Nalagin boyzeja SoC-kampanjasta. Kiitti vaan kaikille jotka mulle jotain vanhoja ukkoja kauppas, nyt ei taida vähään aikaan lisää tarvita
Nalag Wuzgrib's raising warband
Nalag Wuzgrib's raising warband
http://www.kolumbus.fi/jouko.koskinen/tupezz/
Nalagin boyzeja SoC-kampanjasta. Kiitti vaan kaikille jotka mulle jotain vanhoja ukkoja kauppas, nyt ei taida vähään aikaan lisää tarvita
.
Viimeksi muokannut Tupets, Pe 25.07.2003 01:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
maddog
Mahtavaa työtä!
Oletko tosiaan itse maalaanut nuo? Uskomatonta! Jos vain mahdollista, ottaisin mielelläni vastaan maalausvinkkejä... 
"Don't put anything in our ears."
Kiitos kommenteista. Mun maalaamia ovat.
Noi on tehty värittämällä ensin nopeasti perusvärit paikalleen ihoa ja mustia pintoja lukuun ottamatta, inkkaamalla kauttaaltaan chestnut inkillä ja lopuksi maalaamalla iho, korostusvärit sekä mustat osat. Vähän kaavamaista ehkä, mutta ihan mukavaa touhua.
Lopulliseen 1850 pisteen versioon tulee vielä pari trukkia sekä buggyä lisää. 700 pojon poppooseen ei oikein vielä mahtunut. Summer of Chaokseen noita siis teen.
Halpa armeija nämä örkit ovat olleet. Tuon 700pts horden hinta pyörinee siinä 30e:n paikkeilla
. Suurkiitos vaan kaikille jotka ovat mulle jotain örkkikamaa myyneet/antaneet/vaihtaneet.
Noi on tehty värittämällä ensin nopeasti perusvärit paikalleen ihoa ja mustia pintoja lukuun ottamatta, inkkaamalla kauttaaltaan chestnut inkillä ja lopuksi maalaamalla iho, korostusvärit sekä mustat osat. Vähän kaavamaista ehkä, mutta ihan mukavaa touhua.
Lopulliseen 1850 pisteen versioon tulee vielä pari trukkia sekä buggyä lisää. 700 pojon poppooseen ei oikein vielä mahtunut. Summer of Chaokseen noita siis teen.
Halpa armeija nämä örkit ovat olleet. Tuon 700pts horden hinta pyörinee siinä 30e:n paikkeilla
-
Andromedus
-
Andromedus
Kiitos.Andromedus kirjoitti:Todella kauniita, kauniimpia kuin örkit voi olla. Ainoa ongelma on warbossin koko, aika pieni. Muuten todella hienosti konvertoitu.
Tuo on vasta warbossin juniori-versio. Sitten kun se "kehittyy" nobista sotapomoksi, astuu lavalle 2nd editionin Ghazgull-modeli. Eipä tosin paljoa isompi sekään, mutta detailia ukossa sen verran riittää, että luulisi pomon virkaan sopivan.
Keskisormi oli itse asiassa konversoitu pystyyn jo silloin kun figun ostin. Kai ainoa juttu jonka joku muu on noille tehnyt.