Plague Drones siivet
Plague Drones siivet
Terve!
Olen maalannut 6kpl plague droneja, muuten valmiit mutta siivet vielä maalaamati, en ole uskaltanut kokeilla ja pilata niitä. Tarkoitus olisi saada hieman "läpikuultavat" likaisen keltaiset/keltaisenruskeat. Olisiko vinkkejä miten onnistuisi? Onko kokemusta, miltä näyttää valkoinen pohjamaali ja seraphim sepia wash päälle pariin otteeseen? Käytössäni on vain gw:n maaleja. Kiitoksia vinkeistä jo etukäteen.
-Henkka
Olen maalannut 6kpl plague droneja, muuten valmiit mutta siivet vielä maalaamati, en ole uskaltanut kokeilla ja pilata niitä. Tarkoitus olisi saada hieman "läpikuultavat" likaisen keltaiset/keltaisenruskeat. Olisiko vinkkejä miten onnistuisi? Onko kokemusta, miltä näyttää valkoinen pohjamaali ja seraphim sepia wash päälle pariin otteeseen? Käytössäni on vain gw:n maaleja. Kiitoksia vinkeistä jo etukäteen.
-Henkka
Re: Plague Drones siivet
En ole plague droneja maalaillut mutta sephia washi sellaisenaan valkoisen päälle tekee siitä aika voimakkaan keltaisen. Veikkaisin että sephia/agrax/lahmian medium sekoitus ratiolla 1/1/2 voisi olla lähempänä tuota läpikuultavaa keltaisenruskeaa.
Ainoa medium mitä mulla on, on thinner medium. Kelpaako se moiseen operaatioon?
Ite oon tota lahmian mediumia käyttänyt mutta uskon että ihan samaa tavaraa on kun muutkin mediumit. Helvetisti kalliimpaa vaan koska GW :D jostain lukenut että jos washeja laimentaa vedellä niin voi muuttaa ominaisuuksia, siksi tuolla mediumilla olen laimentanut.
Kiitoksia vinkistä. Avaudunpa tänne sitten kun olen ehtinyt kokeilemaan, että miten kävi. :-)
- Routasydän
Tota läpikuultavuutta vois tuoda esille kans jollai suonilla tms? Jos nyt meinasit just kirjaimellisesti läpikuultavaa.
-Routa
-Routa
En tiedä miten toimii, mutta varmaan pakko kokeilla jossakin. Tuli vaan sellainen lampunsyttyminen kun lueskelin tätä.
Mitä jos:
-hankkii jotain läpinäkyvää kalvoa (piirtoheitin kalvo, blister muovi)
-sulattaa siihen reikiä sopivasti (kolvi/kuumaliimapistooli)
-jotkut suonet esim ruskealla/mustalla
-maalaa sen pelkillä washeilla
hmm...
Mitä jos:
-hankkii jotain läpinäkyvää kalvoa (piirtoheitin kalvo, blister muovi)
-sulattaa siihen reikiä sopivasti (kolvi/kuumaliimapistooli)
-jotkut suonet esim ruskealla/mustalla
-maalaa sen pelkillä washeilla
hmm...
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone