"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Geek Diary

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
GeekDiary

Geek Diary

Viesti Kirjoittaja GeekDiary »

Moro.

Edellisessä ketjussa jo puhuttiinkin tosta kickstartterista ja oon itse sille tielle lähtenyt myös. Oon ohjelmoinu tämmösen tabletop pelien ystäville pelitulos, -ranking ja verkostoitumis softan. Softan koodaus on viel vähän kesken mutta jos saadaan rahoitus tuolta kickstartterin puolelta niin Lokakuussa olis tarkotus saada se pihalle. Jos siis sellanen kiinnostaa niin tässä on linkki missä pääsee aiheeseen paremmin tutustuun: https://www.kickstarter.com/projects/91 ... ranking-so

Ja toki mielelläni täälläkin vastailen kysymyksiin jos niitä herää. :-)
mv40k2
Viesti:

Re: Geek Diary

Viesti Kirjoittaja mv40k2 »

Olen miettinyt juuri tuollaista palvelua pitämään yllä track-recordia meidän peliporukan peleistä ja pelatuista skenaarioista. Hienoa! Kävin heittämässä pledgen sisään.

-mv40k2
GeekDiary

Viesti Kirjoittaja GeekDiary »

Kiitos! Ja linkkiä saa jakaa eteenpäin :-)

Jos teillä on tiedossa muita figuuripeli- tai lautapelisivustoja voitte laittaa mulle yksityisviestiä niin koitetaa saada porukka kasaan ja projekti toteutettua!
Draike

Viesti Kirjoittaja Draike »

Softa näyttää lupaavalta. Edit: Mulla oli tässä kysymys Suomessa potkustarttailuun liittyen mutta löysinkin jo tarvitsemani internetsistä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”