Hmm... Itse epäilen genejen, warrioreiden ja ravenereiden oikeaa tehoa. Ne maksavat ensinnäkin tajuttoman paljon pisteitä ja vastaavasti kuolevat liian nopeasti. Necroneilta löytyy aina tajuttomasti blaastausvoimaa, joten nämä kaikki ovat jo huonolla tuurilla kuolleet ensimmäisen vuoron jälkeen, kun niitä ei voi tunnetusti screenata. Tietysti voi kikkailla maaston takana, mutta yritä nyt änkeä 12 geneä kiven taakse 6" moovilla. Ennemmin ottaisin niiden hinnalla fexin ja jotakin muuta. Sen teho on nimittäin closiksessa melko suuri Necroneita vastaan, ja S10 venomcannon autokillaa niitä -> ei "We´ll be backia" ilman rescurrection orbiaMyrsky_ kirjoitti:No joo siis... itse pelailen JOKA PÄIVÄ erästä kaveriani vastaan joka on necron.. ja siis itse pelaan nideillä... ei ole helppoa, mutta kannattaa vaan käyttää maastoa avuksi varsinkin genestealereilla, joilla kannattaa keinotella kiven takaa kiven taakse kunnes on tarpeeksi lähellä... sitten vaan FIUUUUM warriorejen kimppuun... 12genen broodilla saa assaultissa ja 36 attackia niin kyllä siinä niitä kutosia tulee... Myös lictorit ja Rendareilla varustetut ravenerit ovat helvetin kovia... Termoja, HorNia sekä rippereitä vaan meat shieldiksi, warrioreilla perässä... (deathspittereillä saa aika hyvin aikaan tuhoa) ja sitten Hive Tyrant Venom Cannonilla ja kaksi guardia (sillä ne aina yrittävät tappaa Hive Tyrantin)...
Tyrantit ovat painonsa arvoisia kullassa. Venom cannoniin ei mielestäni tarvitse uhrata rahaa, sillä toinen pari scytsareita tekee hyvää damagea closiksessa, jos sillä on siivet.
Mielestäni on turha uhrata varoja siihen, että saa esim warrioreille ampuma-aseita, sillä niillä ei saa keskimäärin montaakaan Necronia hengiltä, kiitos "We'll be backin" ja 3+ saven. Siksi ne kaadetaankin lähiksessä monstrous creatureilla, joita auttaa miljoonat gauntit out numberoiden vastustajansa ja estäen niitä blaastaamasta isoja örmöjä. Täytyy tietysti varoa veilaavia yksiköitä, joten täytyy iskeä moneen unittiin yhtä aikaa
Näin ainakin itse voitin Necronit massacrella 1500 pisteen pelissä...