"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

6 edikka

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Decrepify
Viesti:

6 edikka

Viesti Kirjoittaja Decrepify »

onko 6 edikka sitten lopullinen edikka fb:ssä vai tekeekö ne sitten vielä seiskan? tämä on varmaan enimmäkseen mielipide -kysely, mutta kai jotain huhujakin on ilmassa...
Rutabaga
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Rutabaga »

sellaista olen jostain muistaakseni lukenut että tulee vielä lisää editioneita mutta ne olisivat enemmän pelkkää viilausta tän kutosen perussääntöihin.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
newbie

Viesti Kirjoittaja newbie »

mun mielestä olisin joatain lukenu, että tulee uusia edikoita, mutta kuten rutabaga jo sano ei niihin pitäis tulla mitään isompia muutoksia ainakaan figujen ulkonäköön
im the new kid in town so dont pick on me
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Kyllä varmaan joskus seitsemän vuoden kuluttua aletaan uusia figuja tekemään.
johannes
Valvoja

Viesti Kirjoittaja johannes »

Tottakai tulee uusia editioneja. Täytyyhän games-workshopin pitää itsensä kannattavana yrityksenä ja julkaista tietyn väliajoin uusia armeijakirjoja, pelejä, figuja, noppia, työkaluja. En usko että gw laittas 6th editionin jälkeen warhammer fantasy battlesin "jäihin". Onhan se käsittääkseni kuisteskin suosituin gw:n peli.
Decrepify
Viesti:

johannes kirjoitti: Onhan se käsittääkseni kuisteskin suosituin gw:n peli.
Musta tuntuu että se on 40k nykyään..
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Mutta minusta tuntuu että se olisikin vielä se fantasy...
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

Näin minustakin...siis fantasy...
minä olen swamphead
Decrepify
Viesti:

Swamphead kirjoitti:Näin minustakin...siis fantasy...
No jos pitkällä tähtäimellä otetaan (kauanko fb on julkastu jnejnenjnejnejenjenejnejnejenjen.) niin se on suositumpi, mutta tällä hetkellä olen esim. ircissä / portentissa / täällä? tavannut paljon enemmän 40k pelaajia primaryna kuin fb:tä.
RaGe

Viesti Kirjoittaja RaGe »

Hirttoköysi kirjoitti:
Swamphead kirjoitti:Näin minustakin...siis fantasy...
No jos pitkällä tähtäimellä otetaan (kauanko fb on julkastu jnejnenjnejnejenjenejnejnejenjen.) niin se on suositumpi, mutta tällä hetkellä olen esim. ircissä / portentissa / täällä? tavannut paljon enemmän 40k pelaajia primaryna kuin fb:tä.
Eikös tossa 40k:ssa ole helpommat säännöt..? ehkä sen takia suositumpi :)
Innocence proves NOTHING...
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Veikkaan että 40k on suositumpi, mutta tällä hetkellä säännöllinen torso, jonka ne kursii kohta kokoon (toivottavasti). Kyllähän uusia editioita tulee, mikä ei lopulta ole oikeastaan huono juttu, säännöt menee eteenpäin, ja peli elää eikä kuole pois.
Mister X

Viesti Kirjoittaja Mister X »

No jos 40k on suosituin niin FB on ainakin hyvä kakkonen. Kyllä GW varmasti uuden edikan tekee. Mua ainakin ihmetyttäis jos ne ei tekis. Kyllä ne saa siitä voittoa kun jokaisen olis ostettava uusi sääntökirja + armeijakirja + uusia figuja. Vaikka GW on suuri ja armelias ystävämme on se silti yritys, jonka päätehtävä on tehdä voittoa. Sääntö uudistuksista en tiedä ja nuo edelliset olivat vain omia arvailujani.
Voitit ehkä pisteissä, mutta moraalinen voitto on mun!
squigi

Viesti Kirjoittaja squigi »

uusia figujahan tulee koko ajan jote kyl ne varmaan tekee 7 edikan jossa on kaikki joukkueen tän hekiset kamat mitä on julkaistu ja jotain sellassta sitäpaitsi figuja haluutaan uusia :wink:
Trekkeri

Viesti Kirjoittaja Trekkeri »

No totta kai ne tekee uusia versioita.

Eihän tietokoneohjelmatkaan ole aina niitä samoja, sillä niitä päivitetään.

Ja sitä paitsi aina tulee uusia pelintekijöitä joilla on omia uusia näkemyksiä ja Gav Thorpe ei (onneksi) elä ikuisesti.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Imperial Warrior kirjoitti:Gav Thorpe ei (onneksi) elä ikuisesti.
Äläs nyt, Nottinghamiin rakennetaan parhaillaan Golden Thronea johon Gav lyödään kun aika alkaa jätättää...
swiftwind

Viesti Kirjoittaja swiftwind »

No toi aiheutti jo pientä hymyä suupieleeni =)
Golden throneen pitäisi kyllä laittaa sitten mr. Priestley.

Tietty uusi edition tulee, minua mietityttää eniten kuinka yhteensopivia army bookit tulevat olemaan. Voi vähän harmittaa WEtä/vastaavia, jos 6 kk kirjan ostosta on uusi ediitio edessä. Eikös joko 5th tai 4th editionin kanssa käynyt juuri niin?
HLLT

Viesti Kirjoittaja HLLT »

luultavasti ne haka uutta versiota hiomaan sitten kun 12 tai 14 army buckia on tullut ulos ja julkasee sen noin vuoden vimesen bukin jälkeen. enkä usko niided tekevän massivisia muutoksia suurin voisi olla 1d20 sirtyminen tai ampumisen remontti
johannes
Valvoja

Viesti Kirjoittaja johannes »

Ei ne ainakaan siirry enää takasin siihen noppahelvettiin mikä esim 40k:n 2nd edition tai fb:n 3rd edition oli. D6 on ainoo noppa mitä gw:n peleissä tullaan käyttämään, ja hyvä niin. Pysykööt erikoisnopat roolipeleissä.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Artillery ja scatter dice. Ja "D3".
swiftwind

Viesti Kirjoittaja swiftwind »

GWltähän on tainnut tulla ihan d3-noppa jakolaskurajoitteisille. Kaipa heitäkin on sitten niin paljon että kannattaa. Artillery-nopan olemassaololle en kyllä keksi mitään hyvää syytä. Sama 40Kn sustained fire-noppien kanssa. Tietty jos nuo nopat on hiottu niin, että tietyt tulokset ovat todennäköisempiä (mitkähän..).

Mieluummiin ottaisin enemmän erisivuisia noppia kuin erilaisia d6tosia. Ei minulla ainakaan ole mennyt sormi suuhun niitten kanssa. 'Erikoisnopat' ovat kyllä jotain muuta kuin Dx (x={4,6,8,12,20}) sarja. Käytetään niitä tekniikan suomia mahdollisuuksia..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”