6 edikka
6 edikka
onko 6 edikka sitten lopullinen edikka fb:ssä vai tekeekö ne sitten vielä seiskan? tämä on varmaan enimmäkseen mielipide -kysely, mutta kai jotain huhujakin on ilmassa...
sellaista olen jostain muistaakseni lukenut että tulee vielä lisää editioneita mutta ne olisivat enemmän pelkkää viilausta tän kutosen perussääntöihin.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Tottakai tulee uusia editioneja. Täytyyhän games-workshopin pitää itsensä kannattavana yrityksenä ja julkaista tietyn väliajoin uusia armeijakirjoja, pelejä, figuja, noppia, työkaluja. En usko että gw laittas 6th editionin jälkeen warhammer fantasy battlesin "jäihin". Onhan se käsittääkseni kuisteskin suosituin gw:n peli.
-
zakug_the_insane
Eikös tossa 40k:ssa ole helpommat säännöt..? ehkä sen takia suositumpiHirttoköysi kirjoitti:No jos pitkällä tähtäimellä otetaan (kauanko fb on julkastu jnejnenjnejnejenjenejnejnejenjen.) niin se on suositumpi, mutta tällä hetkellä olen esim. ircissä / portentissa / täällä? tavannut paljon enemmän 40k pelaajia primaryna kuin fb:tä.Swamphead kirjoitti:Näin minustakin...siis fantasy...
Innocence proves NOTHING...
- Cacodemoni
No jos 40k on suosituin niin FB on ainakin hyvä kakkonen. Kyllä GW varmasti uuden edikan tekee. Mua ainakin ihmetyttäis jos ne ei tekis. Kyllä ne saa siitä voittoa kun jokaisen olis ostettava uusi sääntökirja + armeijakirja + uusia figuja. Vaikka GW on suuri ja armelias ystävämme on se silti yritys, jonka päätehtävä on tehdä voittoa. Sääntö uudistuksista en tiedä ja nuo edelliset olivat vain omia arvailujani.
Voitit ehkä pisteissä, mutta moraalinen voitto on mun!
No toi aiheutti jo pientä hymyä suupieleeni =)
Golden throneen pitäisi kyllä laittaa sitten mr. Priestley.
Tietty uusi edition tulee, minua mietityttää eniten kuinka yhteensopivia army bookit tulevat olemaan. Voi vähän harmittaa WEtä/vastaavia, jos 6 kk kirjan ostosta on uusi ediitio edessä. Eikös joko 5th tai 4th editionin kanssa käynyt juuri niin?
Golden throneen pitäisi kyllä laittaa sitten mr. Priestley.
Tietty uusi edition tulee, minua mietityttää eniten kuinka yhteensopivia army bookit tulevat olemaan. Voi vähän harmittaa WEtä/vastaavia, jos 6 kk kirjan ostosta on uusi ediitio edessä. Eikös joko 5th tai 4th editionin kanssa käynyt juuri niin?
- Amazing Slug
GWltähän on tainnut tulla ihan d3-noppa jakolaskurajoitteisille. Kaipa heitäkin on sitten niin paljon että kannattaa. Artillery-nopan olemassaololle en kyllä keksi mitään hyvää syytä. Sama 40Kn sustained fire-noppien kanssa. Tietty jos nuo nopat on hiottu niin, että tietyt tulokset ovat todennäköisempiä (mitkähän..).
Mieluummiin ottaisin enemmän erisivuisia noppia kuin erilaisia d6tosia. Ei minulla ainakaan ole mennyt sormi suuhun niitten kanssa. 'Erikoisnopat' ovat kyllä jotain muuta kuin Dx (x={4,6,8,12,20}) sarja. Käytetään niitä tekniikan suomia mahdollisuuksia..
Mieluummiin ottaisin enemmän erisivuisia noppia kuin erilaisia d6tosia. Ei minulla ainakaan ole mennyt sormi suuhun niitten kanssa. 'Erikoisnopat' ovat kyllä jotain muuta kuin Dx (x={4,6,8,12,20}) sarja. Käytetään niitä tekniikan suomia mahdollisuuksia..