Hitonko väliä sillä on jos 40 ihmisen turnauksessa on noin 10 eldar-pelaajaa, joista puolella on 1 tai 2 wk:ta.
https://docs.google.com/document/d/1K9U ... edit?pli=1
Äkkiä laskettuna 1 tai 2 wraith knightiä oli viidessä armeijassa. pelaajia oli 44. Hirveetä on joo. Eldareita ilman WK:ta oli kans enemmän kuin 1. Kauhee epidemia on ollut. Samassa turneessa oli myös forge sallitu, aika harvassa sitä oli. Nopeasti katsottuna top-10 listoissa forge loisti poissa olollaan.
Reilukerho 2015 GT:ssä Tampereella oli 1 ainoa WK yhdellä eldar pelaajalla jos en väärin muista. Forge oli sallittu, juuri kukaan ei ottanut. Ei forgea palkintosijalla.
shiwan kirjoitti:Oskari kirjoitti:
Olisi shiwan hienoa jos sää oikeesti raportoisit tänne noi pelit missä hirveet juustot tuhoo sut ihan täysin, niin me muut voitas vähän katsella ja mun ainakin tekis mieli ihan replikoida näitä matseja. Postaa nyt ainakin näitä kamalia juustolistoja jolla sut on hakattu maan rakoon.
Monesti auttaa kun lukee toisten vastaukset. Kommentoin tähänkin jo jotain.
Katoin pari sivua taakse päin, yhtäkään armeijalistaa ei löytynyt. Nyt oikeesti, millä listalla hävitään peli automaattisesti ja mitä listaa vastaan? Postaa nyt oikeesti ne listat. Muuten en usko.
Onko kukaan oikeesti nähnyt jossain random pelikerhoissa jotain forge sikailua tai 5 wk:ta tms?
shiwan kirjoitti:
Olennaista on vain se kuinka moni tuo rikkinäisiä yksiköitä peliin silloinkin kun se ei ole "välttämätöntä". Käytännössä lähes jokainen.
Ja onko sulla tästäkään mitään dataa? Montako peliä olet pelannut viimeisen vuoden aikana. Mitä kaikkee rikkinäistä oli? Nyt oli ihan uskomattoman kökkö yleistys.
Sun kannattaa oikeesti vaihtaa peliseuraa tai muuttaa omaa asennettasi jos lähes jokainen sun pelikavereista/randomeista joita vastaan pelaat tuo rikkinäisiä yksiköitä peliin koko ajan. Mää voisin pelaa suo vastaan, saisit tehdä mulle listan ihan vapaasti, hyllystä löytyy kaikkia chaos daemons yksiköitä. Tosin ei se varmaan kävis, kun demonit on rikkinäisiä koko armeija. :D
Kirjoita tänne ihan oikeesti. Minkälaisia listoja mikäkin armeija saisi sun mielestä pelata, niin että ei olisi liian rikkinäisiä. Mää luulen että aika moni muukin täällä haluaa nähdä sun esimerkin listasta joka on balanssissa.