[9th] 9th Age kehitystilanne
-
Black scars
Re: 9th Age
Koska millään muulla armeijalla ei ole pakkoa ottaa jotain tiettyä unittia X coresta?Black scars kirjoitti:Miksi 1+ KotR vaatimus on naurettava?
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
-
Black scars
Armeijoilla on paljon sääntöjä, joita muilla ei ole.
Knight of the Realmien keskeinen ja tärkein tehtävä on liityä mukaan, kun Bretonnia sotii. Muilla ritarikunnilla on eri tehtävät. Sehän olisi naurettavaa, ettei ritarit noudata valaansa, eg. eivät ole edustettuna taistelukentällä. Tiedän tuon olevan ns. fluffisyy, mutta siitä ne armeijoiden eri tyylit syntyvät. Hyvähän se on, että säännöt tukevat armeijoiden omaleimaisuutta.
Jos haluaa pelata ritareita ilman velvollisuuksia, niin voi yhtä hyvin pelata Empirellä.
Knight of the Realmien keskeinen ja tärkein tehtävä on liityä mukaan, kun Bretonnia sotii. Muilla ritarikunnilla on eri tehtävät. Sehän olisi naurettavaa, ettei ritarit noudata valaansa, eg. eivät ole edustettuna taistelukentällä. Tiedän tuon olevan ns. fluffisyy, mutta siitä ne armeijoiden eri tyylit syntyvät. Hyvähän se on, että säännöt tukevat armeijoiden omaleimaisuutta.
Jos haluaa pelata ritareita ilman velvollisuuksia, niin voi yhtä hyvin pelata Empirellä.
*Hu*
- Scumboogie
AMEN.Black scars kirjoitti:
-
Black scars
Jos ja kun tuo 9th Age julkaistaan, niin toivottavasti se tulee ns. living rulebook formaatissa, jolloin säännöt päivittyvät tarvittaessa. Sillä vältetään FAQ vs BRB tulkintojen tekeminen, kun on vain yksi lähde. Osaavaa porukkaa tuon kirjan takana näyttää olevan ja jos vielä ovat avoimia palautteelle, niin hyvä tulee.
*Hu*
- Lord of Carcassonne
Lueskelin ton porukan kommentteja warhammer.org.uk sivuilla ja suunnitelmia niin pojat ovat kyllä ihan asia pohjalla lähteneet kehittää. Bretti keskustelua olen seurannu ja itselle ainakin löytyi positiivisia ehdotuksia brettien suhteen. Ajattelin pistää oman lusikkani soppaan kunhan kirjaudun tonne foorumille.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Varaudu siihen, että saattaa mennä jopa viikko ennen kuin saat aktivoitua tunnukset =)Lord of Carcassonne kirjoitti:Lueskelin ton porukan kommentteja warhammer.org.uk sivuilla ja suunnitelmia niin pojat ovat kyllä ihan asia pohjalla lähteneet kehittää. Bretti keskustelua olen seurannu ja itselle ainakin löytyi positiivisia ehdotuksia brettien suhteen. Ajattelin pistää oman lusikkani soppaan kunhan kirjaudun tonne foorumille.
- Lord of Carcassonne
Juu. Kauan oon joutunu odottaa.ookkeri kirjoitti:Varaudu siihen, että saattaa mennä jopa viikko ennen kuin saat aktivoitua tunnukset =)Lord of Carcassonne kirjoitti:Lueskelin ton porukan kommentteja warhammer.org.uk sivuilla ja suunnitelmia niin pojat ovat kyllä ihan asia pohjalla lähteneet kehittää. Bretti keskustelua olen seurannu ja itselle ainakin löytyi positiivisia ehdotuksia brettien suhteen. Ajattelin pistää oman lusikkani soppaan kunhan kirjaudun tonne foorumille.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
- Lord of Carcassonne
Juup, eli 2 viikkoa olen joutunut jo odottaa että rekistöröinti hyväksyttäisiin.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Henkilökohtaisesti minä en ymmärrä. Eikös tässä tapauksessa tule vahvistusviesti, josta klikataan linkkiä? Ainakin minulla on ollut näin.
- Lord of Carcassonne
Ei ole tullut. Se mua tässä ihmetyttääkin. Pitäskö yrittää rekistöröityä uudelleen?ivan55599 kirjoitti:Henkilökohtaisesti minä en ymmärrä. Eikös tässä tapauksessa tule vahvistusviesti, josta klikataan linkkiä? Ainakin minulla on ollut näin.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Ko. Sivusto hyväksyy yksittäin rekisteröinnit. Mm. Siitä syystä että hyö tsekkaa ipt trollien ja tradekusettajien vuoksi. Voit laittaa ylläpidolle emailia mikäli tuntuu liian pitkältä.
