Malkuth kirjoitti:Aikaisemmista postauksista ei käynyt ilmi, että normaalien sääntöjen vastaiselle listalle oli erikseen kysytty lupa järjestäjältä. Jos olisin tiennyt siitä, en olisi sanonut yhtään mitään. Nyt kuitenkin tuli se käsitys, että sääntöjä on ihan vaan omalla päätöksellä jätetty noudattamatta, ehkä sen takia, ettei tarvi välittää säännöistä kun "ei pelaa mitään juustoa". Etenkin Esa alkoi heti sössöttää jostain täysin päättömästä battleforgedin/unboundin määritelmästä.
Mähän vastasin heti
sun ensimmäiseen viestiin, että asiasta oli kysytty järjestäjiltä. Ja kysyin itse, miten lista voi sen jälkeen olla laiton?
Lisäksi mun vastaus sun toiseen viestiin sisälsi tän lauseen: "Kukaan ei ole missään kohtaan väittänyt, että sääntökirja suoraan sallii single faction CAD + AD:n. Keskustelun alla on turnauslistan laillisuus."
Eli mitä tuo "heti sössöttäminen" unboundista oikein tarkoittaa, jos tilanteen piti olla tuolla yhdellä vastauksella selvä? Se minkä takia mä asiaa ylipäätään järjestäjiltä kysyin, on varmaakin enemmän mun huolenaihe.
Miksi tää asia edes on sulle niin iso murhe, kun sä et ole henkilökohtaisesti mitenkään osallisena tapahtumiin? Ja viestien perusteella me ollaan täsmälleen samaa mieltä: A. sääntöjen mukaan AD ei voi olla priman kanssa samaa factionia (paitti marsuilla), B. Turnausjärjestäjän salliessa single faction CAD+AD:n, on se laillinen turnauslista.
Angelguard kirjoitti:Tää oli meille ja vastustajille ok, eikä mitenkään härski lista, joten erittäin ok.
Jep, kiitos. Tuohan siinä on tärkeintä, että tapahtumaan osallistujat ovat tyytyväisiä kokonaisuuteen. Eikä mulla ole oikeastaan enempää sanottavaa näihin jälkipuinteihin.