"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Blood bowl puoliksi

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Lboy

Blood bowl puoliksi

Viesti Kirjoittaja Lboy »

Hei haluaisin ostaa tuosta blood bowlista pelkästään sääntökirjan jota ei erikseen myydä. Ajattelin, että haluaisiko joku ostaa tuon paketin puoliksi niin, että minä saisin sääntökirjan, siniset nopat ja GW liikkeestä saatavat arvontalipukkeet gwn pelipöytä arvontaan ja sinä kaiken muun? =)
THelppi

Re: Blood bowl puoliksi

Viesti Kirjoittaja THelppi »

Säännöt taitaa löytyä netistä ihan ilmaiseksi, kun fanithan ei lopettaneet pelaamista ja sääntöjen päivittämistä siihen, että GW lopetti pelin tukemisen. En tosin tiedä mikä versio säännöistä boksissa on, ja onko niihin tehty mitään päivityksiä edellisestä living rulebookista. Ja onhan se tietty kiva hypistellä ja lukea hyvin painettua, siistiä versiota. Mut ihavvaan jos säännöt haluat, niin ne löytyy kyllä netistä, muistaakseni Blood Bowl Living Rulebook nimellä.
http://sotatanner.blogspot.fi/ - Pikku-ukkoilua ja semmosta
ihmisraunio

Viesti Kirjoittaja ihmisraunio »

Blood Bowl LRB6 taitaa olla se käytetyin ennen reprinttiä. Kuulemma isoja muutoksia ei ole jos edes niitäkään. Aivan varmasti nuo "virallisetkin" löytyy piakkoin netistä.
Ilgoth

Viesti Kirjoittaja Ilgoth »

Ainahan ne netistä piakoin löytyy, ja on siihen muutamia lisäyksiä ja pikkumuutoksia mun mielestä tiedossa. Ei toki mitään isoa, tuliko sinne nyt joku uus skill ja eikö muutamia pelaajia muunneltu ja mahdollisia rostereita suunniteltiin uusiksi?

Mua tämä jako voisi kiinnostaa, olen itse Jyväskylässä. Laita yksityisviestiä jossai välissä?
Lboy

Viesti Kirjoittaja Lboy »

Joo. Päädyinkin siihen, että lataan nuo nestistä niin rahaa säästyy muihin figu hommiin. Kiitos vinkeistä. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”