Blood bowl puoliksi
Blood bowl puoliksi
Hei haluaisin ostaa tuosta blood bowlista pelkästään sääntökirjan jota ei erikseen myydä. Ajattelin, että haluaisiko joku ostaa tuon paketin puoliksi niin, että minä saisin sääntökirjan, siniset nopat ja GW liikkeestä saatavat arvontalipukkeet gwn pelipöytä arvontaan ja sinä kaiken muun? =)
Re: Blood bowl puoliksi
Säännöt taitaa löytyä netistä ihan ilmaiseksi, kun fanithan ei lopettaneet pelaamista ja sääntöjen päivittämistä siihen, että GW lopetti pelin tukemisen. En tosin tiedä mikä versio säännöistä boksissa on, ja onko niihin tehty mitään päivityksiä edellisestä living rulebookista. Ja onhan se tietty kiva hypistellä ja lukea hyvin painettua, siistiä versiota. Mut ihavvaan jos säännöt haluat, niin ne löytyy kyllä netistä, muistaakseni Blood Bowl Living Rulebook nimellä.
http://sotatanner.blogspot.fi/ - Pikku-ukkoilua ja semmosta
-
ihmisraunio
Blood Bowl LRB6 taitaa olla se käytetyin ennen reprinttiä. Kuulemma isoja muutoksia ei ole jos edes niitäkään. Aivan varmasti nuo "virallisetkin" löytyy piakkoin netistä.
Ainahan ne netistä piakoin löytyy, ja on siihen muutamia lisäyksiä ja pikkumuutoksia mun mielestä tiedossa. Ei toki mitään isoa, tuliko sinne nyt joku uus skill ja eikö muutamia pelaajia muunneltu ja mahdollisia rostereita suunniteltiin uusiksi?
Mua tämä jako voisi kiinnostaa, olen itse Jyväskylässä. Laita yksityisviestiä jossai välissä?
Mua tämä jako voisi kiinnostaa, olen itse Jyväskylässä. Laita yksityisviestiä jossai välissä?
Joo. Päädyinkin siihen, että lataan nuo nestistä niin rahaa säästyy muihin figu hommiin. Kiitos vinkeistä. :)