ps. kauneus on katsojan silmissä
mikä on hyvin maalattu armeija??
Hienoahan on jos pidät armeijaasi siistinä, mutta ei se kyllä pahaksikaan ole jos joku kaverikin sanoo sitä hienoksi. (eli, saattaa alkaa tympimään jos maalasit armeijaa monen kertaa kauemmin kuin tuntemasi henkilöt ja etkä saa siitä minkäänlaista palautetta)
kannatan myöskin väriteeman valintaa. (jo pelkästään "ei niin normaalin näköisellä" armeijalla kiinnittää katsojan huomion, ainakin minun
)
Hienosta armeijasta (tätä on vaikea määrittää), armeija jonka yksityiskohdat näkyvät, ettei niitä ole töhritty ja (niinkuin ylempänä) eri paikat ovat reunattu esim. mustalla tuo mielestäni figuihin jo paljon sitä hyvin maalattua armeijaa. (tästä huomaa jo paljon figujen siisteyttä ja on aika helppo ja nopea toteuttaa, ainakin pienimmissä)
itse kyllä pyrin maalatessa enempään kuin siihen pohjamaalaus tekniikkaa käyttämällä. (jos nyt ymmärsin ko. käsitteen oikein)
kannatan myöskin väriteeman valintaa. (jo pelkästään "ei niin normaalin näköisellä" armeijalla kiinnittää katsojan huomion, ainakin minun
Hienosta armeijasta (tätä on vaikea määrittää), armeija jonka yksityiskohdat näkyvät, ettei niitä ole töhritty ja (niinkuin ylempänä) eri paikat ovat reunattu esim. mustalla tuo mielestäni figuihin jo paljon sitä hyvin maalattua armeijaa. (tästä huomaa jo paljon figujen siisteyttä ja on aika helppo ja nopea toteuttaa, ainakin pienimmissä)
itse kyllä pyrin maalatessa enempään kuin siihen pohjamaalaus tekniikkaa käyttämällä. (jos nyt ymmärsin ko. käsitteen oikein)
Kaikki mielipiteet ovat hyviä, toiset ovat vaan parempia.
-
tarantella
Hyvää maalausta!
Mikä on hyvin maalattu armeija?
Kysymys on mielestäni hieman yksinkertainen...mutta niin on vastauskin;
Armeija on hyvin maalattu silloin, kun sitä on ollut hyvä maalata.
Jos maalatessa ei oo hauskaa ja pipo kiristää otsanahan ruvelle, niin ei paljon naurata, vaikka jälki olis kuinka hyvää.
Ja muistaakseni tämän homman perimmäinen tarkoitus on pitää hauskaa.
Kysymys on mielestäni hieman yksinkertainen...mutta niin on vastauskin;
Armeija on hyvin maalattu silloin, kun sitä on ollut hyvä maalata.
Jos maalatessa ei oo hauskaa ja pipo kiristää otsanahan ruvelle, niin ei paljon naurata, vaikka jälki olis kuinka hyvää.
Ja muistaakseni tämän homman perimmäinen tarkoitus on pitää hauskaa.
- ankara halla
- Valvoja
Minun mielestä armeijani on todella huonosti maalattu mutta jonkun mielestä se on kaunis (.... niin ehkä kahen. eivät ole isä ja äiti)
Kun maalasin Raudanrikkoja ryhmän niin pidin sitä kauniina mutta kuukauden jälkeen se oli muuttunut todella rumaksi.
Hienous on katsojan silmissä esim. henkilö kuka ei ole maalannut itse pitää mun töherryksiä kauniina mutta kun hän altistuu enemmän maalauksille niin hänestä tulee nirso
Kun maalasin Raudanrikkoja ryhmän niin pidin sitä kauniina mutta kuukauden jälkeen se oli muuttunut todella rumaksi.
Hienous on katsojan silmissä esim. henkilö kuka ei ole maalannut itse pitää mun töherryksiä kauniina mutta kun hän altistuu enemmän maalauksille niin hänestä tulee nirso