"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Plague Drones siivet

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Hippieaye

Plague Drones siivet

Viesti Kirjoittaja Hippieaye »

Terve!

Olen maalannut 6kpl plague droneja, muuten valmiit mutta siivet vielä maalaamati, en ole uskaltanut kokeilla ja pilata niitä. Tarkoitus olisi saada hieman "läpikuultavat" likaisen keltaiset/keltaisenruskeat. Olisiko vinkkejä miten onnistuisi? Onko kokemusta, miltä näyttää valkoinen pohjamaali ja seraphim sepia wash päälle pariin otteeseen? Käytössäni on vain gw:n maaleja. Kiitoksia vinkeistä jo etukäteen.

-Henkka
bamof

Re: Plague Drones siivet

Viesti Kirjoittaja bamof »

En ole plague droneja maalaillut mutta sephia washi sellaisenaan valkoisen päälle tekee siitä aika voimakkaan keltaisen. Veikkaisin että sephia/agrax/lahmian medium sekoitus ratiolla 1/1/2 voisi olla lähempänä tuota läpikuultavaa keltaisenruskeaa.
Hippieaye

Ainoa medium mitä mulla on, on thinner medium. Kelpaako se moiseen operaatioon?
bamof

Viesti Kirjoittaja bamof »

Ite oon tota lahmian mediumia käyttänyt mutta uskon että ihan samaa tavaraa on kun muutkin mediumit. Helvetisti kalliimpaa vaan koska GW :D jostain lukenut että jos washeja laimentaa vedellä niin voi muuttaa ominaisuuksia, siksi tuolla mediumilla olen laimentanut.
Hippieaye

Kiitoksia vinkistä. Avaudunpa tänne sitten kun olen ehtinyt kokeilemaan, että miten kävi. :-)
Routasydän

Viesti Kirjoittaja Routasydän »

Tota läpikuultavuutta vois tuoda esille kans jollai suonilla tms? Jos nyt meinasit just kirjaimellisesti läpikuultavaa.

-Routa
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

En tiedä miten toimii, mutta varmaan pakko kokeilla jossakin. Tuli vaan sellainen lampunsyttyminen kun lueskelin tätä.

Mitä jos:
-hankkii jotain läpinäkyvää kalvoa (piirtoheitin kalvo, blister muovi)
-sulattaa siihen reikiä sopivasti (kolvi/kuumaliimapistooli)
-jotkut suonet esim ruskealla/mustalla
-maalaa sen pelkillä washeilla

hmm...
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”