"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Red ink, mistä enää

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Lassek

Red ink, mistä enää

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Hei,

Olen käyttänyt innoissani Citadel red inkkiä, mutta se loppuu ihan justiinsa, eikä vaikuta että nykyään saa GW:ltä vastaavaa. Vanhis-inkkejä olin tilannut aiemmin Heresyltä mutta nyt ei löytynyt, mistä niitä saa nykyään?
Draike

Re: Red ink, mistä enää

Viesti Kirjoittaja Draike »

Army Painter Red Tone yms. on aika samanlaisia kuin GW:n vanhat. Jos ei tarpeeksi, niin Vallejo Glaze Mediumilla voi hienosäätää.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Runic kirjoitti:Army Painter Red Tone yms. on aika samanlaisia kuin GW:n vanhat. Jos ei tarpeeksi, niin Vallejo Glaze Mediumilla voi hienosäätää.
Onko Army Painterin inkki myös kiiltävää? Jos siis Lassek viittaa siihen Wanhaan GW:n Red Inkkiin (ajalta ennen Devlan Mudia ja sen sukupolvea). Olen sattumoisin itse samassa veneessä, viimeinen purnukka punaista vetää viimeisiään, ja olisi kiva kyetä jatkamaan armeijaa samalla väriteemalla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Toimisiko Vallejon Red Ink?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Draike

Viesti Kirjoittaja Draike »

Sanoisin että AP:n on "satiinia" eli puolikiiltävää.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Kiitos vihjeistä, pitää kokeilla.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Nubu kirjoitti:Sitten on olemassa firma joka tekee edelleen jotakuinkin samoja maaleja kuin mitä vanhat GWn maalit ovat. Muistelen nykyiseksi merkiksi P3sta mutta saatan olla väärässä. Kevyellä googletuksella varmaan löytyy.
Tietääkseni niitä GW:n edellisen version maaleja ei tee kukaan? Sitä edellistä sen sijaan tekee Coat'd Arms. Voin toki olla väärässäkin.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Taidetarvikeliikkeiden akryylimusteet on käytännössä samaa ainetta samalla kiiltävällä lopputuloksella. Itse olen käyttänyt w&n:ää ja liquitexiä, jälkimmäinen on ehkä vähän parempi, mutta kalliimpi (koska tulee niin isoissa puteleissa), ensimmäisellä on paremmat värisävyt. Molempi siis parempi. Kannattaa huomioida käyttäessä että musteet eivät kuivu vedenpitäviksi.
NacMacFeegle

Viesti Kirjoittaja NacMacFeegle »

Hammerheart kirjoitti:
Nubu kirjoitti:Sitten on olemassa firma joka tekee edelleen jotakuinkin samoja maaleja kuin mitä vanhat GWn maalit ovat. Muistelen nykyiseksi merkiksi P3sta mutta saatan olla väärässä. Kevyellä googletuksella varmaan löytyy.
Tietääkseni niitä GW:n edellisen version maaleja ei tee kukaan? Sitä edellistä sen sijaan tekee Coat'd Arms. Voin toki olla väärässäkin.
Joo, Coat d'Armsia ja P3:sta taisi tehdä sama firma, *mutta* tuo Coat d'Armsin "red ink" on sitä samaa kauhiaa kiiltävvää ja vaaleaa tavaraa mitä myytiin Citadelin kohdalla tällaisessa purkissa: http://goo.gl/kGysvY

Veikkaan että Lassella on päässyt loppumaan tämä nanna http://goo.gl/9wwdpX mutta mustallla korkilla. Siihen suosisisn korvikkeeksi tätä https://assets.winsornewton.com/imagefi ... /10219.jpg Mun silmään korvikkeeksi sopii parhaiten W&N drawing ink - sarjasta "scarlet". Niillä on myös "deep red", mutta sen vävy on kylmempi.

Sitä saa viidellä-kuudella eurolla taitelilijatarvikekaupoista. Kokeilepa vaikka Hämeentie 2:n kehystämöä.
Se kuollut ei oo, mi voi iäti maalata, aikojen myötä voi kuolokin laata.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”