Moro.
Edellisessä ketjussa jo puhuttiinkin tosta kickstartterista ja oon itse sille tielle lähtenyt myös. Oon ohjelmoinu tämmösen tabletop pelien ystäville pelitulos, -ranking ja verkostoitumis softan. Softan koodaus on viel vähän kesken mutta jos saadaan rahoitus tuolta kickstartterin puolelta niin Lokakuussa olis tarkotus saada se pihalle. Jos siis sellanen kiinnostaa niin tässä on linkki missä pääsee aiheeseen paremmin tutustuun: https://www.kickstarter.com/projects/91 ... ranking-so
Ja toki mielelläni täälläkin vastailen kysymyksiin jos niitä herää. :-)
Geek Diary
Re: Geek Diary
Olen miettinyt juuri tuollaista palvelua pitämään yllä track-recordia meidän peliporukan peleistä ja pelatuista skenaarioista. Hienoa! Kävin heittämässä pledgen sisään.
-mv40k2
-mv40k2
Kiitos! Ja linkkiä saa jakaa eteenpäin :-)
Jos teillä on tiedossa muita figuuripeli- tai lautapelisivustoja voitte laittaa mulle yksityisviestiä niin koitetaa saada porukka kasaan ja projekti toteutettua!
Jos teillä on tiedossa muita figuuripeli- tai lautapelisivustoja voitte laittaa mulle yksityisviestiä niin koitetaa saada porukka kasaan ja projekti toteutettua!
Softa näyttää lupaavalta. Edit: Mulla oli tässä kysymys Suomessa potkustarttailuun liittyen mutta löysinkin jo tarvitsemani internetsistä.