noobi kysymys
noobi kysymys
elikkäs, liimaatteko aina sen ''jalka alustan'' ennen kuin maalaatte sen jäpikän, vai maalaatteko sen erikseen?
sori, oon viel ihan noobi :oops: 
- The Captain
- Valvoja
Re: noobi kysymys
Tämä lienee vähän väärässä paikassa, mutta ei kai sitä nyt sovi heti alkaa motkottaa. Ensi kerralla sitten... Eli katsele vähän ympärillesi tällä foorumilla. Kaikelle on paikkansa, kunhan liittyy edes etäisesti figuiluun.Darek kirjoitti:elikkäs, liimaatteko aina sen ''jalka alustan'' ennen kuin maalaatte sen jäpikän, vai maalaatteko sen erikseen?sori, oon viel ihan noobi :oops:
Kysymykseesi: kyllä minä ainakin liimaan. Siitä on hyvä pitää kiinni itse figua maalatessa, etteivät sormet tuhriudu. Lisäksi figu pysyy alustan kanssa omin avuin pystyssä, joten sen voi jättää kuivumaan esim. pöydälle seisaalleen (ei tarvitse maalata selkäpuolta erikseen, kun ilman alustaa figun joutuisi jättämään kumolleen). Pohjamaalaaminen sprayn kanssakin helpottuu, kun äijän voi sprayata joka puolelta saman tien, kun äijä seisoo omilla jaloillaan.
Läpinäkyvät lentoalustat ovat sitten asia aivan erikseen, tosin niitä en yleensä edes liimaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja