"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

noobi kysymys

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Darek

noobi kysymys

Viesti Kirjoittaja Darek »

elikkäs, liimaatteko aina sen ''jalka alustan'' ennen kuin maalaatte sen jäpikän, vai maalaatteko sen erikseen? :| sori, oon viel ihan noobi :oops: :D
RaGe

Viesti Kirjoittaja RaGe »

(Jotenkin tuntuu et tää kysymys kuuluis varmaan tonne maalaus-osastolle?)
Noo, se vaihtelee.. varsinkaan kun nyt ei oo maalannu hirveästi. Kannattaa kokeilla kumpi on mielestäs parempi
Innocence proves NOTHING...
The Captain
Valvoja

Re: noobi kysymys

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Darek kirjoitti:elikkäs, liimaatteko aina sen ''jalka alustan'' ennen kuin maalaatte sen jäpikän, vai maalaatteko sen erikseen? :| sori, oon viel ihan noobi :oops: :D
Tämä lienee vähän väärässä paikassa, mutta ei kai sitä nyt sovi heti alkaa motkottaa. Ensi kerralla sitten... Eli katsele vähän ympärillesi tällä foorumilla. Kaikelle on paikkansa, kunhan liittyy edes etäisesti figuiluun.

Kysymykseesi: kyllä minä ainakin liimaan. Siitä on hyvä pitää kiinni itse figua maalatessa, etteivät sormet tuhriudu. Lisäksi figu pysyy alustan kanssa omin avuin pystyssä, joten sen voi jättää kuivumaan esim. pöydälle seisaalleen (ei tarvitse maalata selkäpuolta erikseen, kun ilman alustaa figun joutuisi jättämään kumolleen). Pohjamaalaaminen sprayn kanssakin helpottuu, kun äijän voi sprayata joka puolelta saman tien, kun äijä seisoo omilla jaloillaan.

Läpinäkyvät lentoalustat ovat sitten asia aivan erikseen, tosin niitä en yleensä edes liimaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Darek

Viesti Kirjoittaja Darek »

joo, huomasin just itekki, että tää kysymys ois kuulunu sinne maalaus-osastolle... ja kiitti vastauksista!
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Mä spraymaalaan figurin jalustassa, mut maalaan sit kädessä pitäen ilman jalustaa. Kun maalin antaa kunnolla kuivua niin ei IMO ainakaan jää sormenjälkiä figuriin.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”