shining goldin päälle kaikkiin kohoamiin ja alas osotavat osat jätän tummemmaks. Joskus maalaan vielä burnished goldin highlighteks toho.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Kaiken a ja o on nimenomaan toi mithril ennen kultaa. Itse olen vetänyt ne pari kerrosta kultaa hiukan ohuempina kerroksina, vähän niinkuin washeina, niin että mithriliä jää juuri sopivasti vain korkeimpiin kohtiin. Sen jälkeen vain wash ruskealla (mä olen itse asiassa laimentanut sitä ruskeaa ja lisännyt tipan W&N flow improveria)
And they wonder how he dealt with stress so well..
baretul

Ai jooh noh se o kyllä hyvä pohja toho. koska musta ei oikee pelaa shining goldin kanssa tai minkään näin kirkkaan hilemaalin kohalla.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Mithril peittää mitä vaan ohuena kerroksena ja lisäksi se tuntuu lisäävän päälle laitettavan kullan kiiltoa.
And they wonder how he dealt with stress so well..
baretul

oukkei varmaa toi mättäs siinä mun elffissä ku sen miekan kulta meni sellaseks mössöks, tosin seki hahmo maalattu 2-3 vuotta sitte.
maddog

Tuo VJ:n tapa kuulostaa hyvältä, nimittäin varmaan antaa mithrilillä pehmeämmän highlightin kuin brushaaminen jälkeenpäin. Täytyy joskus kokeilla...
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Posliinimaaleilla vois joskus kokeilla maalata kultaa. käsittääkseni se vaan vaatii pysyäkseen jonkun polttamisen tms. figut ei varmaan kestäis kovin korkeeta lämpötilaa, mutta onhan niitä maaleja johon on sekoitettu oikeita kulta-aineksia. ne sit maksaakin..
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Jahas, tuli neuvo hyvään aikaan. Aamulla rupesin kullittelemaan (hyi rumasana ;)) mun Torquemada (vai mikä ihme se oli) Coeteazin armoria. Pitää pistää siihen ekan kerroksen päälle mitriliä, jos vaikka onnistuis paremmin.

Itse olen huomannut että Chestnut Ink toimii paremmin kuin Brown ink, ohan ne aika saman sävyiset, mutta omaan silmään tsestnat toimii paremmin.
_mursu

Viesti Kirjoittaja _mursu »

Shining gold, ja Flesh wash päälle.

Suosin yksinkertaista ja nopeaa.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Oliskohan mahdollista nähdä jossain vaiheessa vaikka step-by-step kuvat noista vähän monimutkaisemmista tavoista tai vähintäänkin lopputuloksen kuva? Valaisisi hiukan millaiseen tulokseen tuolla pääsee.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
maddog

brown antaa syvemmät varjot... toki kannattaa syvimmät uurteet käydä läpi vaikka mustan ja punaisen inkin seoksella, lining tyyliin. lisää erottuvuutta.
maddog

Jes! Tässä olen maalaillut lizardmanien kultaosia, ja kokeilin huvikseni VJ:n metodia koska oma näytti vähän laimealta.

Tulos oli loistava. Kun laittaa mithril pohjan ja siihen päälle sitten kultaa, niin lopputuloksena on todella hohtava kulta joka näyttää upealle. (siis ruskean inkin jälkeen)

Kiitoksia VJ. -Kyllä se Maddogkin joskus älyää toisten neuvoja noudattaa!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”