Ja spämmifiltteri on tullut chekattua (ettei vahvistusviesti ole erehdyksessä mennyt roskapostin joukkoon) ja oma sähköpostiosoite tuli kirjoitettua varmasti oikein?Lord of Carcassonne kirjoitti:Ei ole tullut. Se mua tässä ihmetyttääkin. Pitäskö yrittää rekistöröityä uudelleen?ivan55599 kirjoitti:Henkilökohtaisesti minä en ymmärrä. Eikös tässä tapauksessa tule vahvistusviesti, josta klikataan linkkiä? Ainakin minulla on ollut näin.
- Lord of Carcassonne
Kyllä oli pistetty.Mahvo kirjoitti:Ja spämmifiltteri on tullut chekattua (ettei vahvistusviesti ole erehdyksessä mennyt roskapostin joukkoon) ja oma sähköpostiosoite tuli kirjoitettua varmasti oikein?Lord of Carcassonne kirjoitti:Ei ole tullut. Se mua tässä ihmetyttääkin. Pitäskö yrittää rekistöröityä uudelleen?ivan55599 kirjoitti:Henkilökohtaisesti minä en ymmärrä. Eikös tässä tapauksessa tule vahvistusviesti, josta klikataan linkkiä? Ainakin minulla on ollut näin.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
- Varapalmus
Jos kukaan ei ole seurannut viime aikoina itse pääsivua, niin kannattaa. Sääntopaljastuksia on alkanut vuotamaan, ja ne näyttävät aika kiinnostavilta.
http://www.the-ninth-age.com/news/
Muutokset steadfastiin, ampumiseen ja hirvioihin miellyttävät ainakin itseäni. On jo aikakin että kaikista niistä pienhirvioistä tulee pelattavia. Varsinkin Carnosauruksista koska dinosauruksella ratsastava dinosaurus on parasta :D
http://www.the-ninth-age.com/news/
Muutokset steadfastiin, ampumiseen ja hirvioihin miellyttävät ainakin itseäni. On jo aikakin että kaikista niistä pienhirvioistä tulee pelattavia. Varsinkin Carnosauruksista koska dinosauruksella ratsastava dinosaurus on parasta :D
Mikäs ton ysin valmiusaste oikein on, joko sitä kohta kehtaisi kokeilla turnauksessa ?
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
- Varapalmus
Betasääntis plus kaikki armeijakirjojen Ravening Hordes malliset betaversiot tulee ulos perjantaihin mennessä. Tekijät ainakin olisivat iloisia pelitestauksesta!
- GobbladasSquig
Kannattaa muuten mainostaa länsinaapurissakin jos on isompaa ysiedikan turnausta järjestämässä, on hyvinkin mahdollista saada vähän täytettä osallistujalistalle! ;) Ainakin turku fanaan on jo alustavasti löytynyt kiinnostusta etc-aktiivien joukosta.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
- Lord of Carcassonne
Odotan innolla mitä on luvassa. Mutta mua ihmetyttää että pegasus knightit saa lancella vain +1 voimaan mutta petojen centigorit saa keihäillään +2 strenaan? Jokin ei tässä täsmää. Sitten keihäillä killingblow cavalryä vastaan ekalla roundilla on naurettava. Ymmärtäisin että jos vaikka sais +1 voimaan ja armour piercing päälle mutta killingblow on turhan kova.
Ite en ole päässyt vaikuttaa kun mä en ole vieläkään saanut rekistöröintiä läpi ja olen odotellut sähköpostiin aktivointi viestiä turhankauan.
Mutta jos 9th age on säännöiltään kohtuu hyvät niin kyllä tuolle kokeilu mahdollisuus annetaan kunhan säännöt ovat oikeuden mukaiset ja tehty reilusti.
Ite en ole päässyt vaikuttaa kun mä en ole vieläkään saanut rekistöröintiä läpi ja olen odotellut sähköpostiin aktivointi viestiä turhankauan.
Mutta jos 9th age on säännöiltään kohtuu hyvät niin kyllä tuolle kokeilu mahdollisuus annetaan kunhan säännöt ovat oikeuden mukaiset ja tehty reilusti.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Mielenkiintoinen kysymys onkin, lähteekö ysiedikkaa pelaamaan muutkin kuin etc -aktiivit ja wannabeet. Kynnyksenä on kuitenkin opiskella uusiksi kirjoitettu sääntösetti ja päivitetyt army bookit. Jos työmäärä on verrattavissa etc kompin ja faqin yhdistelmään niin mikäs siinä. Loppujen lopuksi normiturnauksissa pelataan aina vähän eri säännöillä kärkipöydissä ja sijoilla ynnämuut, kun ei niitä faqeja kuitenkaan kukaan ole lukenut (tai ainakaan ymmärtänyt) kuin Juuso ja Julius korkeintaan, ja Juusokin vaan siksi kun on ollut niitä kirjoittamassa...GobbladasSquig kirjoitti:Kannattaa muuten mainostaa länsinaapurissakin jos on isompaa ysiedikan turnausta järjestämässä, on hyvinkin mahdollista saada vähän täytettä osallistujalistalle! ;) Ainakin turku fanaan on jo alustavasti löytynyt kiinnostusta etc-aktiivien joukosta.
Nopat ja Taktiikka Ry