Kauheimmat taistelut jossa itse olet hävinnyt että hävettää.
Viimeisin peli.
Itse peli oli tasainen ja tiukka, mutta mishap tapahtui countterien metsästyksessä. Objekti oli mulla, mutta kaveri, joka teki counterit oli merkinnyt "sen oikean" pienellä ympyrällä paperipalan nurkkaan. Arvatkaa vain otinko juuri siitä kulmasta kiinni, kun katsoin ks. counterin...
Tästäpä syystä lähdin metsästämään muita counttereita ja Taut sitten ampuivat armeijani säpäleiksi. Mitenkään tulosta ei parantanut kahden viimeisen vuoron armour savet. Marinea kaatui kuin heinää missile podeihin, burst cannoneihin ja kroot rifleihin. *Huokaus*
Peli oli muuten kyllä oikein hyvä.
Itse peli oli tasainen ja tiukka, mutta mishap tapahtui countterien metsästyksessä. Objekti oli mulla, mutta kaveri, joka teki counterit oli merkinnyt "sen oikean" pienellä ympyrällä paperipalan nurkkaan. Arvatkaa vain otinko juuri siitä kulmasta kiinni, kun katsoin ks. counterin...
Tästäpä syystä lähdin metsästämään muita counttereita ja Taut sitten ampuivat armeijani säpäleiksi. Mitenkään tulosta ei parantanut kahden viimeisen vuoron armour savet. Marinea kaatui kuin heinää missile podeihin, burst cannoneihin ja kroot rifleihin. *Huokaus*
Peli oli muuten kyllä oikein hyvä.
-
Zymeth Salkir Dkhan
Sama skenu kuin Ezraelilla, sain tapettua enemmän porukkaa kuin vihollinen. MUTTA arvatkaa kuka kyykki sen counterin päällä ja kenelle jäi kolme tyhjää lappua!!!!! (Katsoimme vasta pelin päätyttä kun muistimme sen menevän niin.)
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Juu ja lähin oikeaa countteria oleva yksikkö pitää sitä hallussaan vaikka et itse tietäisi kyseisen countterin olevan oikea! Sitä kun pidettiin kuten take and holdissa ja take and holdissa kohde jää aina jommankumman haltuun!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
-
Zymeth Salkir Dkhan
No nämä me sentään muistettiin, tosin oli se meiän arvausleikki kyl hauska versio.Ezrael kirjoitti:Jep jep. Kai muistitte, että vain mobile vechile ja yli puolessa vahvuudessa olevat squadit voivat pitää countteria hallussaan?
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.