Red ink, mistä enää
Red ink, mistä enää
Hei,
Olen käyttänyt innoissani Citadel red inkkiä, mutta se loppuu ihan justiinsa, eikä vaikuta että nykyään saa GW:ltä vastaavaa. Vanhis-inkkejä olin tilannut aiemmin Heresyltä mutta nyt ei löytynyt, mistä niitä saa nykyään?
Olen käyttänyt innoissani Citadel red inkkiä, mutta se loppuu ihan justiinsa, eikä vaikuta että nykyään saa GW:ltä vastaavaa. Vanhis-inkkejä olin tilannut aiemmin Heresyltä mutta nyt ei löytynyt, mistä niitä saa nykyään?
Re: Red ink, mistä enää
Army Painter Red Tone yms. on aika samanlaisia kuin GW:n vanhat. Jos ei tarpeeksi, niin Vallejo Glaze Mediumilla voi hienosäätää.
- The Captain
- Valvoja
Onko Army Painterin inkki myös kiiltävää? Jos siis Lassek viittaa siihen Wanhaan GW:n Red Inkkiin (ajalta ennen Devlan Mudia ja sen sukupolvea). Olen sattumoisin itse samassa veneessä, viimeinen purnukka punaista vetää viimeisiään, ja olisi kiva kyetä jatkamaan armeijaa samalla väriteemalla.Runic kirjoitti:Army Painter Red Tone yms. on aika samanlaisia kuin GW:n vanhat. Jos ei tarpeeksi, niin Vallejo Glaze Mediumilla voi hienosäätää.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Hammerheart
Toimisiko Vallejon Red Ink?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Sanoisin että AP:n on "satiinia" eli puolikiiltävää.
Kiitos vihjeistä, pitää kokeilla.
- Hammerheart
Tietääkseni niitä GW:n edellisen version maaleja ei tee kukaan? Sitä edellistä sen sijaan tekee Coat'd Arms. Voin toki olla väärässäkin.Nubu kirjoitti:Sitten on olemassa firma joka tekee edelleen jotakuinkin samoja maaleja kuin mitä vanhat GWn maalit ovat. Muistelen nykyiseksi merkiksi P3sta mutta saatan olla väärässä. Kevyellä googletuksella varmaan löytyy.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Taidetarvikeliikkeiden akryylimusteet on käytännössä samaa ainetta samalla kiiltävällä lopputuloksella. Itse olen käyttänyt w&n:ää ja liquitexiä, jälkimmäinen on ehkä vähän parempi, mutta kalliimpi (koska tulee niin isoissa puteleissa), ensimmäisellä on paremmat värisävyt. Molempi siis parempi. Kannattaa huomioida käyttäessä että musteet eivät kuivu vedenpitäviksi.
- NacMacFeegle
Joo, Coat d'Armsia ja P3:sta taisi tehdä sama firma, *mutta* tuo Coat d'Armsin "red ink" on sitä samaa kauhiaa kiiltävvää ja vaaleaa tavaraa mitä myytiin Citadelin kohdalla tällaisessa purkissa: http://goo.gl/kGysvYHammerheart kirjoitti:Tietääkseni niitä GW:n edellisen version maaleja ei tee kukaan? Sitä edellistä sen sijaan tekee Coat'd Arms. Voin toki olla väärässäkin.Nubu kirjoitti:Sitten on olemassa firma joka tekee edelleen jotakuinkin samoja maaleja kuin mitä vanhat GWn maalit ovat. Muistelen nykyiseksi merkiksi P3sta mutta saatan olla väärässä. Kevyellä googletuksella varmaan löytyy.
Veikkaan että Lassella on päässyt loppumaan tämä nanna http://goo.gl/9wwdpX mutta mustallla korkilla. Siihen suosisisn korvikkeeksi tätä https://assets.winsornewton.com/imagefi ... /10219.jpg Mun silmään korvikkeeksi sopii parhaiten W&N drawing ink - sarjasta "scarlet". Niillä on myös "deep red", mutta sen vävy on kylmempi.
Sitä saa viidellä-kuudella eurolla taitelilijatarvikekaupoista. Kokeilepa vaikka Hämeentie 2:n kehystämöä.
Se kuollut ei oo, mi voi iäti maalata, aikojen myötä voi kuolokin laata.