"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mikä on hyvin maalattu armeija??

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Hyvin maalattu armeija on selkeä ja siisti.

ps. kauneus on katsojan silmissä :wink:
sarathain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sarathain »

Hienoahan on jos pidät armeijaasi siistinä, mutta ei se kyllä pahaksikaan ole jos joku kaverikin sanoo sitä hienoksi. (eli, saattaa alkaa tympimään jos maalasit armeijaa monen kertaa kauemmin kuin tuntemasi henkilöt ja etkä saa siitä minkäänlaista palautetta)

kannatan myöskin väriteeman valintaa. (jo pelkästään "ei niin normaalin näköisellä" armeijalla kiinnittää katsojan huomion, ainakin minun :wink: )

Hienosta armeijasta (tätä on vaikea määrittää), armeija jonka yksityiskohdat näkyvät, ettei niitä ole töhritty ja (niinkuin ylempänä) eri paikat ovat reunattu esim. mustalla tuo mielestäni figuihin jo paljon sitä hyvin maalattua armeijaa. (tästä huomaa jo paljon figujen siisteyttä ja on aika helppo ja nopea toteuttaa, ainakin pienimmissä)
itse kyllä pyrin maalatessa enempään kuin siihen pohjamaalaus tekniikkaa käyttämällä. (jos nyt ymmärsin ko. käsitteen oikein)
Kaikki mielipiteet ovat hyviä, toiset ovat vaan parempia.
tarantella

Hyvää maalausta!

Viesti Kirjoittaja tarantella »

Mikä on hyvin maalattu armeija?

Kysymys on mielestäni hieman yksinkertainen...mutta niin on vastauskin;
Armeija on hyvin maalattu silloin, kun sitä on ollut hyvä maalata. :D

Jos maalatessa ei oo hauskaa ja pipo kiristää otsanahan ruvelle, niin ei paljon naurata, vaikka jälki olis kuinka hyvää.

Ja muistaakseni tämän homman perimmäinen tarkoitus on pitää hauskaa.
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Siististi(clean, ei cool) maalattu armeija on hyvin maalattu armeija.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Ei siis esim. vyön sneikbait on sekoittunut naamaan. Tästä poikkeuksena ehkä Kääpiöt. No ei vainiskaan.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Guardsman kirjoitti:Hyvin maalattu armeija on sellanen minkä maalaja toteaa hyväksi.

Lyhyesti ja ytimekkäästi :D ...
Täysin samaa mieltä :)
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Itse en tuota usko kaikista. Jotkut ihmiset, eritoten tytöt ovat sellaisia että jos työ on loistava niin he sanovat: hmm... menettelee. Arvostelijat ovat tärkeä osa hyvän figun toteamisessa.
Nippe

Viesti Kirjoittaja Nippe »

Minun mielestä armeijani on todella huonosti maalattu mutta jonkun mielestä se on kaunis (.... niin ehkä kahen. eivät ole isä ja äiti)

Kun maalasin Raudanrikkoja ryhmän niin pidin sitä kauniina mutta kuukauden jälkeen se oli muuttunut todella rumaksi.

Hienous on katsojan silmissä esim. henkilö kuka ei ole maalannut itse pitää mun töherryksiä kauniina mutta kun hän altistuu enemmän maalauksille niin hänestä tulee nirso
c0mmy

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

Tuo on totta .. Heti kun näkee jotain hienompaa alkaa pitämään omia töitä rumina.
Decrepify
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Decrepify »

jepulis.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”