"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nalag Wuzgrib's raising warband

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Tupets

Nalag Wuzgrib's raising warband

Viesti Kirjoittaja Tupets »

http://www.kolumbus.fi/jouko.koskinen/tupezz/

Nalagin boyzeja SoC-kampanjasta. Kiitti vaan kaikille jotka mulle jotain vanhoja ukkoja kauppas, nyt ei taida vähään aikaan lisää tarvita :).
Viimeksi muokannut Tupets, Pe 25.07.2003 01:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Todella kauniita, ja erinomaisesti maalattuja. VAnhat örkkifigut on tosi kivoja (nykyiset on liian vakavia...)
Vega

Viesti Kirjoittaja Vega »

nätin näköinen armeija varmasti hienon näköinen pöydällä sääli kun ei ole yhteiskuvaa (tosin ne näyttää aina paremmalta livenä pelipöydällä).
"Summon my army Lich"
EskoMorko

Viesti Kirjoittaja EskoMorko »

Todella hiaanoja!!! Noi vanhat örkit antaa ihan uutta väriä armeijaan. :D
Kharon^^

Mahtavaa työtä!

Viesti Kirjoittaja Kharon^^ »

Oletko tosiaan itse maalaanut nuo? Uskomatonta! Jos vain mahdollista, ottaisin mielelläni vastaan maalausvinkkejä... :)
"Don't put anything in our ears."
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Kharon^^ sanoikin jo minunkin mielipiteeni, lisää ajoneuvoja olisin örmöiltä odottanut :wink:
Tupets

Kiitos kommenteista. Mun maalaamia ovat.

Noi on tehty värittämällä ensin nopeasti perusvärit paikalleen ihoa ja mustia pintoja lukuun ottamatta, inkkaamalla kauttaaltaan chestnut inkillä ja lopuksi maalaamalla iho, korostusvärit sekä mustat osat. Vähän kaavamaista ehkä, mutta ihan mukavaa touhua.

Lopulliseen 1850 pisteen versioon tulee vielä pari trukkia sekä buggyä lisää. 700 pojon poppooseen ei oikein vielä mahtunut. Summer of Chaokseen noita siis teen.

Halpa armeija nämä örkit ovat olleet. Tuon 700pts horden hinta pyörinee siinä 30e:n paikkeilla :). Suurkiitos vaan kaikille jotka ovat mulle jotain örkkikamaa myyneet/antaneet/vaihtaneet.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Todella kauniita, kauniimpia kuin örkit voi olla. Ainoa ongelma on warbossin koko, aika pieni. Muuten todella hienosti konvertoitu.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Todella hieno tuo örkki joka näyttää keskisormea...ihan älyttömän hienoja. Rakastan konvertoituja armeijoita!
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Oho aika siistejä
Tupets

Andromedus kirjoitti:Todella kauniita, kauniimpia kuin örkit voi olla. Ainoa ongelma on warbossin koko, aika pieni. Muuten todella hienosti konvertoitu.
Kiitos.

Tuo on vasta warbossin juniori-versio. Sitten kun se "kehittyy" nobista sotapomoksi, astuu lavalle 2nd editionin Ghazgull-modeli. Eipä tosin paljoa isompi sekään, mutta detailia ukossa sen verran riittää, että luulisi pomon virkaan sopivan.

Keskisormi oli itse asiassa konversoitu pystyyn jo silloin kun figun ostin. Kai ainoa juttu jonka joku muu on noille tehnyt.
Tupets

Hihhei,

Pistin tonne nyt skannit melkeen kaikista lopuistakin nappuloista pienillä selityksillä varustettuna sekä pari noita Aten kameralla otettuja in action -räpsäytyksiä.

Saa antaa palautetta jos jostain kuvasta sattuu saamaan selvää.
Vega

Viesti Kirjoittaja Vega »

tosi hienoja on, noi warbugit näytti vaan niin oudoilta kun eivät olleet ite tehtyjä, niihin kun olisit jotain sälää ehtinyt laittaa niin olis viellä hienommat olleet. Vaikka tosi hienolta toi näyttää nytkin.
"Summon my army Lich"
®SaXsA®
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ®SaXsA® »

jos sul ois kiinnostusta nii mulla saattas olla noita 2nd editionin örkki figuja...
kun tappaa yhden on murhaaja, kun tapaa tuhat on valloittaja, kun tappaa kaikki on jumala.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”